De Waterijsjes deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dan denk je altijd dat iedereen het doorheeft he pommepom:D

Wondertje ik duim voor je! Zou super zijn als je je nu ook mag aansluiten zeg!

Hier vandaag naar de anesthesie voor de kzsnede en dan de gyn. Alleen is de oudste flink aan het hoesten. Hoe vaak dat zij soms ziek is niet normaal... Nou ja ziek.
    Dalijk maar tegen de juf zeggen dat ik echt niet naar huis kan komen mocht ze gaan zeuren. Klinkt hartsikke zielig maar ze is nogal een miemel die dochter van me;)

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Lov, succes vandaag! Hoop dat je dochter het volhoudt op school.. Haha

Pommepom, fijn dat je weekend leuk was! Je denkt inderdaad dat iedereen net zo door heeft hè.. Ik had op mijn werk bijvoorbeeld een maand lang geen koffie gedronken (soms met smoesje en soms door de goot gespoeld :p) en dacht echt dat ze het al lang door hadden.. Maar nee hoor :) wel zo leuk om net nieuws zelf te kunnen vertellen!

Wondertje.. Je temp is nog mooi hoog! Joehoe! Hoelang is je lf normaal gesproken? Je zit nu 11 dpo toch?

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Pommepom.. dan zal je volgende week gaan starten met plassen gok ik zo, hier komen ze donderdag!
    Fijn dat jij je gwn goed voelde.

Hier wat afscheiding uit mn tepels en steken in de lies en baarmoeder en rug.. Heb ook moeite met mijn zwschap vitamines in te nemen elke keer kokhals ik hem naar boven heel vervelend haha..

Wim spannend meisss ♡

Lov jij veel succes vandaag xx

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Cupcake jij je laatste trimester ingegaan.. de laatste loodjes meis.. hoe voel jij je?

5. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik voel me nog steeds prima! Kan nu lekker rustig aan doen zonder werk en merk dat dat wel goed is. Toen ik werkte had ik regelmatig harde buiken en pijnlijk bekken s'avonds en dat is nu beide stukken minder. Ik merk wel dat m'n energie (en conditie) nu achteruit gaan in de laatste weken, maarja dat hoort erbij. En op wat maagzuurklachten na mag ik echt niet klagen. Ben wel benieuwd hoe lang ik me nog ga vermaken thuis.. Nu lekker aan het rommelen in de babykamer enzo, maarja dat is een keer klaar. En als het goed is moet ik toch nog 10-13 weken wachten op ons mannetje. Maar zolang ik nog uit de voeten kan vermaak ik me wel :)

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    De uitslag voor de schildklier. Deze is in 4 weken tijd van veel te langzaam naar veel te snel gegaan. Dit was eigenlijk niet mogelijk met de medicijnen die ik daarvoor heb gekregen. Het verschil was te groot. Het enige wat zij dan nog kon bedenken was een hormoonwisseling. Ze vroeg ook gelijk of ik zwanger was. Ik gaf aan dat ik dat nog niet wist maar dat het wel mogelijk was.
    Ik moet nu over 4 weken weer prikken.

Ik zit nu op 11 dpo.( lf is normaal 12) Heb me vergist woensdag is nod. Temp was nog wel hoog normaal was hij al naar beneden gegaan voor ongi. Dus ben heel benieuwd.
    Heb ook nog erg last van mijn rug. Ben moe maar lig toch wakker snachts Alle klachten die ik normaal voor ongi heb had ik maar die waren vandaag allemaal weg.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend wondertje!!

Hier nog steeds stuit en draaien zat er volgens de gyn echt niet meer in. Heb zelf veel last van harde buiken die steeds minder fijn aanvoelen... Ik vraag me af of ik die 39 weken ga halen...

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Wim hoop idd positief nieuws voor je mop!

Lov ben benieuwd of je het idd gaat halen ik dacht ook dat een kz met 37weken werd gedaan om die reden..

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Spannend is het nu zeker.

Heb je dat ook bij de gyn aangegeven dat je het gevoel hebt geen 39 weken te halen? Wat gaf hij aan.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou als ik eerder begin dan gewoon komen en dan wordt de kzsnede gewoon dan gedaan;)

Nee knvs vroeger was het met 38 weken en nu is het 39 weken omdat het beter is voor de longetjes ;)

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Alleen dan heb je niet de ks die je zou willen toch?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou de gyn zei dat ik me daar niet zo druk over moest maken dat het wel goedkwam, als ik op tijd bel kan het dus wel.

En als er al iets zou zijn dat hij weg moet de baby krijg ik m zeker bij de uitslaapkamer;)

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wel fijn dat je dat met hem hebt kunnen bespreken, dan weet je idd hoe het gaat.
    Spannend de laatste lootjes.

14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Gelukkig kon je gyn je wel geruststellen Lov.. Ben benieuwd wanneer je mannetje zich aandient :)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik ben er helemaal klaar voor:D

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lov Dan was het idd 38 weken wist het niet zeker meer ahaha..
    Hoop dat die nog zolang blijft zitten..

Ik pas nu al trouwens me broeken niet meer pff gaat hard maar zo snel niet verwacht.. ga nu even met manlief broeken scoren in de stad!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Veel plezier!

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Veel plezier knvs! Hopelijk scoor je een paar broeken.

19. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel een opluchting lov, dan kun je dat een beetje uit je hoofd zetten.. Ben benieuwd of het gepland met 39 weken gaat worden of dat de kleine man zich eerder aandient.

Knvs, dat is inderdaad al snel zeg slag je broeken niet meer passen, hier savonds soms knoop open, maar dan heb ik last van darmen.. Ik begin inderdaad volgende week met MvM (dus gewoon vanaf 6wk). Zie de test onderaan.

Wim jeetje wat spannend zeg!!!

Cupcake fijn dat je je wel goed voelt, logisch dat dingen meer energie kosten, lekker rustig aan en je vermaakt je vast wel :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,3 KB
      Weergaven:
      2
  20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die omslagdoek is zoooooo fijn volgens mij pommepom;)

Ja we zullen zien wat de bengel doet.... Nu heb ik nergens last van iig... Maar bij een derde zwschap kun je toch al sneller last hebben van voorweeen enz...

Deel Deze Pagina