6 maanden valt idd ook nog mee. Vandaar dat we nu niet naar de ha gaan oid. Nee gebruik geen ovu. Mocht er een volgende ronde komen dan begin ik met tempen. Maar voor nu eerst laten bezinken en er minder over nadenken.
Proberen zwanger te raken: - Lievemama19 (23 Jaar) Eerste ronde, Tweede kindje - NOD: 21 Mei - Vaya (?? jaar) Vierde ronde, ? kindje - NOD: 23 mei - LeiaCatootje (26 jaar) Eerste ronde, Eerste kindje - NOD: 30 mei - Brigit (36 jaar) Eerste ronde, Tweede kindje NOD: 5 Juni - VayaM (29 jaar) Vijfde ronde Eerste kindje - NOD: 9 juni - WIM (24 jaar) Zevende ronde, Eerste kindje - NOD: 15 juni - Pommepom (27 jaar) Derde ronde, Eerste kindje - NOD: 2 Juli - KNVS90 (23 jaar) Zevende ronde, Eerste kindje - NOD: 3 Juli - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, Eerste kindje - NOD: ?? Nog niet begonnen: - Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: December 2013 ZWANGER - Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 6 Oktober - Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje - Uitgerekend op 4 November - Nimme (32 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 6 Januari - Kim991 (22 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 8 Januari - Lies1988 (24 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 11 Januari - Lov23 (29 jaar) Derde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 13 Februari Afspraken: - Lies1988: 6 juni, intake - Bolkje: 14 juni vk Vlindertjes: - Lov - Nimme - Lies1988
Proberen zwanger te raken: - Lievemama19 (23 Jaar) Eerste ronde, Tweede kindje - NOD: 21 Mei - Vaya (?? jaar) Vierde ronde, ? kindje - NOD: 23 mei - LeiaCatootje (26 jaar) Eerste ronde, Eerste kindje - NOD: 30 mei - Brigit (36 jaar) Eerste ronde, Tweede kindje NOD: 5 Juni - VayaM (29 jaar) Vijfde ronde Eerste kindje - NOD: 9 juni - WIM (24 jaar) Zevende ronde, Eerste kindje - NOD: 15 juni - Pommepom (27 jaar) Derde ronde, Eerste kindje - NOD: 2 Juli - KNVS90 (23 jaar) Zevende ronde, Eerste kindje - NOD: 3 Juli - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, Eerste kindje - NOD: ?? Nog niet begonnen: - Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: December 2013 ZWANGER - Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 6 Oktober - Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje - Uitgerekend op 4 November - Nimme (32 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 6 Januari - Kim991 (22 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 8 Januari - Lies1988 (24 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 11 Januari - Lov23 (29 jaar) Derde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 13 Februari Afspraken: - Lies1988: 6 Juni, intake - Bolkje: 14 Juni vk - Lov23: 12 Juni 1e afspraak met gyn + echo Vlindertjes: - Lov - Nimme - Lies1988
Ja ik denk als iemand al zo lang niet meer meeklets diegene hier niet meer wilt horen hahahah En dat zijn er nog wel meer
Wim.. Wat vervelend van je schildklier zeg! Niet op je kop laten zitten hoor.. Je maakt vast nog een goede kans! Goed idee om vast te beginnen met tempen.. Ik doe het ook en vind het een kleine moeite. Heb een thermometer van kruidvat die binnen 10sec al piept.. Super fijn! Hoop dat je binnen die 3 mnd gewoon zwanger bent meid! Ik hoop dat ik je deze week m'n NOD kan vertellen Morgen weer een fm (follikelmeting) dus dan hoop ik een groter eitje te zien.. Dan hopelijk eind deze week een eisprong! Joehoe! Maar wil nog niet te hard hopen.. Vandaag m'n leidinggevende alles verteld omdat ik niet zomaar steeds vrij kon krijgen.. Wel opgelucht en hebben wat dingen kunnen afspreken mbt mijn uren als ik naar net zkh moet. Kost me wel eigen uren, maar ik heb er alles voor over! Omdat er een invalkracht ingezet moet worden kan dit niet steeds voor 0,5-1 uur, dus morgen begin ik pas om 11uur met werken ipv 8.30. Dus na het ziekenhuis weer naar huis. Vind t stiekem wel lekker Alleen weten mn collega's nog niet waarvoor ik ga en dit wil ik voorlopig ook even houden. Ze stellen tot nu toe nog geen vragen
Whaaaaa lov gefeliciteerd meid! Drukke dagen dus een tijdje niet geweest hier en jouw mooie testen dus helemaal gemist! Super zeg! *Knuffel* Cupcake succes morgen, hopelijk is ie mooi gegroeid! En micchan wat lekker dat jullie zo snel al de sleutel krijgen! Wil je niet meer op de lijst staan??
Ja, is heel fijn Ik hoop dat het afsluiten van stroom enzo niet zo lang duurt en dat we er snel inkunnen. G. wil volgens mij het liefst dat we er in gaan als alle meubels staan, maar dan zijn we over twee maanden nog bezig. Hmm nee, eigenlijk niet. Zoals G. nu tegen mij doet, gaat het 'm in december ook niet worden. Van een heleboel vraagtekens achter m'n naam word ik ook niet erg vrolijk (het is nu al 'vervelend' om te lezen), dus ik blijf liever gewoon als bijstaander meelezen en -kletsen. En hoe is het met jou Pommepom?
Cupcake wel fijn dat je er met je baas over hebt kunnen praten. Ik ga me nog even verdiepen in het hele tempen etc. Heb nog 2 weken Lievemama zal je verplaatsen. Micchan hopelijk kan ik je er snel weer opzetten.
Proberen zwanger te raken: - Brigit (36 jaar) Eerste ronde, Tweede kindje NOD: 5 Juni - Lievemama19 (23 Jaar) Eerste ronde, Tweede kindje - NOD: 6 Juni - WIM (24 jaar) Zevende ronde, Eerste kindje - NOD: 15 juni - Pommepom (27 jaar) Derde ronde, Eerste kindje - NOD: 2 Juli - KNVS90 (23 jaar) Zevende ronde, Eerste kindje - NOD: 3 Juli - LeiaCatootje (26 jaar) Tweede ronde, Eerste kindje - NOD: 8 Juli - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, Eerste kindje - NOD: ?? ZWANGER - Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 6 Oktober - Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje - Uitgerekend op 4 November - Nimme (32 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 6 Januari - Kim991 (22 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 8 Januari - Lies1988 (24 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 11 Januari - Lov23 (29 jaar) Derde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 13 Februari Afspraken: - Lies1988: 6 Juni, intake - Bolkje: 14 Juni vk - Lov23: 12 Juni 1e afspraak met gyn + echo Vlindertjes: - Lov - Nimme - Lies1988
Ja snap ik ook wel micchan, weet heel goed om het is om te willen maar nog niet te kunnen.. Met dat gevoel heb ik afgelopen jaren rondgelopen Bij mij zit er nog geen vooruitgang in, ook even zo druk geweest dat ik er wat minder mee bezig was, maar nu ik weer richting cd30 ga komt het allemaal terug. Heb nog geen bevestiging van HA, maar even achteraan en een afspraak maken! (Dat uitroepteken is meer voor mezelf, moet het echt doen nu)