Denk dat het de juiste keuze is alleen zo verdomd oneerlijk voor jullie wonder.... Hele dikke knuffel meid...
Dankje je wel meid. Heb het er zelf ook erg moeilijk mee. Maar moet nu toch echt naar mijn verstand luisteren.
Ik vindt je echt zo knap hierin! Respect hoor... Is zo zwaar als je wens zo groot is en het allemaal niet lukt en dan ook nog even je wens aan de kant zetten?! Voel met je mee................................. Ik werd al gek dat ik er opeens langer over deed na de mk.
Wat een vervelende situatie wonder.. Rot dat je zo'n keuze moet maken, maar het zou inderdaad fijn zijn als je zo snel mogelijk pijnvrij bent! Hopelijk gaat daarna jullie kinderwens snel in vervulling!
Wondertje, heb tot mijn grote schaamte nog helemaal niet gereageerd Wat ontzettend k*t voor je, lijkt me heel zwaar voor jullie. Is al bekend wanneer je geopereerd gaat worden? Sterkte meid! Micchan, hoe gaat het met jou? Hoe gaat het met de rest?
Hey meiden, de gene die mij op facebook hebben zal het al gelezen hebben het nieuws over mijn schouder. Ik hoef niet geopereerd te worden maar ga naar een revalidatiearts toe. Hierdoor kunnen wij verder gaan met zwanger worden Helemaal happy weer. Afgelopen maand hebben we niets gebruikt dus kan deze maand natuurlijk ook raak zijn. Al denk ik van niet. Vandaag op dag 30. Helemaal geen klachten dus wacht rustig af. Mocht het deze maand niet raak zijn dan is het de volgende ronde weer iui! We gaan volle goede hoop en moed verder! Micchan hoe is het met jou meid? En met de anderen? Kijken of we hier weer wat actiever kunnen zijn
Super fijn Wonder! had het inderdaad al gelezen! Hier gaat alles prima! Luuk is zo'n lief en vrolijk mannetje.. In de eerste maanden heeft hij best veel gehuild/ gemopperd maar dat is nu echt voorbij! Hij ziet nu alles om zich heen, begint echt te spelen en kan nu ook zitten. Dus hij vermaakt zichzelf gewoon beter. Ook bijvoorbeeld in de auto of wandelwagen gaat het nu heel goed, eerst vond hij dat helemaal niks. Dus lekker aan het genieten. Ben ook nog niet op zoek naar werk, vind t even prima zo.
Ahhh lekker cc! Genieten is het he. Maar soms ook zwaar natuurlijk... Bv geef je ook nog lees ik?! Top zeg! Wordt ook steeds makkelijker he. En bijvoeding geef je ook al?
Ja de bv gaat super goed! Inderdaad, steeds makkelijker! Ik ben met 5,5mnd begonnen met bijvoeding, op de Rapley methode (stukjes). Maar vorige week toch even tijdelijk overgestapt op gepureerd, omdat Luuk te grote stukken in zn mond stopte/zoog waardoor hij een paar keer bijna stikte omdat hij het niet weggewerkt kreeg. Ik snap dat kokhalzen erbij hoort, maar dit was gewoon gevaarlijk. Ik ging al met een knoop in mn maag aan tafel en vond t veel te spannend. Dus ik heb besloten om het over een paar weken weer te proberen. Ik geef nog wel brood en dat gaat heel goed. Fruit vind hij ook heerlijk, maar groente wil hij echt niet haha. Dus kan weer wat meer ontspannen aan tafel zitten, ik denk dat we er allebei nog niet klaar voor waren
Oh ja ik vindt rapley daarom ook niks... Dat stikken ...waar is dat goed voor ook. Hier geef ik gewoon steeds meer stukjes en ze gaan wel vanzelf stukken fruit eten, waarom moet dat zo jong? Ik ben duidelijk geen voorstander hahaha Hier eet hij ook erg goed.... hi gaat al bijna lopen de bengel.
Zal thuis even verder lezen maar de ongesteldheid zet nu door. Straks het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Nieuwe ronde iui gaat beginnen!!!!