Ja ik was toen met het ongeval thuis en mijn werkgever moest mij ziekmelden bij het UWV soms proberen ze je beter te melden voordat je contract afloopt omdat hun dit iets van geld kost? Maar ook voor jezelf moet je natuurlijk een inkomen hebben als je contract afloopt. Maar werk je nu wel nog?
Ik heb een vast contract, dus als ze me kwijt willen ( wat ze al wel hebben aangegeven) moeten ze me betalen. Ik maak me er niet druk over Ik werk nu op arbeidstherapeutische basis.
Wat moeten ze dan betalen? Ze kunnen toch gewoon je contact niet verlengen? Of hoe werkt dat hahaha... Oké ja dan ben je dus niet 100% ziek. Nou dan zou ik me dus afmelden en zeggen dat het helemaal niet meer gaat
Ze moeten mij een half jaar loon mee geven omdat ze mijn contract eindigen. Ik heb een VAST contract (onbepaalde tijd) Ik ben wel 100% ziek maar ze kijken ondertussen ook naar wat je wel kunt, dus alles met 1 hand kan ik gaan doen. Zo zeggen ze dit ook gewoon. Moet morgen wel naar de arboarts, ben benieuwd wat hij zegt.
Ah oké.... Ja ik snap het Maar doe je dan in godsnaam met een hand in de zorg nee weet ik ook zolang je iets kan moet je gewoon werken natuurlijk.
Wondertje idd goed naar je lichaam luisteren, laat ze je dan idd de zak maar geven! Fijn dat het verder wel redelijk met je gaat, je bent goede stappen aan het maken zo te lezen. Zou idd ook voor een second opinion gaan maar dat wist je al Over het roze verlies mischien komt het van je eisprong af? Als de test negatief geeft. @Hier. Gisteren weer een guo gehad, Alles zag er weer goed uit! Madame ligt nu met der hoofdje beneden nog niet aan het indalen dus hoop dat ze zo blijft liggen hihi. Ze loopt kwa groei een week voor, Ze weegt nu 1673 gram en zit op p65! Bloeddruk was 150/60 dus ook verder in orde. Er is wel een extra afspraak gepland voor over 2weken voor bloeddruk weet even niet zo goed waarom maar goed ben er toch voor de guo! Ze hebben ook vaginaal onderzoek gedaan omdat ik zon last had van mn schede een rare soort druk en veel krampen ze kon niks vinden dus bloed laten prikken en urine ingeleverd. Net de alle uitslagen gehad van bloed en urine en dat zag er perfect uit gelukkig. Als ik krampen heb moet ik rustig aandoen en als ik twijfel mag ik gelijk bellen.. Ze willen het sws goed in de gaten houden wegens de kans op vroeg geboorte wel aanwezig is. Ze gaf ook aan dat ze nu nog maar 3 guo's hebben gepland tot week 36 dus spannend!
Ik dacht ook al gelijk blaasontsteking maar dat was het dus niet... Je kan idd ook gewoon last hebben van de zwaarte van de baby denk ik. Hier zat J op de p90 lijn Fijn dat alles gewoon in orde is meid en rustig aan
Wim, goed om even van je te horen. Fijn dat jullie stappen in het vooruitzicht hebben.. Wel rot van je schouder/werk, maar inderdaad maar aan jezelf denken meid! KNVS fijn dat het geen blaasontsteking is, zoals ik op fb zei; kan best van de druk van het hoofdje komen nu ze gedraaid is.. Hoop dat ze nog lekker een aantal weken in je buik blijft zitten! Hier afgelopen week 30wk echo gehad. Flinke placenta verkalking nog steeds (werd gezien op pretecho met 24wk). Maar waar ze met 24wk nog op gemiddeld zat, werd ze nu met ca 1680 gram bovengemiddeld geschat. Dus qua groei komt ze niets tekort. Verder zag alles er ook gewoon goed uit, dus placenta lijkt nog goed te functioneren.. Echoscopische heeft wel overleg gehad met supervisor en VK, voor nu geen actie, maar met 35 wk weer een echo om het in de gaten te houden.. Ondertussen lekker genieten van een heel druk meisje in m'n buik!
Wow ik zie nu ineens onderaan m'n banner 'nog 66 dagen te gaan'. Dat klinkt best apart haha gaat zo snel!
Pommepom schrikken want normaal betekent dat slechtere doorbloeding. Alhoewel ik het ook had op het eind en dat was weer normaal. Ze zeggen dat je dit ook hebt als je rookt...dat doe je niet hoop ik En wauw langzaam aftellen
Hooiii meiden! Ik zal ook weer eens van me laten horen Fijn dat alles goed gaat met jullie kindjes en zwangerschappen! Wondertje en Mandy ik hoop dat jullie ook snel goed nieuws mogen hebben. Goed dat je voor een second opinion gaat wonder. Met Luuk gaat het heel goed, afgelopen woensdag was hij alweer 3 maanden! Een heerlijk vrolijk mannetje ik zal even een foto in mn album plaatsen ik geniet ook nog lekker van het thuis zijn. Voorlopig ga ik nog even niet werken en van mn mannetje genieten. Ik geef nog steeds borstvoeding en sinds een paar weken gaat dit eindelijk probleemloos gelukkig! Ik zal proberen wat vaker hier te kijken. Ik zit het meest op FB in een andere club van hier. Hebben jullie ook een fb groepje?
Cupcake zag al idd het een en ander voorbij komen op FB! Jeetje gaat hard zeg 3maanden, wat een knap kereltje is het en fijn dat de bv nu probleemloos gaat. Ik praat mee op in besloten groepje op FB met september mama's ook erg gezellig.. Hoe is het met de andere meiden?? Micchan? Mandy? Jolina? Wim? @Hier gaat het wel goed, de warmte valt me wel erg zwaar dus probeer zo min mogelijk te doen!
Hier gaat het ook wel goed. Nog steeds problemen met de schouder en krijg morgen te horen hoe we het met het werk gaan doen. Maar waarschijnlijk ontslag omdat ik mijn werk niet meer kan uitoefenen. Dus op zoek naar een andere baan maar waarschijnlijk een opleiding volgen omdat dit niet meer gaat.
Wat een week heb ik achter de rug! Ik voelde onze kleine meid minder vanaf maandag en had regelmatig wat krampen. Dus moest met spoed langs het ziekehuis en aan de CTG gelegd. Daarop was thankgod te zien dat alles goed was. Toen kreeg ik een echo maar ze bewoog toch niet echt, Dus moest wachten op de arts voor een uitgebreidere echo. Op de uitgebreidere echo bleek toch alles goed te zijn en ze heeft gekeken naar eventuele ontsluiting ect. Ze zag dat me baarmoedermond iets was verkort maar niet schrikbarend en heb nog geen ontsluiting gelukkig. Toch moest ik gisteren nog even terug voor extra controle aan de CTG en weer was alles goed, gelukkig voel ik haar weer helemaal actief bewegen Moet het wel in de gaten houden.. Maar ben weer opgelucht!
Jeetje meid wat schrikken! Maar wat heb je goed gehandeld meisje! Gelukkig is alles in orde nu. Denk je dat je de 40 weken gaat halen?
Geen idee ik denk zelf dat het eind augustus word maar mn gevoel kan er naast zitten hoor hahaha. Vanmiddag weer een guo gehad en alles was weer prima met ons meisje! Ze zit boven het gemiddelde kwa groei 35+4.. en 2050 gram geschat.. Nog 2x een guo en dan zijn we daar vanaf
Oeh dat was even schrikken meid. Gelukkig nu weer alles inorde. Hier tegen mijn nod aan. Weet niet precies maar denk zelf morgen. Heb geen voor gevoel. Ben er ook niet mee bezig geweest. Echt een ronde rust vond het wel even fijn. Jolina hoe is het bij jullie? En met de anderen??