Ja precies en kam allemaal een stuk sneller gaan, dus op tijd bellen! Ja die omslagdoek is super zacht!
Lov, fijn dat je gewoon kan bellen als je bevalling eerder gaat beginnen Kim, ik heb de naam van ons dochtertje wel hier bekend gemaakt hoor Vind het alleen niet nodig om haar naam steeds op een openbaar forum te noemen. Knvs, gelukkig vals alarm met je anders gekleurde urine! Geslaagd voor broeken? Ik kan mijn eigen broeken alweer aan gelukkig, zit ook al bijna op mijn oude gewicht. Toch ook wel fijn haha. CupCake, laatste trimester alweer! Hoop ook dat je je nog even thuis vermaakt. Pommepom, hopelijk had niemand het door haha. Wondertje, je FF kaartje ziet er goed uit! Ook het feit dat je schildklier 'van slag' is en de symptomen die je hebt. Hoop echt dat je dit keer niet teleurgesteld wordt. Hier is T. vandaag voor de gehoortest geslaagd en ze weegt nu 3290 gram
Zo dat je snel Lies, je oude broeken weer aan! Fijn dat de gehoortest goed was! Ze is alweer bijna 2 weken
gaat goed. Temp is wel iets gezakt maar nog wel hoog!! Vanmorgen een testje gedaan en zie een hele lichte streep (kv) kan er alleen geen foto van maken zo licht is ie.
Wordt wel spannender. Nu afwachten of ik morgen niet ongi word en dan donderdag testen. Hoop zo dat het eens raak mag zijn.
Oh ik ook! Ik duim voor je Hier wat hcg'tjes ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++¥+¥¥¥¥¥+++++++++¥¥¥¥+++++++++++¥¥¥¥++++++++¥+¥¥¥++++++++++++++