nou het was even wat minder maar mijn borsten beginnen nu pijn te doen..... Trouwens waardoor ik wist dat het raak was deze keer....even voor jou misschien herken je iets.... ik had last van gekke steekjes en prikkeltjes op een plekje in de bm
Haha misschien Maar gek genoeg heb ik nergens last van op het moment. Ook niet het gevoel van het is raak. Dacht er wel over na om morgen mis een testje te gaan doen, weet het nog niet zeker.
Hoi dames, Ben terug van terschelling. Heb op vakantie afentoe nog wel ff gekeken als manlief onder de douche stond Nu ga ik ook weer wat meer meeschrijven...
Ja, was erg leuk... Ook wel erg vermoeiend de laatste dagen. We hadden alleen de fiets bij ons en we hebben flink wat kilometers gemaakt. De eerste week hartstikke leuk, maar de laatste dagen kreeg ik wel veel last van zadelpijn en elke keer steken in mijn liezen/rond mijn heupen (iets van bandenpijn misschien...) Maar het is een erg mooi eiland en we hebben veel gezien en gedaan Volgend jaar mag ik weer kiezen waar we heengaan... dan wordt het in elk geval ergens waar het iets minder waait ...
Lekker uitgewaaid. Wij zijn dit jaar op Vlieland geweest, ook echt een aanrader. Waar zou jij volgend jaar heen willen? Cupcake je ei goed kunnen benutten??