Ik krijg helemaal de kriebels als ik sommige hun echo foto's zie . Echt mooi hoor! Vorige maand heb ik, tegen mijn verstand in, mijn lichamelijke ervaringen bij gehouden. Ik hoopte ergens dat mijn eisprong toch op een ander, later moment had plaats gevonden. Het rare is dat ik sommige dingen ook echt meer voelde, buikrommels/plopjes. Last van mijn rug, en buik ( los van de buikrommels). Twee nachten voor mijn Menstruatie kreeg ik in de nacht in één keer ontzettende kramp in mijn buik, alsof ik enorme stomp had gekregen, ik werd misselijk van de pijn en wat duizels bij het uit bed gaan... Ik laat maar achterwege wat er vervolgens op het toilet gebeurde, maar ik schrok ervan hoeveel shit er wel niet uit mijn lichaam kan komen Ik heb waarschijnlijk een vorm van een buikgriep onder leden ofzo iets . Dus mijn 'klachten' werden ook verklaarbaar. Haha gelijk met beide benen op de grond gezet. Hopen mag maar verlies de realiteit (en verstand) niet uit het oog Ik geniet nu al, in de voor periode. Het is ook allemaal zo spannend...
Heel herkenbaar ja! Hier gaat het ook compleet tegen m'n verstand in, we doen het immers nog beschermd dus de kans is nihil, maar zodra ik veel dingen voel, denk ik He? Zal het? Haha. Meestal komt het dan juist door m'n menstruatie of door ziek zijn inderdaad. Vervelend dat er geen klachten zijn die 100% in verband staan met alleen zwanger zijn he!
Heeeeeeel lang hier niet meer geweest @lov23 zag dat je op zp de win form had gewonnen gefeliciteerd. En wat een mooie echo. @nimme wat een mooie echo mop.
Littlewonder hoe is het met je? Hier al weer op het werk. Hoef gelukkig maar tot 11 uur. Daarna nog ff boodschappen doen en de heel dag niets Vind het nu wel spannend worden, af en toe voel ik iets. Maar wil er niet te veel op letten.
@lov23 zeker leuk. @hier gaat alles prima hoor dank je wel. Beetje druk ach ja hoord erbij. Met jullie ook alles goed?
hahaha ik wil zo lang mogelijk wachten met testen. Tot nu toe nog niets gespot. Voel af en toe hele kleine steekjes aan 1 kant.
Neem gewoon de tijd die je nodig hebt, meis... Laat je vooral niet opjagen! Als je zwanger blijkt te zijn, heb je nog genoeg tijd om ervan te genieten, ook als je pas over 2 dagen een test doet