Dinsdag is mijn nod. Als hij laag blijft is de eisprong nog niet geweest. Hij moet 0.3 hoger zijn dan normaal.
Mandy voor je eisprong kan je temp wat dalen en als je ei is geweest zal die met 0,2/0,5 stijgen verschilt per persoon.. Heb wellis gehad dat die maar 0,1 steeg en toch was mn ei gesprongen! Wel een flinke dip? Ben je mis beetje grieperig geweest of ander tijdstip getempt? Wim mooie stijging Lov zal zo even je link kijken zodra ik thuis ben! @Hier net 2kilo kippen vleugeltjes gehaald hahahhaa je zou maar trek hebben
Fijn dat je een gentle sectio krijgt lov, dat vind ik zo'n mooie ontwikkeling! Wim, je temp stijgt maar door, duim echt voor je! Mandy, ik zie dat je veel open bolletjes hebt, dat betekent dat je niet steeds op dezelfde tijd meet, klopt dat? Het is echt belangrijk als je een goed beeld wil hebben, om elke ochtend om de zelfde tijd te tempen. En dan na een paar uur slaap, direct tempen als je wakker wordt.. Dus niet uit bed of draaien of wat dan ook.. En hoe temp je? Oraal/rectaal/vaginaal? Blijven doortempen om jouw cyclus en daarbij horende temperatuur in beeld te krijgen.
Ja als ik niet plots beval wel Pommepom... wil dat ook even bespreken met de gyn aangezien ik in week 39 ben ingepland, ergens zegt mijn gevoel dat ik dat niet ga halen
Ik temp rectaal maar idd de tijden kan ik nog iets preciezer doen..ik denk maar voordat de wekker van manlief gaat voortaan. vind het fijn jullie feedback en meningen te krijgen! Ik twijfel overigens wel aan deze thermometer..vanmorgen nog eens gelijk erna nog eens getempt en toen was ie 0.3 hoger. Ik deed dit omdat er een piepje opzit die niet afgaat.. gewoon uit nieuwschierigheid de 2e x veel korter en toen was het hoger?!? dit meer geprobeerd om te kijken of het verschil maakt hoelang je het laat zitten. Nee grieperig ben ik nog niet geweest gelukkig! *afkloppen *
Misschien dan toch kijken naar een andere thermometer. Wel een groot verschil zo kort na elkaar. Tussendoor niet bewogen oid? Ik zou idd ook je wekker er voor zetten elke dag op hetzelfde tijdstip. Na een tijdje wen je er aan
Lov, kan het niet zo zijn dat als de bevalling zich aandient dat dan de sectio in gang wordt gezet? Of zou het dan geen gentle maar een gewone sectio zijn? Althans ik neem tenminste aan dat als de bevalling eerder begint je wel een sectio krijgt.. Mandy, dat klinkt wel een beetje als een vage thermometer.. Zou misschien toch maar een nieuwe halen.. Eentje die piept als ie uitgemeten is.. Die dingen zijn 2,50 ofzo hij kruidvat, hema, etc..
Hij Is nog geen week oud..van de kruidvat Zal eens nog een paar x afwachten is het niks dan maar wat anders proberen
Soms doet een thermometer er lang over idd...maar toch even wachten Mandy. Ja Pommepom ik krijg dan gewoon een kzsnede maar dan een normale... Dat is jammer
Ik had ook die van de kruidvat soms lijkt het idd een eeuwigheid maar geduld.. ik tempte vaginaal... En anders terug met dat ding als je de bon nog hebt?
Mandy ik zou het nog een dag of 2 aan kijken en anders toch terug gaan. Toch afwachten tot hij piept. Lov balen als het eerder begint en toch een normale ks gaat zijn.
Schiet mij maar lek.. nu weer 36.8 dit voelt zo tegenstrijdig! oh en na 2 min heb ik de thermometer eruit gehaald..geen piep.. Wie overtuigd mij om door te gaan? ben dr nu al klaar mee eerlijk gezegd
Ik zou dan even een nieuwe gaan halen bij de kruidvat. Als de andere dan ook niet bevalt kun je altijd nog stoppen
Mandy, ik heb een thermometer die na 10sec al piept.. Dat is echt heeel fijn! Een minuut lijkt wel een eeuwigheid smorgens.. En zeker als hij het dan helemaal niet doet! Ik had hem ook van kv geloof ik. Dus zou het nog een kans geven met een nieuwe thermometer.. Zonde als je ermee stopt, ik heb er veel aan gehad!
Zou dan toch even teruggaan mandy! Wim nog een mooie hoge temp mop Filmpje vond ik echt heel mooi lov, traantje gelaten hihi.. @Hier alles goed, voor het eerst lekker geslapen