De Waterijsjes deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Brigit, vervelend dat je even niet zo happy bent:( Mocht je iets kwijt willen dan mag je hier uiteraard even lekker klagen hoor! Sterkte.

Wondertje, jij ook veel sterkte met weer die teleurstelling. Ik hoop dat de volgende ronde beter zal gaan met een lagere dosering hormonen.

Mandy, wat balen voor je:( Veel succes bij de gynaecoloog en ook veel sterkte!

CupCake, laat dat eigenwijze ventje eens geboren worden:p Is het wachten nog een beetje te doen?

Pommeoom, wat een mooie buik! Lekker dat jullie een paar dagen zijn weg geweest en fijn dat je je goed voelt en de kleine ook dagelijks voelt:)

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hier alles nog rustig..heerlijk geslapen vannacht!
    Straks weer naar de verloskundige :)
    Het is nog wel vol te houden, maar ben nu echt wel heel benieuwd naar de bevalling en ons mannetje. Ben m'n huis en bank een beetje zat, maar krijg gelukkig genoeg aanloop en ga af en toe zelf ook even de deur uit. Hopelijk gaat het deze week wel gebeuren.. zit niet echt op een inleiding te wachten en 42wk vind ik ook niet zo'n fijn idee.. hoe groot zal hij dan wel niet zijn!

Maarja we wachten wachten wachten

3. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cupcake wel een mooie datum vandaag 14-4-14 :) en je schoonouders zijn ook terug dus hij mag komen :D

Pommepon buikje begint goed te groeien!

Mandy succes bij de gynaecoloog.. ben benieuwd..

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja vond vandaag ook wel een mooie dag maar meneer denkt daar toch anders over ;)

Ik krijg donderdag de eerste strippoging. Mocht vandaag ook al maar de vk vond t ook nog aan de vroege kant. En ik vind donderdad wel fijn, dan geven we t nu nog een paar dagen maar word er wel iets gedaan voor het lange paasweekend. Hopelijk is dat t zetje wat ik nodig heb! Spannend! En anders dinsdag weer strippen en daarna echo en ctg in zkh om te kijken of de baby t ook nog fijn vind binnen :) maar zo ver hoop ik niet te komen!

5. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk komt hij nog voor het strippen... knap dat je er nog op kunt wachten!

6. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Vind het zo leuk om die buik te zien groeien!

Cupcake spannend hoor dat wachten.. Zo lang naar die uitgerekende datum geleefd en nu ga je er voorbij.. Hopelijk bedenkt ie snel dat het nu wel tijd is om de wereld re ontdekken

7. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    He meiden!
    wonder, zo te lezen wil het bij jullie ook nog niet zo zijn, na een lange tijd afwezig te zijn had ik de hoop dat het nu ook voor jou raak zou zijn. Knuffel!

pomm wat krijg je al een mooi buikje!!

Cupcake wauw het aftellen is bijna op ze end! wil je alvast heel veel succes wensen! nog even en jullie hebben wat moois in je armen!

hier gaat het voor de rest goed! morgen 3 jaar alweer getrouwd, waar blijft de tijd! helaas ook het besef dat je dan een jaar bezig bent voor een kleintje! nu vrijdag dus op naar de gyn, ben heel benieuwd! me huisarts wilde niets doen en stuurde me direct door, ben benieuwd of ze met intake ook gelijk wat stappen ondernemen of alleen alles bespreken. We zullen het zien :) fijne avond!

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mooi buikje pommepom..
    Ik voel de baby nog helemaal niet, op fb voelt iedereen het ook al.. maak me best zorgen zal vandaag is vragen waar mn placenta precies zit..
    Mijn buikje groeit ook maar jou buik is toch al redelijk aanwezig super leuk :)

Cupcake spannend deze dagen ben benieuwd wanneer hij komt..

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    PhotoGrid_1397492333880.jpg

Mijn buikje van vorige week!

10. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knvs is ook niet raar hoor dat je nog niet voelt dat verschilt echt.. ik voelde Cas rond de 18 weken voor de eerste keer. En met 17 weken iedere dag voelen is wel vroeg.. tuurlijk fijn als dat wel het geval is. Maar niks om je druk over te maken..

11. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandy gefeliciteerd! Hopelijk dat de gyn wel wat voor jullie gaat doen..

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Mooi buikje knvs! Ik voelde m pas bij 19weken af en toe, placenta aan de voorkant. Dus geen zorgen maken hoor!

Mandy gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Hier: weer een nacht verder.. Heb wel wat zeurend gevoel en beetje licht roze afscheiding.. Hopelijk duurt t nu niet lang meer! Vind t zo spannend :)

13. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend Cupcake! ! Vannacht is het zover denk ik! Hihi :D

14. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Knvs: ik weet dat ik bij mijn dochter haar al heel vroeg voelde, maar de meeste voelen het kindje pas gemiddeld bij de 20 weken zei mijn vk.
    Ik zat in de auto en toen voelde ik echt iets vladderen, alsof er van binnen een veertje kietelde. En elke keer als ik auto reed voelde ik het. Heel speciaal. Echt paar weken later denk 21 weken voelde ik haar pas "echt" trappelen.
    Vk zei dat omdat je in auto beetje in elkaar gedoken zit dat je dan idd wel wat kan voelen.
    Mooi buikje al!!!:)

Cc: klinkt toch wel goed!! Duim voor je dat dit het begin is!! En daarna lekker genieten van je kindje

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    O meiden hier begint het nu toch echt wel te kriebelen voor een 2e!!!:D
    Ik was echt heel bang dat het gevoel nooit meer zou komen.
    Maar ja eerst moet het echt weer goed zitten met ml en mij. Maar zie het nu wel positief in. De laatste dagen komen er steeds meer dingen bij hem uit wat hem dwars zit en kan er normaal over praten. :)

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Oww zoooo spannend cupcake!

Brigit wat fijn dat het zo goed gaat..

Net de GUO gehad en ons kleine meisje is helemaal goed gekeurd, alles zag er goed uit en dan nu elke week controle Hoe het hartje klopt en dan over 2 weken de 20 weken GUO..
    Mijn placenta ligt ook aan de voorkant dus daarom kan het heel goed dat ik haar nog niet voel!

Ben zo opgelucht dat alles er vandaag goed uitzag ♡

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mandy gefeliciteerd xx

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super knvs!

Birgit leuk meid....

Cc spannend...als het zou beginnen...zet m op!

19. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh leuk brigitte! Fijn dat het wat beter tussen jullie gaat..

Knvs fijn dat alles goed was!

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Echo fotos staan in mn album!

Deel Deze Pagina