Wow knvs mooi!!! Echt mooi die foto's tegenwoordig je ziet al zoveel. Leuk als herinnering voor later
Ik voelde de kleine ook pas bij 18-19 weken, geen voorliggende placenta en mager. Daarna deed ze het ook wel gelijk even flink goed, pfff. Komt goed!
Knvs geen zorgen om maken hoor, is heel normaal om het nu nog niet te voelen.. Prachtige foto's, dat is toch wel de positieve kant van al die controles hoor, jij hebt zoveel echo's! En ik vind dat je al een prachtig buikje hebt! Cupcake, spannend! Ben benieuwd hoor! Brigit, fijn dat je het wat positiever ziet.. Praten is goed..
Knvs, wauw wat een mooie foto's in je album! Mooi buikje ook en wat fijn dat de GUO goed was Ik voelde T. pas rond de 18 weken en dat terwijl mijn placenta achter lag. Brigit, wat leuk dat het begint te kriebelen! Hoop dat het weer helemaal in orde gaat komen tussen jou en je man. CupCake, spannend!!!!
Laat haar rustig haar kind uitpoepen joh! Of ze is gewoon druk, niet iedereen kan net als Micchan 24/7 op het forum zitten!
Pssst cupcake is er al wat gaande? Succes meid! mooi buikje ook al knvs! vanwaar heb je zoveel controle echos?heb het begin van je zwangerschap een beetje gemist doordat ik afwezig was hier. Ga zo ff je fotos bekijken! en gefeliciteerd ook met jullie nieuwe woning!
Mandy omdat ik een autoimuumziekte heb en er antistoffen Ssa zijn gevonden wat sommige mensen hebben met deze vorm van de autoimuumziekte.. Het kan de baby schade dus vandaar elke week controle.. tot nu toe alles goed dus dat is een hele opluchting Haha micchan
Cupcake spannend! Hoop dat je aan het bevallen bent. Ik had vandaag veel bloedverlies en krampen, pijnlijke rug en been. Echo gehad er zijn 2 grotere follikels. Bmslijm was nog maar 3.9. Nunzondag weer een echo. Moet wel doorblijven spuiten. Hoop zo dat deze ronde nu verder goed gaat.
Die had ik vandaag niet. Daar moet ik zondag heen. Er was wel telefonisch contact geweest en moest doorgaan. De follikels waren wel van zeer klein naar 11 gegaan, 2 stuks.