Hihi ik doe morgenochtend nog een testje en dan ga ik daarna een zw banner aanmaken. Vind alleen moeilijk om datum uit te rekenen. Bij meeste ben ik 12 feb uitgerekend en bij sommige 17 feb. Anders doe ik wel 14 en dan bij een echo kan ik het wel weer veranderen
Pff wisselend. Iig erg moe, kan hele dag slapen. Heb al week menstruatieachtige buikpijnen. En ik blijf eten!! Bij mijn dochter was ik voor de test al misselijk en at ik bijna niet meer, is nu tegenovergestelde. Hoop echt dat misselijkheid weg blijft. Als ik niet op tijd eet word ik wat weeig that's it tot nu toe. Verder nog wat kleine kwaaltjes O en mijn banden zijn al flink bezig...
ik had dat ook allemaal erg en nu is het iets minder....maakt mij gelijk wat ongerust. Maar het komt vast goed ik moet vertrouwen hebben
Tuurlijk! We hebben beiden een plakbeeb en in februari kunnen we die in onze armen houden. Hihi ik schrijf het wel heel stoer maar kwartje is nog steeds niet gevallen....
Pfff nog een leuke zwkwaal, slapeloosheid. Lig al 2 uur wakker. Sjongejongejonge. Ben je zo moe kan je vervolgens niet slapen Dus kom ik jullie maar even vervelen Wat hebben wij veel gekletst lov!! Waar is de rest eigenlijk, verder is het zo stil!! Komt zeker door het mooie weer
Zo mijn laatste testje van vandaag erbij gedaan. Doe volgende week nog de CB zwanger/niet zwanger. Die heb ik nou nog liggen. Ik denk dat ik vandaag of morgen de CB met tijdsindicator ga kopen en doen. Ben benieuwd hoe de laatste opdroogt.
Cupcake super van je ei meid. Ga voor jullie duimen. Brigit mooie testen. Hier gister een geweldige avond gehad. Hopelijk mag ik deze ronde ook bij de zwangenclub horen. Totaal geen klachten nog.