Nog steeds bloedverlies, lijkt op een normale ongi. Leef nu naar zondag toe. Ben amper een week ongi vrij geweest. Dit klopt niet, voelt niet goed..
Hoi meiden! Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gelaten.. Maar ik ben woensdag om 16:44 bevallen van onze zoon Luuk!! (3990gram, 51cm) De bevalling was heel zwaar, ik zat heel snel op 8cm maar bleef daar op hangen de hele dag.. toen bleek dat Luuk en sterrenkijker was. Dus na veel gedoe is hij uiteindelijk met de vacuüm geboren, op het nippertje geen keizersnede. We hebben 1 nachtje in het zkh gelegen en zijn gisteren weer thuis gekomen. Het is een prachtig en lief mannetje! Hij heeft helaas veel krampjes en ook best last gehad van z'n hoofdje. Maar we zijn heerlijk aan het genieten!! d
Cupcake gefeliciteerd met jullie zoon!!! Klinkt idd als een zware bevalling. Geniet van jullie zoon. Xx
Aaaaah cc gefeliciteerd meid! Weet hoe je je voelt een vacuüm is zwaar voor mama en kind, doe maar rustig aan. Mooi gewicht zeg ben je nu net zo verliefd als dat ze zeggen hahaha? Wonder ik vindt het ook niet goed klinken...zou de gyn eens bellen meid. Dit gaat niet goed zo
Wondertje, wat gek allemaal zeg, zo balen dat het niet gaat zoals je graag zou willen CupCake, gefeliciteerd met jullie zoontje Luuk Mooi gewicht en leuke naam!! Weet precies hoe het voelt als je kindje met de vacuümpomp wordt gehaald vanwege een verkeerde ligging, is inderdaad erg zwaar. Ik hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn!
Yeeeehhh cupcake: gefeliciteerd met je zoon. En hoe was dat moment nou dat je hem zag?! Heerlijk he kan je hem eindelijk vast houden en knuffelen. Geniet er lekker van Wonder: heb je al gebeld, klinkt idd echt niet goed
Gefeliciteerd met jullie mannetje cupcake!! Mooie naam! Heerlijk genieten samen! Wonder, ben het met de rest eens, klinkt niet fijn dit...
Wonder: wil je laten weten dat ik echt met je te doen heb. Ik wil je bij deze een mega dikke digiknuffel geven. Het is je zo ongelooflijk gegund en ik hoop en duim voor je dat het gauw raak mag zijn. Ik wou dat ik je kon helpen!!
Lieve meiden, Ik ben echt zo blij met jullie! Vanmorgen had ik nog licht bloedverlies en tot nu toe niets meer. Ook niet bruin. Ik heb vandaag van manlief kunnen genieten. Even alles aan de kant gezet. We hebben de gyn niet gebeld vandaag. Zondag moeten we naar haarvtoe en wil dan overal een antwoord op. Mocht zondag de cyclus opnieuw zijn begonnen dan lassen we een pauze in van het spuiten. Mijn lichaam moet weer tot zichzelf komen. Voor volgende maand een midweek weg geboekt naar praag. Even erfens anders zijn en ergens anders op focussen. Xxx
Goedzo even eruit meid...soms kun je dat goed gebruiken he... Ik vindt het lijken alsof er ergens iets niet goed gaat met dat spuiten... Zou dit zeker eens goed navragen want vaak zijn ze geneigd om je gewoon door temp laten lopen en proberen... Is toch niet hun lichaam en niet hun wens. Bah had dit heel anders voor je gewild meid...
Lieve meiden, Het bloedverlies konden ze niet verklaren maar de follikels en het baarmoederslijm is weer gegroeid!! Bmslijm was nu 4.2 en 2 follikels zijn 14mm en 1 van 9 bijna 10. Dinsdag terug voor een echo. Gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Afgelopen dagen heerlijk genoten van het weer en elkaar. Lekker gister een dagje weg geweest.
Yeeehhh duimen heeft geholpen, dat is positief!! Nu even lekker door genieten van elkaar en fijne paasdagen!!
Jullie ook fijne dagen Brigit!! Wij zijn nu ook een beetje opgelucht. We verwachten nu eind van de week de eisprong. We gaan deze week heel goed ons best doen