Dag dames Wie begint er vanaf deze maand met zijn 1e ronde voor een kleintje... Ik zou het leuk vinden om met lotgenoten te kunnen praten. wij gaan voor een tweede kindje..ik ben super enthousiast en benieuwd wat voor avontuur dit gaat worden. groetjes mami2
Ikke! Ik praat al mee met andere clubjes, maar niet eentje die specifiek doelt op het beginnen met Ronde 1 in september 2013 Wij gaan voor ons eerste kindje. Ow ow ow, wat spannend allemaal!!
Ik wil graag meedoen. Ik ga alleen draagmoeder zijn, weet niet of ik dan bij de club "mag". Ik wacht jullie antwoord af en dan vertel ik wel meer.
Leuk dames @ mommyowl dit is niet je eerste ronde toch ? Niet day het wat uitmaakt hoor @ draagmoeder je bent ook van harte welkom en owh zo geweldig wat jij gaat doen
Jawel hoor, dit is mijn eerste ronde Hoezo denk jij van niet? *even nieuwsgierig haha* Een draagmoeder!! Wat fantastisch! Natuurlijk mag jij erbij, jij bent toch straks ook gewoon zwanger? Ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw verhaal, als je ons dat wilt vertellen (hoeft natuurlijk niet hoor!).
@ mommyowl omdat ik je cyclussen zag staan dacht ik dat je missch al aan het ontpillen was of zo dat bedoelde ik meer Ze zijn wel netjes zeggen hopen dat ik niet van die lang cyclussen krijg als toen we voor ons eerste kleintje gingen
Hoi meiden! Ik wil me hier ook aansluiten als dat mag ik ben 27 jaar en heb al een zoontje van 4. Nu de eerste ronde voor een tweede kindje! Ik hoop dat het weer net zo snel gaat als met de eerste, toen was ik de 5e ronde zwanger!
Oh, haha, vandaar! Nee, dat zijn mijn cyclussen van de afgelopen paar maanden. Die had ik alvast bijgehouden, omdat ik wist dat we binnenkort voor een kindje wilde gaan proberen Maar ik ben al een tijdje hormoonvrij, dus ik hoef niet meer te ontpillen ofzo. Wij doen het al een tijdje met condoom, hoewel dat de laatste twee maanden eigenlijk ook niet meer was. Toen hebben we het eigenlijk steeds gedaan met voor het zingen de kerk uit, en na mijn eisprong deden we helemaal niet meer moeilijk. Maar nu dus voor het eerst dat we vóór de eisprong "all the way" gaan, haha Echt gericht klussen. Ik ben wel heel blij met mijn cyclussen van de laatste tijd, ze zijn nog nooit zo mooi geweest! En dat met een BMI van 35... Nu alleen hopen dat ze zo mooi blijven! @Leolientje: Welkom!
@mommyowl idd netjes met een bmi van 35 hoe heb je je eisprong opgespoord ?? Met ovulatietesten of temperaturen ? Of gewoon uitgaande van je cyclus ? Ik lijk net weer een groentje hoor wat dit betreft. @leolientje welkom het word toch al echt een clubje zo
Ik houd altijd mijn baarmoedermond en baarmoederhalsslijm in de gaten en ik voel ook duidelijk mijn eisprong. Echt ideaal!
@ mommyowl ja dat zijn hele goede methodes ik heb nooit mijn ei gevoeld of missch wel en nooit geweten dat het dat was... ik wilde eerst ovulatietesten gaan gebruiken maar zolang ze die nog niet bij de action verkopen begin ik er niet aan dan word het wel een dure hobby
Leuk dat ik ook bij de club mag. Ik zit nu op het wachtbankje voor twee weken. Ik denk vandaag mijn ei te voelen, dus vandaag voor het eerst geinsemineerd. Ik ga even eten en dan zal ik jullie mijn verhaal vertellen.
Meissie 86 en annie 64 welkom allebei hardstikke gezellig hebben jullie al kinderen ? En @draagmoeder ben benieuwd om je verhaal te horen smakelijk
Even in het kort: Een jaar of 8/9 terug begon ik voor het eerst over draagmoederschap (DMS) na te denken. Er was een vrouw die niet zwanger kon worden en ik vroeg me toen af of ik geen DM zou willen worden. Het antwoord was ja, maar eerst wilde ik zelf een wondertje. Nu heb ik een wondertje van 3 jaar en ik weet zeker dat ik zelf niet nog een wondertje wil (opvoeden). Vorig jaar begon ik weer na te denken over of ik nog DM wilde worden. Het is zo heerlijk om een kind te hebben, dat gun ik een ander ook. Toen ben ik weer gaan nadenken en het antwoord was weer ja. Na goed nadenken over hoe ik alles dan vorm zou willen geven, ging ik op zoek. In mijn omgeving ken ik niemand die een DM zocht, dus ben ik gaan zoeken. Het is nog niet zo makkelijk ook. Uiteindelijk een mannenstel met grote kinderwens gevonden en toen begon het kennismaken en praten, heel veel praten. Uiteindelijk besloten om er voor te gaan. We zouden eigenlijk in Oktober beginnen, maar ik voelde vandaag mijn eisprong en alles was verder rond dus waarom niet nu al proberen?! Voor de nieuwsgierige onder ons, nee ik krijg er geen geld voor. Ik wil graag in het leven van het kindje blijven en dat zou ik niet kunnen als ik daar geld voor kreeg.
Dat is ook de reden dat ik op zoek ben gegaan naar een mannenstel, omdat ik in het leven van het kindje wil blijven en ik denk dat als er een wensmama zou zijn er toch een soort van concurrentiestrijd ontstaat. Met twee papa's heb je dat niet, hoop ik.
Heel bijzonder draagmoeder! Ik heb hier ook al over na gedacht...zou het denk ik pas kunnen wanneer ik zeker weet dat mijn gezin compleet is. Jammer genoeg zou mijn vriend het liever niet willen.
Je moet het zeker pas doen als je zeker weet dat je geen kindjes meer wil anders kan je, denk ik, geen afstand van het kindje nemen. Het zou het in ieder geval zoveel moeilijker maken. Maar goed als je vriend niet wil moet je het sowieso niet doen. Wel tof dat je er over hebt gedacht.