Ohh wondertje war.spannend!! De erge honger herken ik heel erg! Klinkt goed.. veel sterkte morgen en ik hoop zooo dat zondag jullie geduld beloond word!! Mandy, wat balen zeg! @kma wat vervelend zeg.. heb er geen ervaring mee maar vooral voor een baby lijkt t me lastig. Succes! Hier: de borstvoeding gaat eindelijk de goede kant op! Luuk ging deze week al wat beter drinken uit de borst, maar nog steeds heel onrustig en soms ineens huilen.. dus had het vermoeden dat hij spruw heeft. Dus naar de ha geweest en die bevestigde dit. Medicijnen gekregen en hij heeft nu al 2 dagen volledig uit de borst gedronken!! Heerlijk, geen gedoe meer met kolven en flesjes bijvoeden.. Heel blij mee! Zou ik dan nu eindelijk kunnen gaan genieten van de bv?? Fijn weekend allemaal!
Helaas, vanmorgen ongesteld geworden Op naar de volgende ronde, maandag weer naar de gyn toe. Wat doen jullie aan naar een begrafenis? Wij hebben er morgen 1 maar weet niet hoe je je moet kleden als je naar zoiets toe gaat.
Ach nee toch Wim.. Ontzettend balen zeg succes bij de gyn.. Knuffel voor jou! Sterkte morgen, ik zou kiezen voor nette kleding, niet kleurrijk.. Voelt wat dubbel na jouw bericht, maar even een ego berichtje: 20 weken echo was helemaal goed, alles zag er goed uit en onze kleine meid doet het super! Stiekem wisten we al even dat we een meisje verwachten, maar hielden het geheim, dus ben blij dat ik het nu kan delen!
Cupcake inderdaad fijn dat de bv beter gaat. Van de spruw afkomen zal al heel veel helpen.. T is investeren, maar als het dan eenmaal goed op gang komt....
Gefeliciteerd Pommepom, leuk een meisje!! Ahhh Wim wat balen zeg! zou ook nette kleding zonder teveel kleur aan doen.. Sterkte morgen.
Wonder balen Pom wat leuk een meid en fijn dat alles goed is Wij zijn verhuisd heb 2dagen bij moeten komen, morgen komt de box en maxicosi, wiegstoel en de klamboe.. volgende week de babykamer in elkaar zetten heb er zin in..
Cupcake las het op fb.. Fijn dat het beter gaat nu! Wonder zou gewoon net gekleed gaan iets met wit en zwart ofzo?
Wondertje, Echt niet leuk voor je. CupCake, fijn dat de bv steeds beter gaat! Spruw is echt vervelend inderdaad. Pommepom, leuk een meisje Knvs, oh leuk bijna de babykamer inrichten!
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie allemaal? Bij ons gaat alles goed. Deze week zijn we T. aan het laten wennen aan de Nutramigen die we voorgeschreven hebben gekregen. Tot nu toe accepteert ze dat goed, maar we zijn het nog aan het mengen. Nutramigen alleen vindt ze nog niet lekker. Hopelijk drinkt T. dit weekend een hele fles Nutramigen, zodat ik volgende week kan gaan beginnen met 1 voeding in de middag te laten vallen en te vervangen door kv. Mijn doel is uiteindelijk om tot de 6 maanden gedeeltelijk bv te geven, ben benieuwd of mijn productie dat ook redt. Verder begint T. zich goed om te rollen. Het lukt haar steeds vaker om van buik naar rug te rollen en soms ook andersom. Echt leuk al die ontwikkelingen Ze brabbelt, gilt en lacht veel en is lekker met speelgoed aan het spelen.
Hier gaat alles goed! Me buik is flink aan het groeien en afgelopen week was de GUO ook weer goed.. Ook een 3d echo gehad in het ziekenhuis en wat is ons meisje mooi, helemaal in love Lies hopelijk gaat dit werken voor jullie kwa voeden! Wat gaat de tijd toch snel alweer 4 en halve maand.. Wim hoe gaat het daar???
hey meiden, hier gaat het goed. Eisprong weer gehad, wachtweken zijn weer begonnen. Tijd gaat wel lekker snel door de vakanties Nu een week gehad en dan een weekje werken en dan weer op vakantie Heerlijk. Tijdens de vakanties geen internet. Moet nog even terug lezen. X
Fijn Wim dat de tijd nu lekker snel gaat! Afwachten nu dus weer.. En hopen en duimen. Wanneer is je NOD? Fijn lies dat je nu met nutramigen bezig bent, ze leert het vast steeds beter drinken ( het is ook echt heeeeel vies, zelf al eens geproefd?)