Nee idd. Niet heel lang geleden Maar nu het grootse concert natuurlijk. Dat mag ik niet missen Volgend jaar staat ookal op de planning
Pommepom bedenk me net dat ik je vanmorgen heb gezien tussen de nieuwe berichten en niet terug gelezen heb...P Ik hoop voor jou dat je ei wel is gesprongen....dan kun je tenminste op het wachtbankje...
het nieuws van brigit kwam na mijn berichtje, dat is veel mooier nieuws! Maar ik ga er niet vanuit dat er iets gesprongen is
Wondertje, veel plezier bij Guus Pommepom, ik vrees dat FF je kruis weer gaat weghalen als ik je kaartje bekijk Heb je al contact gehad met je nieuwe huisarts?
Voor de Wondo-experts (Nimme?) kan hij nog donkerder of is dit een positieve test? Hij is bij mij nog nooit zo donker geweest in elk geval.. Bekijk bijlage 330136 rechts is teststreep..
Ja ik heb ook geen moment in dit kruis geloofd hoor.. Morgen blijft het nog een stippelkruis, zelfs als temp 36.3 zou zijn.. Maar ei is er echt nog niet geweest.. Zijn met aanmelding bezig bij HA, moeten nu langskomen om inschrijving compleet te maken, ivm werk kan dat pas dinsdag.. Daarna kunnen we pas afspraak maken..
joehoe! ik heb een knalpositieve ovutest!!!! maar nu slaap ik niet thuis vanavond.. denken jullie dat dat erg is? gisterochtend nog geklust, en dan morgen weer.. gyn zei ook om de dag, dus zal me er maar niet te druk om maken.. en m'n ei zou ook morgen pas kunnen komen, als ik nu de piek heb! duimen jullie mee?
Bekijk bijlage 330190 als dit geen knallers zijn weet ik het ook niet de teststreep kwam nog eerder dan de controlestreep!
wauw cupacke! Ik ga zeker heeellllllll hard voor je duimen meis! Om de dag is zeker goed...zo is het hier ook gelukt De ronde daarvoor elkde dag gedaan en niet gelukt..
Super CupCake, die zijn zeker hartstikke positief! Ik zou morgenochtend klussen en de dag erna nog. Wij hebben dit keer ook alleen de dag van de eisprong en de dag erna geklust. Eicel leeft zo'n 12-24 uur, moet genoeg zijn De spermacellen van gisterochtend leven mogelijk ook nog wel trouwens! Hoop zo dat het meteen raak is voor jullie