De Waterijsjes deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijne vakantie wim!

2. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Wauw knvs! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! heel veel geluk toegewenst!
    hoe gaat het nu met jullie?de keizersnede is verder wel Goed verlopen? hoop dat je snel hersteld van alles en keihard gaat genieten van jullie meisje! mooie naam!

3. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Wonder fijne vakantie!Geniet ervan!

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Even een update.

We zijn vrijdagmiddag thuis gekomen het was nog even spannend want chavelly zag wat geel en daarom moest ik nog wat langer blijven ze zat elke keer net onder de grens en we hebben toen besloten vrijdag toch naar huis te gaan en zaterdag kwam de vk prikken! Gelukkig is die goed gezakt en hoeft ze niet meer geprikt te worden.. :)
    Ik zelf ben afgelopen donderdag redelijk ingestort de bevalling is heel heftig geweest.. Ben van mening dat ze te lang hebben gewacht met haar halen omdat haar hartslag elke keer zakte!
    Toen ze was geboren heeft het 7 min geduurd voor dat er wat leven in kwam door middel van zuurstof en uitzuigen ect.. Ze heeft dus een vrij slechte start gehad en wij denken zelf doordat al zoveel uur der hartslag dipte naar 34.. en ik al hele dag geen cm ontsluiting vooruit kwam..

In het ziekenhuis had ik geen oog dicht gedaan en was ook echt op toen we thuiskwamen.. Toen kwam kraamzorg erachter dat ik hoge koorts had?! �Ze
    Erg slordig van het ziekenhuis dat ze geen controles meer hebben gedaan bij mij die dag..
    Gisteren met onder temperatuur naar het ziekenhuis en blijk een infectie te hebben wat precies kunnen ze niet zeggen ze denken fikse blaasontsteking of kraamvrouwen koorts dus goed in de gaten houden en alleen maar rusten en antibiotica slikken en ijzer tabletten..

Dus veel rusten rusten rusten alleen vind ik dat erg moeilijk! Heb al met al nog niet echt kunnen genieten :(
    Heb extra dagen kraamzorg gekregen Dus dat is wel fijn aangezien mijn vriend morgen weer gaat werken.

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeetje meid wat een ellende :(
    Schrik van je verhaal...

Gelukkig is nu alles goed met je meisje... J heeft ook lang een te hoog bilirubine gehalte gehad... Ben een aantal keren nog moeten gaan prikken maar het ging vanzelf weg.

Deden ze bij jou nooit de koorts meten in het zk dan? Het kan natuurlijk wel opeens gebeuren dat je koorts krijgt he ;) of het zk daar iets aan kan doen?

Kwa bevalling zou ik dit allemaal nog eens goed bespreken, praat met de gyn of vk hoe en waarom het zo gegaan is ;)

Voor nu wens ik je sterkte en ik hoop dat je nu wel kan gaan genieten.
    Het gaat allemaal helemaal goedkomen meid... Al snap ik je verdriet natuurlijk ;)

Geniet van elkaar en kijk naar je meisje... Ze is er en ze maakt het nu goed.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wonder hoe is het meid.... Denk helaas niet zwanger :(

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Pff is allemaal nog heftig geweest knvs.

Hier inderdaad ongesteld geworden op 3 sept. Helaas, had een lf van 11.
    Nu eerst weer een ronde geen zh. Dit omdat we op vakantie waren. Deze was geweldig!! Lekker genoten van elkaar. Kom nu als het goed is weer in de buurt van de vruchtbare dagen. We wachten weer af.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn dat de vakantie zo fijn was, wim. :)
    De rest is allemaal weer flink ***. Dikke knuf. :(

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    :( wim!
    Zag idd leuke foto's voorbij komen, fijn dat het ondanks alles super is geweest meis ♡

Hier echt een K*tzooi sorry voor mn taalgebruik!
    Maar afgelopen vrijdag in het ziekenhuis geweest nog koorts en blijkt dat me wond gewoon vet onstoken is dus opnieuw een AB Kuur gehad en hoop dat dit aanslaat anders moet de wond opnieuw open en zo blijven tot dat de ontsteking weg is :$
    Heb echt nog niet kunnen genieten, word er echt verdrietig van!

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Jolina koorts hebben ze wel gemeten maar met zo'n oording die zn echt onbetrouwbaar! Had 1 dag koorts in het ziekenhuis maar daarna niet meer thuis heb ik rectaal gemeten!
    Afgelopen vrijdag had ik 38 gr thuis in het ziekenhuis meten ze met dat oorring 37 gr echt raar!
    Wel ontstekingwaarde in mn bloed gevonden en ze zagen vocht onder me wond nu dus geen blaasontsteking..
    Pas sinds afgelopen woensdag werd me wond dik en de dag erna vuurrood en daarna erger geworden!

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oké... Ik ben daar idd ook mee gemeten.
    Hoe is het nu met jullie?

Niet leuk wonder... Wel fijn da je even hebt kunnen ontspannen.. Toch ook belangrijk ;)

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wat rot knvs :( hoop dat je snel kan gaan genieten, jullie hebben een prachtig meisje zag ik op FB!

Wonder, balen zeg! Maar gelukkig een heerlijke vakantie gehad! Doet n mens ook goed toch :)

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Mn meisje doet het goed! Bij mij nog het zelfde helaas! Zo richting het ziekenhuis ben benieuwd..

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Succes ! En idd een lekker meisje hebben jullie :D

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    En jahoor de wond is opnieuw open gemaakt.. moet nu zelf schoonmaken en watten erin doen pff zie ik echt niet zitten potver!

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

:( bah meid.......

17. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wat rot knvs :( hoe gaat t nu?

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

En Pommepom hoe gaat ie bij jou?

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Haar kleintje is er ♡
    Derest laat ik aan pommepom om te vertellen!

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh ik ben benieuwd :D

Deel Deze Pagina