Ohhh Wim wat spannend!!! Ik zie een streepje op beide foto's, en als ie dan in t echt beter te zien is.. Ik heb echt zo'n goed gevoel voor je! En ik gun het je zo! Hoe mooi zou dat zijn zeg!! Wordt er zelf al zenuwachtig van! Laat m maar snel donkerder worden!
Ik zie hem niet op mn telefoon als ik inzoom, dacht wat te zien.. Zal straks even kijken op de ipad! Hoop het zo meid
Wauw wonder! hoop het zo voor je! ik zie ze beide! nu moet ik opschieten..wil niet als enige over blijven haha Hoop dat ie gauw donkerder word!
Ik zie ze ook Hoop het echt zo voor je, het is je ontzettend gegund!! Zou wat zijn dat ineens de één na de ander zwanger is hier Mijn duimen draaien voor jou Wondertje en natuurlijk ook voor Mandy!
Ik dacht ook beide wat te zien... Duim duim wonder! Ik heb vandaag weer voor eerste keer paard gereden! Kan wel niet meer zitten nou poh beurs! En denk dat ik morgen niet meer kan lopen van de spierpijn! Denk wat te veel gedaan gelijk maar ik kon het niet laten...
Wim: ik zie ook op beide een streepje!!! Yeeehhh ik duim voor je dat je ongi weg blijft en je donderdag een duidelijke 2e streep hebt duim duim duim duim duim duim
Kim ik had een tijdje geleden weer is paard gereden na jaren nou kon niet meer lopen de dagen erna hahaa
Hey lieve Micchan, hoe is het met jullie? Lees je topic elke dag (ook stom dat ie zonder aankondiging verplaatst is) en denk vaak aan jullie. Wondertje, nog steeds een mooi FF kaartje!