De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Z'n gangetje, lekker druk..

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pffff moe moe.. Slaap de laatste tijd onwijs veel maar voel me maar niet uitgerust, ook nonstop misselijk.. Hoop niet dat er weer een griepje o.i.d. aankomt. Snel weer bed induiken, maar eerst even teruglezen!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha ach ja. :p

Ja, is inderdaad snel gegaan! Maar ik denk dat daar tegenover staat dat de laatste weken voorbij lijken te kruipen.. :p

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn dat jullie goed hebben kunnen praten, ik hoop dat er na de laparoscopie positief nieuws uitkomt!

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ahhhh dankje meis, da's lief! :D

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohnee! Wat ontzettend rot meis! :( Ik blijf duimen voor positief nieuws..

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Veel plezier meis! Ga je missen :p

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankjewel meis! Ik hoop het ook. :D

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Euh, nu weet ik het zelf ook niet meer.. :) *Schaam* (Maar volgens mij wel haha :p)

Dankjewel! :D

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik duim zoooo hard voor je meis, gun het je zo!

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zo hehe. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, anders alvast heel erg sorry.. :)

Hier gaat alles z'n gangetje, naast wat ik eerder al zei dus. Wel weer wat aaargh-momenten.. ;)

De oom en tante van G. waren hier vandaag, zegt z'n moeder tegen G. toen hij de kamer uitkwam 'dat hij me moest gaan halen, want hij moest me laten zien'. Ehhhh, nog nooit een 'buitenlander' gezien? Ik ben geen pronkstuk uit een tentoonstelling hoor. ;) Heb expres m'n plas drie uur opgehouden tot ze weg waren, vlieg op zeg.. (En waarschijnlijk slaat m'n reactie helemaal nergens op, maar kan ik van schoonouders eventjes helemaal niets meer hebben omdat ik me al zo irriteer ;))

En net zat ik in het topic te kijken/posten waar dames hun testjes laten zien, vraagt G. wat ik doe.
    'Naar testen kijken.'
    'Waarom?'
    'Dan kan ik een beetje meeleven in hun blijdschap, heb ik m'n eigen nog niet nodig.'
    'Dan koop je zelf toch ook testen?'
    'Ehhh, ja schat, en vervolgens doe ik een test en is die compleet wit, ik denk dat ik daar heeeeel gelukkig van word.'
    Begint hij keihard te lachen en kan er nog net uithikken dat 'hahaha, je dan maar een, hahaha, pen moet pakken en er, hahaha, er een streepje op moet, hahaha, op moet tekenen.'

Grrrrr, lummel.. :x

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Micchan, OMG:$ Dat is nou zo'n typische mannenreactie he! Laatst zei iemand tegen haar vriend dat ze zo tegen de echo op zag, zegt haar vriend: 'dan zeg je het toch af';)
    Mannen, soms begrijpen ze er niks van! Heel leuk om zelf een roze streepje op zo'n test erbij te maken;)

Je irritaties over je schoonouders kan ik me heel goed voorstellen! Als je zo dicht op elkaars lip leeft dan krijg je dat automatisch.
    Waarschijnlijk wilde de moeder van G. gewoon dat G. zijn verloofde zou laten zien, wat op zich heel logisch is. Ze zal ook vast wel blij zijn dat jullie nu samen kunnen zijn:) Snap wel dat alles je nu gewoon irriteert;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfffffff beetje kinderachtig die reactie hoor....

En ja dat heb je nu natuurlijk even dat iedereen je wilt bekijken....ach daar moet je even doorheen micchan :D nog even volhouden meid. Bij je schoonouders wonen is gewoon niks.

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha, ik moest wel een beetje om je reactie lachen. Doet mij dan weer goed, hoop niet dat je het erg vindt. :D Ooooh jeetje, da's ook een lekkere zeg. ;) Ik weet niet, misschien probeert hij op een 'grappige' manier z'n onzekerheid weg te drukken of iets dergelijks, maarja, zulke dingen zijn dus juist niet grappig. :p

Ja, is ook wel zo, het is ook eigenlijk iets heel normaals.. :( Ik hoop dat ik snel weer een beetje bijdraai als we in ons eigen stulpje wonen, want wil helemaal geen gedrocht van een schoondochter zijn haha :p

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Van mij of van hem? :) (Kan me er bij beiden een voorstelling van maken, dus weet even niet zeker welke hahaha :p)

Ja, is ook zo.. Ik heb er gewoon nooit van gehouden om in de 'spotlights' te staan, pfff.. :( Gaan we morgen waarschijnlijk samen naar een verjaardag van een vriend van G., en daar komen ook al zijn vrienden die al tijden zeuren dat ze me willen ontmoeten, dus daar ben ik me ook al mentaal op aan het voorbereiden haha.. :p Even doorbijten nog inderdaad, gelukkig kan ik hier lekker van me afschrijven! Wel sorry dat ik de laatste tijd alleen maar negatief ben hoor :(

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Van hem...:D

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Aaah okay. :D

Hoe is het met jou meis? Hou je het wachten nog een beetje uit?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nouuuuuuu hahahah

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Haha Lov, you can do it! Hou nog even vol:D

Micchan, vreeeeselijk he als iedereen je voor de eerste keer wil zien:p Het komt vast goed, hopelijk wordt het heel gezellig:) En hierna zal het vast nooit meer zo erg worden als de eerste keer dat je vrienden of familie ontmoet.

Haha je mag om mijn reactie lachen hoor;) Ik heb zelf ook zo'n vent die het meestal wel begrijpt, maar soms gewoon net even niet. Ik zei dat ik liever even geen seks meer wil omdat ik bang ben dat ik dan weer wat bloedverlies krijg en ik dan in de stress raak. Opperde hij (oke het was wel voor de grap) om het dan maar anaal te doen;) Tjaaaa.... niet dus...

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja typische mannen he meiden.

Deel Deze Pagina