Lov hoe gaat het met je borstvoeding? Weet je al hoelang je door wil blijven gaan? Lies jij ook nog borstvoeding aan het geven?
Mooi doel lov, bij je meiden ook gedaan? Wil ook graag lang bv geven Wim, sterkte met het wachten. Spannend, mijn duimen draaien voor goed nieuws!
Ik wil 3 mnden bv geven ivm met medicatie die ik moet gaan slikken! Moet het eerst overleggen met de arts omdat ze graag gelijk willen starten..
Als we straks een kindje hebben dan wil ik ook zo lang mogelijk bv gaan geven. Hoe gaat het verder meiden? Hier heb ik kwaaltjes maar die zullen wel van de ovitrelle komen. Dat is nu wel lastig hihi.
Knvs hoop dat je die dan iig mag geven meid... Wel super van je dat je dat wilt! Wonder oh ja heb je dat last van de ovitrelle Hier vandaag echo van de heupjes gehad van J ivm stuitligging, tot nu toe zag het er goed uit. Ze gaan nu nog bereken of zoiets aan de hand van de echo's en dan wordt ik gebeld met de uitslag,
Spannend wondertje, rot dat die spuiten ook kwaaltjes geven he Klopt je banner wat betreft wanneer je ongeveer kunt testen? Duim zo hard voor jou
Ja met de banner klopt het idd. Maar willen waarschijnlijk net iets langer wachten nog. Gewoon om te kijken wat mijn lichaam gaat doen nu met de spuiten. Idd jammer van de bijwerkingen van de spuiten. Niets aan te doen helaas. Bedankt voor het duimen meid!
Hoi meiden, weer even een update van mij! Het gaat heel goed met Luuk, het is een heerlijk en tevreden mannetje! Alleen de borstvoeding wil niet zo.. Meneer is te driftig als het aanhappen niet gelijk lukt en dan is hij helemaal overstuur. Ook was hij in de kraamweek redelijk wat afgevallen en had bijna geen plasluiers meer.. Dus we dachten dat ik niet voldoende melk had. Toen gestart met kolven, maar op de één of andere manier lukt dat bij mij niet. Ik haal er hooguit 20-25 cc uit. Dus dat gaf best veel frustratie omdat ik eigenlijk geen flesvoeding wilde geven. Maarja de gezondheid van Luuk is het belangrijkst dus hij krijgt er nu toch flesvoeding bij. Ik heb een lactatiekundige laten komen en het blijkt dat ik zeker wel genoeg melk heb, alleen Luuk doet geen moeite om het eruit te krijgen. Ik voed nu op advies met een tepelhoedje waardoor het aanhappen een stuk beter gaat. Hij word minder snel boos en drinkt langer uit de borst. Toch nog niet genoeg dus we zijn eigenlijk zoekende naar de verhouding borst/fles. De ene dag valt hij af, dan komt hij weer bij. Ook had hij wat moeite met ontlasting waardoor hij waarschijnlijk dus ook minder goed dronk. Ik hoop dat we uiteindelijk over kunnen op volledig borstvoeding, maar dan moet Luuk eerst nog wat sterker worden en langer actief leren drinken. Het kost nu best veel energie omdat ik niet op wil geven en daarom soms lang met een voeding bezig ben, hij valt gewoon heel snel in slaap aan de borst en is met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Tenzij hij een flesje krijgt is hij ineens wel wakker.. Boef! Je zou zeggen dat hij t erom doet! Maar verder is hij heel makkelijk en is het echt genieten! Mijn herstel gaat ook heel goed! Ben al lekker op pad geweest naar de winkels (nog wel met hulp) maar dat ging prima. Alvast even oefenen alles voelt nog wel heel beurs van onder, vooral m'n stuitje, maar van m'n knip heb ik niet zoveel last meer gelukkig. Zal even een foto delen van onze schat:
haha knap of niet heb eigenlijk geen andere keus Kan wel blijven testen maar weet gewoon niet wat mijn lichaam nu gaat doen, dan kan ik beter nog wachten Cupcake balen dat de bv nog niet gaat zoals je het wilt, wel knap dat je gewoon doorzet!! Mooi manneke is Luuk!!
Spannend wim ben benieuwd wat deze ronde brengt met medicatie! Cupcake zal zeker wel vermoeiend zijn hoop dat het lukt volledig bv, wat een mooi ventje ♡ Hier vandaag een korte GUO gehad en daarna mocht ik voor iemand zn examen SEO, alles zag er goed uit ze was.alleen lekker eigenwijs dus moest even springen en traplopen
Cupcake vervelend dat het niet zo wil lukken.. wel erg knap dat je doorzet hoor! Is frustrerend als het niet wil lukken.. wat een knap ventje zeg! Mag je trots op zijn! hou je op Facebook ook in de gaten! Knvs fijn dat alles goed was! Wonder ga weer voor je duimen meid! Lov zo wat goed dat je dat zo lang wilt doen! Knap hoor! Met jou mannetje ook alles goed?
Aaaaah wat een knapperd cc! Jammer dat de bv moeizaam gaat... Vooral als je super bv hebt eigenlijk... Gewoon blijven kolven en proberen aan te leggen... Knvs super ! Mocht je extra kijken vandaag Kimm wordt steeds makkelijker gelukkig omdat ze steeds minder gaan eten, nu is de meest pittige tijd. En ja hoor alles goed hier morgen helaas weer prikjes...
Wat een knap ventje cupcake! Heerlijk die haartjes! Wel vervelend dat d'r bv nog moeizaam gaat. Goed van je dat je zo doorzet. Ik hoop dat het met de begeleiding van de LK en veel oefenen helemaal goed komt en je straks lekker volledig bv kan geven.. Knvs fijn dat alles goed was!