Haha Lov, mooi rijtje hoor CupCake, dat ziet er goed uit Eindelijk positief nieuws, welverdiend! Hopelijk gaat je eitje snel springen ennuh, klus ze Shaneenee, sorry je komt hier zo ineens binnen vallen, wil je ook op de lijst? Misschien is het leuk om je even voor te stellen?
ik denk hetzelfde als de dames boven mij Maar cupcake wat super, dat eitje komt er aan hoor, op naar een knaller! En ik ben het wel met Wim eens dat je hiervoor beter bij een internist onder controle kan zijn dan bij een gynaecoloog. Maarja ik weet natuurlijk niet hoe groot de afwijking is en wat de waardes nu waren, dus kan daar verder niet over oordelen. Zorg wel dat jij je er goed bij voelt! En inderdaad bij een zwangerschap wel door blijven slikken!
Zo nu ff tijd om uitgebreider te reageren. Cupcake: wat goed zeg van je ei!! En je test ziet er ook veelbelovend uit! Super!! Allemaal positief nieuws, nu aan de klus! Micchan: fijn dat je een huisje hebt! Ik hoop dat de meubels snel staan en jullie er ook snel in kunnen. Weet je wat het vaak bij mannen is, hoe vaker jij verteld hoe graag je een kind wilt hoe meer het ze tegen gaat staan. Althans dat had ik met mijn man, ook met andere dingen. Je moet het ze vooral niet te vaak vertellen want dat werkt averechts En het is natuurlijk ook wel fijn om eerst samen te genieten. Straks met een kleintje erbij heb je toch minder tijd voor elkaar
Even snel reageren zou iemand (lies of wonder) mijn volgende afspraak op 11 juni kunnen zetten ? Lov mooie testen! Knvs balen zeg! Micchan wat fijn!! Lekker jullie eigen huisje!
Goedemorgen dames, Ben weer eens vroeg, kan niet meer slapen.. Hoe stom ook, heb gewoon zenuwen voor de afspraak bij de gynaecoloog.. Zo benieuwd wat ze deze keer aantreffen op de echo.. Daarbij is het de eerste afspraak na mijn diagnose pcos de vorige keer.. Iets waar ik enorm van schrok en er dus niet meer helemaal bij was.. Meeste vragen kwamen achteraf pas Sorry, moest het eventjes kwijt
Proberen zwanger te raken: - Brigit (36 jaar) Eerste ronde, Tweede kindje NOD: 5 Juni - Lievemama19 (23 Jaar) Eerste ronde, Tweede kindje - NOD: 6 Juni - WIM (24 jaar) Zevende ronde, Eerste kindje - NOD: 15 juni - Pommepom (27 jaar) Derde ronde, Eerste kindje - NOD: 2 Juli - KNVS90 (23 jaar) Zevende ronde, Eerste kindje - NOD: 3 Juli - LeiaCatootje (26 jaar) Tweede ronde, Eerste kindje - NOD: 8 Juli - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, Eerste kindje - NOD: ?? ZWANGER - Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje - Uitgerekend op 4 November - Kim991 (22 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 8 Januari - Nimme (33 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 9 Januari - Lies1988 (24 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 11 Januari - Lov23 (29 jaar) Derde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 13 Februari Afspraken: - Lies1988: 6 Juni intake, 17 Juni termijnecho - Bolkje: 14 Juni vk - Lov23: 12 Juni 1e afspraak met gyn + echo - Nimme: 11 Juni 3e echo ,28 Juni 4e echo (nekplooimeting 12 weken) en 18 Juli pretecho Vlindertjes: - Lov - Nimme - Lies1988 eventjes bij aangepast
Sorry dat ik al even niet ben geweest ik kan amper op 1 forum volgen ,het gaat hier wel buiten de angst die er nog is. De kwalen zijn er voldoende en ook al zeggen ze hoe meer kwalen hoe goed het zal zitten ,wil het eerst zien op het scherm dinsdag Cupcake , ik zag een goede ovutest voorbij komen ,ze zeggen dat een eitje kan springen tussen 20 en 30 mm Wim ,je waarden niet goed of net wel. Eerlijk ik ken die waarden niet van buiten en in NL zijn ze nog eens anders dan in BE. Birgit ,ik zie ronde 1 staan! Knvs ,hoe is het met u? Kim en Bolkje met de zwangerschap? Lov ,jeuj 4 weken Liefs x
Hahah hallo nimme....je bent er weer. Is veel gezelliger met jou dus blijven Komt goed meissie....je weet dag ik dat altijd zeg
Hey nimme leuk dat je er weer bent!! Zou je mijn volgende afspraak er ook op willen zetten 11 juni 2e echo. Hier s morgens misselijk en overdag veel moe.. Slaap s nachts ook niet echt goed.. Verder gaat het normaal begin meer te wennen aan het idee dat ik zwanger ben.
Heeee nimme je bent er weer!! Jammer dat we je onzekerheid niet weg kunnen nemen, maar hoop voor je dat tijd snel gaat en je snel een goeie echo hebt. En beter nog snel voorbij de 12 weken bent!! Ik moet van mijn man zwtest kopen ben nog niet ongi. Maar ja volgens mij is mijn lichaam gewoon even van slag door de jetlag. Ik kocht altijd die van kv 2 voor 5 euro maar heb begrepen dat die niet meer zo goed zijn. Welke kan ik nu beter kopen? Heb vanochtend test van kv gedaan en was wit, dus denk het niet. Al was die test wel al 2,5 jaar oud, maar zou zo'n test nou echt slechter werken na zoveel jaar? Kan het mij niet voorstellen....
Uhm heb gelijk even gekeken en zie nu in de verte idd een streepje. Maar wil eerst een goede test voor ik het geloof. Ze zeggen dat je na 5 minuten niet meer mag aflezen, dus hij is gewoon negatief Ik ga zo ff naar kruidvat