Lov had in de club geschreven dat ze d'r account ging verwijderen en later weer terug zou komen, geloof ik. Verder weet ik er ook niets van.
Had al een tijdje niet in de club gekeken! Vandaar dat ik d8 huh waar is lov.. Zelfs wonder appte me hahahaa
Hahaha jeetje Nieuwe start en minder actief zijn ... Maar bij jullie kan ik niet wegblijven natuurlijk he Hoe is het met iedereen?
Hey meiden, Even een berichtje uit Praag. Helaas ongesteld geworden maar nu dat is begonnen last van mijn borsten en daarvoor niet. Zaterdag weer een echo. Tot snel
Haha er ging al bijna een AmberAlert af voor je (Neem aan dat ik je nu beter niet bij je oude naam kan noemen? Even wennen hoor haha) Wat ontzettend naar wondertje, knuffel Ik hoop dat je desondanks geniet in Praag, verdien je!
Hahahahaha Wonder bah meid weet gewoon even niet wat ik kan zeggen tegen je, het wordt nu zo hetzelfde iedere keer voor je en dat vindt ik zo erg voor je Hoe lang willen ze nu op deze manier doorgaan voordat er weer iets anders gedaan wordt? Weet je dat al? En hier gaat alles prima J is zo'n grote jongen niet normaal! Maar dan echt letterlijk he hahahaha. Hij is net 4 maanden en weegt al 8,5 kilo en is 67,5 cm lang.... Hij gaat met sprongen vooruit kwa trucjes en kunstjes... Hij gaat te snel hoor hahaha
Meiden kheb de uitslagen van de onderzoeken.. Geen soa's, deze maand een goede eisprong gehad. onderzoek van het sperma was goed alleen de bewegelijkheid kon beter dus over 3 mnd weer. Een gesprek met alle tussenpartijen ik denk fertiliteit, gyn en de persoon waar ik nu mee gesproken heb heeft nog niet plaats gevonden dus daar hoor ik volgende week meer over. We moeten nu verder zelf proberen, ik dacht met me ruime verschil in rondes dat ze wel wat zouden doen, maar helaas.. nu dus keihard duimen dat ik dinsdag of wie weet van het weekend stiekem een positieve test heb.. Fijne dag allemaal, laat alles maar even bezinken
Ja voor mij ook wennen hoor om niet meer je oude naam te noemen, gaat automatisch! Wat gaat dat hard heeft, alweer 4 maanden!
Ben even afwezig omdat mijn dochter weer in het zk ligt meiden... Het gaat wel alleen nog steeds zuurstof nodig, ze was weer extreem benauwd geworden na een verkoudheid...dus weer opgenomen.. We liggen er al een paar dagen nu en hopelijk snel weer naar huis.
Oei sterkte meid! moet ze nog lang blijven dan? iedereen fijne pinksterdagen gehad? hier volgende ronde weer.. Fijnedag! xx
Hey meiden, gaat goed hier. Zijn begonnen met een nieuwe ronde. Ik heb vandaag een gesprek aan gevraagd. Er zijn wat onduidelijkheden en ik wil dat uitgesproken hebben. Aangezien ik last van mijn schildklier heb is innesteling een groot probleem, ik heb gelezen dat je hier utrogestan voor zou kunnen krijgen om dit beter te maken. Hier wil ik het dan morgen ook over hebben. Ook heb ik gelezen dat als je een kunstmatige cyclus heb je zelf helemaal geen progesteron aanmaakt. Dit alles heb je natuurlijk wel nodig voor een zwangerschap. Het liefst willen wij dus nu met utrogestan starten. Nu hopen dat de gyn daar net zo over denkt. Morgen weet ik meer. Aan de hand van dat gesprek willen we morgen besluiten of we dan ook verder gaan met iui. Onder tussen zit ik hier ook weer met een dubbele schouderontsteking dus lees ik wel veel maar typen kan ik eigenlijk alleen met 1 hand. Daarvoor moet ik aankomende maandag naar het ziekenhuis. Fysio ziet het liefst dat er een mri wordt gemaakt om te kijken wat er mis is. Moet dus naar de orthopeed. Jolina balen dat je meisje weer in het ziekenhuis ligt meid. Weten jullie ook waarom ze zo benauwd is? Mandy balen dat je in een nieuwe ronde zit. Hoop voor je dat er dinsdag wat uitkomt en je verder kunt. Is niet leuk zo.
Ik weet nog niets Ze hadden mijn afspraak gepland bij de verpleegkundige en dit wist er weinig vanaf. Dus nu maandag een afspraak bij de gyn maar de kans is klein dat er wat mee gedaan wordt omdat het niet standaard is in dit ziekenhuis. Wel in een andere... Schouder is nog niet veel beter