Wonder wat fijn dat je vandaag terecht kon en dat je goed nieuws hebt! hoop dat het de goede kant op gaat en het dit keer raak is voor jullie! ik mag dinsdag ook weer om te kijken hoe alles groeit, vrijdag kwam er zoveel op me af datk niet meer weet hoe groot ze waren. Wat zijn de grootes dat ze op springen staan? eens zien ofk dat kan onthouden met al die info haha. Gezien m'n laatste rondes zal het denk ik nog wel ruim een week duren, we zullen zien! Iedereen leuke Pasen? hier staat alles in het teken van voetbal blughh! gisteren de plaatselijke ploeg kampioen geworden.. iedereen blauw vandaag het voetbal van de beker.. mann ben dr nu wel ff klaar mee! gelukkig seizoen bijna afgelopen hahaha Hopen op nog beetje mooi weer morgen! heerlijk lang weekend
Hahaha beter laat dan nooit Ook van mij fijne laatste paasdag!! Gaan jullie nog iets leuks doen? Dl zo lekker eitjes verven en straks met haar vriendje eitjes zoeken Vanmiddag krijgen we eters, heel gezellig
Misschien was daarom de bloeding? Om je bm nog even schoon te maken? Ik zeg maar wat hoor. Maar super fijn dat ie weg is!!
Jaaaa daar dacht ik ook aan grote schoonmaak voor een klein wondertje. Mijn duimen blijven draaien!!!
Yeahh hier ook een eisprong gehad! ze kon niet zeggen wanneer maar we hebben allebei het vermoeden gehad van vanacht/ vanmorgen.. dus de paashaas heeft de eieren gebracht nu 2 wekwn geduld!
Duimen draaien meiden! Vanmorgen de 2e Guo gehad en ons prinsesje is weer goed gekeurd ♡ Ze had de hik super cute..
Vanmorgen weer een echo gehad. Het baarmoederslijm is van 4.2 naar 6.3 gegaan!!!! Dat heeft weer een hele goedde inhaalslag gemaakt. We hebben 2 follikels van ong 15mm. Dondag nog een echo en dan mag ik waarschijnlijk de ovitrelle spuit gaan zetten. Eisprong is in zicht met 2 mooie eitjes. Helemaal blij op het moment KNVS mooi meid dat alles weer is goed gekeurd! Mandy spannend, nog 2 weekjes hihi.