Wanneer heb jij je 20weken echo pommepom? Ik voel de kleine meid nog niet hihi gelukkig wel alles goed
Hey meiden, Vandaag is hier de misselijkheid aanwezig. Pff hoeft van mij niet Verder een gevoeld dat er iets zit aan de rechterkant, nu een dag of 2. Nog 6 dagen wachten en dan weten we meer. Hoe is het verder met jullie?
Ja dat ik het gevoel heb dat daar iets zit, voel het ook iedere keer op dezelfde plek zeg maar. Moeilijk te omschrijven.
Hmmmmm ik had wel van die prikjes en steekjes op een plek toen ik zwanger was... Daarom vroeg ik het Spannend!!
Ik had als ik van zit ging opstaan dat ik ook wat voelde aan 1 kant ook op dezelfde plek. En Dat bleef ik aanhouden paar weken.. was ook niet echt steekjes maar voelde wel klein beetje druk op die plaats. Spannend wonder!
Dit is het idd meee, vond het zelf lastig te omschrijven. Steekjes etc al een keer gehad, dit niet. We wachten verder af. Meer kan ik niet
Spannend wim.. ik had wat steekjes en was ook misselijk! Gisteren avond ons meisje voelen schoppen wauw wat bijzonder ♡ Ben helemaal blij! Vandaag gaat de derest van de vloer erin en morgen komt de nieuwe bank en gaan we nieuwe spullen halen bij de ikea.. Na het weekend over.. Fijn weekend meiden
haha Lov dat weet ik nog niet. Denk dat het volgende week zaterdag is. Vanmorgen is een oom overleden.
Gecondoleerd meid! sterkte! heb je al test drang? spannend allemaal! hoop het zo voor jullie! hier dinsdag nod.. ik weet het niet.. Op 5 dpo met een niesbui keiharde steek gehad op rechts.. vanaf dat moment bruinverlies.. afgelopen vrijdag zelf helder rood bloed gespot op 11 dpo.. dit was echter 1x en bijna niks..daarna weer bruinverlies. Verder geen krampen en pijnen. Had gelijk al zoiets dit is klaar maar ik blijf twijfelen. Gelukkig is dinsdag dichtbij! Vandaag een grote tent gekocht voor de zomervakantie! we hadden nog een kleiner exemplaar waar je net niet in rechtop kon staan. Nu maar eens kijken waar de reis naartoe gaat mooi mannetje cupcake! hoe gaat het verder met iedereen?
Sorry voor mijn afwezigheid weer! Heb het best druk. Knvs, super dat je jullie meisje voor het eerst gevoeld hebt! CupCake, wat jammer dat de bv nog niet soepel loopt. Hoe gaat het nu? Prachtig mannetje Wondertje, gecondoleerd. Spannend bijna je NOD! Duimduimduim. Mandy, voor jou ook duimduimduim! Wacht je je NOD af? Micchan, hoe gaat het met jou? Brigit, hoop dat jullie huis snel verkocht zal zijn Kim, is Cas lekker van alle hapjes aan het genieten? Ik geef inderdaad nog steeds borstvoeding. Pommepom, hoe gaat het met jou en de kleine? Hier gaat alles goed. Over 2 dagen is T. alweer 4 maanden oud! Ze heeft nog steeds af en toe last van de KMA en het dieet volgen vind ik steeds lastiger worden. Denk erover om de bv misschien binnenkort te gaan afbouwen.