De Waterijsjes deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Goed :D bijvoeding gaat super hier... Geen kindjes meer in het zk geweest dus wat willen we nog meer :D J begint langzaam wat te kruipen en de eerste 6 maanden bv zijn bereikt :D

Nou wonder ik duim weer voor je meid!

2. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Duim voor je wonder!

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Dat is zeker even schrikken knvs, gelukkig is alles goed met je meisje! Hoop dat ze nog lekker een paar weekjes bij je blijft zitten.

Wonder, wel lekker even een rustige maand.. Heb je nog getest of wacht je het gewoon af? En wat rot van je schouder..mzou jammer zijn als je ontslag zou krijgen maarja als je je werk niet meer kan doen schiet t ook niet op. Watvoor opleiding zou je willen gaan doen dan?

Jolina, bij jou gaat t ook hard met J zeg! Goed hoor, 6mnd bv! Hoe lang wil je doorgaan? Krijgt hij ook al groentje en fruit, hoe vind hij dat?

Hier lekker druk met m'n hobby; taarten maken. Sinds ik net weer opgepakt heb na de bevalling krijg ik veel opdrachten binnen. Soms wel lastig met Luuk te combineren als hij een dag heeft waarbij hij bijna niet slaapt moet ik m veel bezig houden.. Maar gelukkig kan ik ook vaak iemand vragen die dan komt 'oppassen' terwijl ik met mn taarten bezig ben. Dat scheelt wel, dan voed ik hem wel zelf maar houden hun m bezig :)

4. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

is rustig hier ;) Ben zelf dan ook niet heel actief
    Kan wel melden dan ik op dit moment 5 dagen overtijd ben! Ben veel moe, last van hoofdpijn, met vlagen misselijk en ik voel speldenprikjes aan de rechterkant. 1 dag had ik ook nog last van mijn onderrug en wat krampjes. Last van mijn onderrug is het enige wat ik nog niet eerder heb gehad.
    We willen vrijdag gaan testen. Begint nu wel spannend te worden maar de drang om te testen is er nog niet.
    Manlief die legt nu regelmatig een hand op mijn buik. Is echt lief, gister was hij zo in slaap gevallen.
    Was daarvan wakker geworden. Lag namelijk vroeg in bed door de vermoeidheid en de hoofdpijn.

Gistermorgen ook de intake gehad in het nieuwe zh. Wel aangegeven dat ik overtijd ben maar ze zeiden dat ik nog even moest wachten.
    Volgende afspraak is een bel afspraak om te kijken hoe hun ook verder willen.
    Zou je eigenlijk het oude zh moeten laten weten dat je overstapt?? Dat weet ik dus niet.

Cupcake fijn dat je het druk heb met je hobby.
    Ik heb geen fb groepje van hier, niet meer in elkgeval. Werd niet gebruikt. Lijkt me soms wel makkelijk omdat ik daar gewoon meldingen van krijg op mijn tel ;) of via app. Daar heb ik wel een aantal van zp op. Ook erg makkelijk vind ik!

Jolina super dat de bijvoeding goed gaat. En al helemaal geen 1 kindjes in zh. Hopelijk blijft dat zo! Wow en al 6 maanden bv, top!! Als ik ooit mag dan wil ik ook zo lang mogelijk doorgaan.

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hoi lieve dames,

Een tijd hier niet geweest:) Met mij en T. gaat alles goed. T. probeert ook steeds meer te gaan kruipen, erg leuk om te zien! T. is echt veranderd van een huilbaby naar een lief, vrolijk meisje:D

Wondertje, ik hoop dat een ander ziekenhuis je beter kan en wil helpen! Ik zou zelf wel doorgeven dat je overstapt naar een ander ziekenhuis.
    Rot van je schouder en je werk:(
    5 dagen overtijd, spannend! Ik gun het je zo, duim keihard voor je!!!!

Knvs, volg je op facebook hoor;) Eng dat je jullie dochtertje even minder voelde zeg! Gelukkig was alles goed. En nu is ze dus weer in stuit gedraaid, eigenwijsje. Hoop dat ze nog gaat draaien.

CupCake, mooi jongetje is Luuk! Fijn dat je lekker met je hobby aan de slag kunt:)

Jolina, tegen jou heb ik niet zoveel te zeggen meer haha.

Micchan, hoe is het met jou meis?

Pommepom, hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Mandy, heb jij nog steeds geen leuk nieuws om te melden:(?

Brigit, hoe gaat het met de verkoop van jullie huis?

Vergeet ik nog iemand:)?

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Uhm wonder:$.......:$........:$

Klinkt goed!!

Wil je het de volgende keer pas melden als je gaat testen;) nu moet IK dus zo lang wachten:p hahahahahahahahah

7. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

hahaha. Geweldig. Zou kom ik de dagen wel door ;) nu jij nog ;)
    De volgende keer, hoop dat die niet komt eigenlijk.

8. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hey meid,

wat fijn dat het beter gaat met T. Leuk dat ze zo is veranderd!

Is zeker spannend nu!

MIjn schouder is nu nog steeds niet goed :( nog steeds vele pijn etc. maandag naar de arbo arts. Nog even afwachten wat hij zegt. Maar er is al aangegeven dat hij het advies van de orthopeed volgt. Dus ander werk zoeken/opleiding.

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Pas wel op he lieverd dat jullie er niet te veel vanuit gaan dat het raak is. Anders zou ik toch gewoon al ee testje doen, je bent toch nog nooit zo ver overtijd geweest he? En temp je ook nog?

10. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik ga er ook niet van uit. Tempen doe ik niet meer aan. Nee nog niet eerder zoveel over tijd. We blijven gewoon afwachten.
    We gaan vrijdag testen.

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Waarom wachten jullie dan zo lang met testen?

Bedoel het niet verkeerd he, maar jeetje 5 dage overtijd is toch genoeg :D

Maar laat mij maar lekker kletsen..... 😛 Ik vindt het retespannend voor jullie iig en ik duim !

12. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ja waarom wachten haha. Is meer ons gevoel.
    Ik hoop dat 5 dagen genoeg is. ;)
    Nog 2 dagen dan weten we het allemaal. ;)

Thanks mop

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik leef ook nog :p

Wonder: wat spannend! Ik hoop het zo voor jullie

Knvs: jeetje bij jou was het dus ook even spannend, gelukkig houden ze je goed in de gaten. Hoe gaat het nu?

Verder heel veel vergeten, maar weet even niet meer wat er geschreven is en met ipad is het moeilijk terug lezen ;) ga dat straks nog een keer doen

Ons huis is nog niet verkocht, helaas. Hahah hij staat 12 weken te koop en 1 kijker gehad. We hebben nu al geen geduld meer en willen erg graag verhuizen. Komt ook omdat ml per 1 september nieuwe baan heeft en vanuit huis gaat werken. Daar hebben we nu eigenlijk geen ruimte voor dus wordt nog leuk :$;)
    Vaker naar vriendinnen toe ed.

14. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dat werkt lekker zeg zo'n abonnement op zp.. Heb helemaal geen meldingen gehad dat hier gekletst werd en dacht dus eigenlijk dat t topic was stilgevallen. Nu net krijg ik wel een melding..

Ja is niet fijn.. Kan inderdaad voor slechtere placentafunctie zorgen, maar daar zijn tot nu toe gelukkig geen aanwijzingen voor; drukke baby, groeit bovengemiddeld, voldoende vruchtwater, bloeddruk goed.. Dus nu gewoon extra in de gaten houden, met 35 wk weer echo..
    Roken doe ik absoluut niet! M'n moeder schijnt t ook gehad te hebben bij alle kinderen, en allemaal grote gezonde baby's gelukkig!
    Aan het eind van de zwangerschap is het inderdaad normaal, maar bij mik werd t dus al met 24 wk gezien

Verder gaat het heel goed hoor! Voel me prima, al beginnen de kwaaltjes wel een beetje te komen, Maargoed volgende week nog werken en dan verlof!

Fijn dat het met alle baby's zo goed gaat!

Wim, Wow 5 dagen overtijd! Dat jij je in kunt houden zeg! Hop t echt van harte voor jullie!!!!!

Succes met jullie huis Birgit.. Alles duurt te lang nu he

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Idd als hij maar goed groeit ;)

Ik rookte ook niet, kreeg toen wel die vraag na de bevalling, vond ik niet zo leuk

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauw wondertje, hou jij het even spannend zeg!

17. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee kan ik me voorstellen Jolina. M'n moeder kreeg ook: u heeft zeker flink doorgerookt! (Was absoluut niet zo)

Ik vond het nu juist opvallend dat er bij de echo's helemaal niet maar roken werd gevraagd. (Stel nou dat ik dat wel zou doen..)

18. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Haai meiden.

Wondertje ik word gek van de spanning hahaha.. Nog 1 dag :D

Lies ja dat was wel weer eng afgelopen week en toen ik zag dat ze dus weer in stuit lag moest ik stiekem wel lachen!
    Het is een eigenwijs meisje..
    Had ook een virusinfectie in mn darmen gelukkig is dat weer over.

@Hier.

Zondag mn babyshower gehad was echt super!
    Mn vriend heeft mn vriendin uit Oostenrijk over laten komen dus dat was een jankfestijn :p
    Ze blijft gezellig 2 weken dus ben echt super blij :)

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Leuk knvs!

Pommepom ja eigenlijk wel gek dat ze het niet vragen he

20. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd Wim!! Nog geen bloed? Ik doe m'n best om hier straks nog even te komen kijken!

Deel Deze Pagina