Welkom Krista! Gezellig dat je mee komt kletsen Blokje.. Oohh ja lastig lijkt me dat als je gewend ben om thuis de naam te noemen.. Dan word het automatisme! Gelukkig heeft je moeder niks gehoord en zal je vader z'n mond houden Kim, wat een mooie echo! Daar zou ik ook verliefd op worden! Genieten meid! Pfff.. Ik vind het wachten nu al moeilijk!!! Ik had gisteren m'n link van tempkaartje naam m'n man gemaild, zodat hij het ook kan zien.. Krijg ik elke dag een appje.. Vandaag dat hij wat lager was, en of dat dan niet erg is?? Zooo lief! Hij is super nuchter, maar als hij zulke berichtjes stuurt word ik weer helemaal verliefd hahaha
Wat lief, Cupcake Slaap lekker én rustig, Wondertje En Lov: idd zoooo moeilijk... Waar het hart vol van is...
Zijn we nog niet helemaal over uit maar denk het wel. Bij mijn dochter was het echt een verrassing, ik weet niet of ik het dit keer vol kan houden
Wat is er een hoop gekletst vandaag Krista welkom hier! Hopelijk mag je je snel bij de zwangeren voegen Kim een mooie echo! Lov wel leuk dat je morgen al een echo hebt, kun je toch een binnen kijken Cupcake super dat je man zo meeleeft. Ik vind het ook altijd zo lief als er dan even naar m'n temperatuur of iets gevraagd wordt..
Hoi dames. Wel wat gelezen de afgelopen paar dagen, maar niet echt de lust gehad om te reageren, haha. Gisteren de eerste zwangerschapstest ooit gedaan. Al twee weken misselijk, onwijs moe, vreten als een koe, naar vriendlief kijken en al beginnen te janken.. Zat gister op dag 37 en vriend zei telkens dat hij dacht dat het zo was, waardoor ik weer werd aangestoken.. Dus hij had uit z'n werk twee testen gehaald, en (naar instructies van zus ) paar uur gewacht met drinken en plassen, en toen gedaan.. Omo-wit hoor, haha. (Toen ik de test had omgedraaid en zei dat het niet zo was, ging hij bijna huilen en bleef maar zeggen 'Ik geloof het niet, dat kan niet, laten we nog wat langer wachten en dan weer kijken. Volgens mij ben je het echt wel hoor. Niet? Ik geloof het niet. Dat kan niet. Hoe kan dat nou? Ik had er al helemaal op gerekend.' De schat.. ) Geen idee waarom het deze cyclus zo lang duurt, snapd'rniksvan.. Nu hebben we van dag 10 tot dag 23 bescherming gebruikt (omdat de kortste cyclus 24 was en de langste 34, en dan nog een paar dagen 'speling' ), dus dit was een ongeplande, tussentijdse eerste ronde, haha. Dus nu maar wachten, nog altijd geen teken van bloed te bekennen, grrr..
Ik heb ooit eens gelezen dat een hoogteverschil effect kan hebben op je cyclus. Zelf één keer een menstruatie overgeslagen, toen ik in italie op vakantie was.... Misschien ligt het daaraan??
Hey micchan nou is idd raar! Hopelijk snel meer duidelijkheid deze cyclus! Krista ik ben 22, jij? Welterusten meiden!
Goedemorgen, Ik voeg mij bij de club. Vorige maand definitief besloten dat niks meer aan voorbehoedsmiddelen gaan doen. Maar ik zie deze maand als de eerste ronde. Ik ben verrast wat alleen het er bewust mee bezig zijn met me doet. Uiteraard ook super spannend
Welkom manine, hoop nieuwe meiden ineens hier Natuurlijk is het spannend! Heel veel succes Als je je gegevens doorgeeft dan kun je ook toegevoegd worden op onze lijst (Leeftijd, 1e ronde dus, 1e kindje? je NOD)
Ik zou 's morgens wel eens wat langer willen slapen. Manlief zegt elke keer dat ie me laat liggen, maar vervolgens komt ie dan weer zoveel aan me vragen dat het niet lukt...
Goedemorgen , @ alle nieuwelingen welkom ! Micchan ,dat was dan idd.zeker de moeite om te testen met die kwalen Kim ,mooie echo je bent ongeveer idem als mij uitgerekend! Lov ,veel plezier vandaag met je 1e echo! Klavertje 4 doet het goed ,was wel komisch de echosonde ging in geen beeld ,dacht ojee maar eens beeld profiel van de kleine echt geweldig en toen begon het gewriemel,gedans ,gesjot en geboks! Dit hadden ML en ik nog nooit gezien bij de andere 3 dus we waren echt geamuseerd aan het kijken Hartslagje was niet op te meten mede het gewriemel maar alles zag er tip top uit ben nu stipt 10 weken (07/01/2014) 2 dagen vooruit gezet Bekijk bijlage 330897