Trouwens die extra echo is volgens mij niet om naar de kleine te kijken, maar puur naar de baarmoeder en de placenta... En het is een inwendige echo, dus vindt het niet superdeluxe leuk, maar ach... Beter dat, dan complicaties tijdens de bevalling...
Dat is wel jammer haha, je wilt toch naar je zoon kunnen kijken. Hopelijk doen ze dat er nog even bij Lekker shoppen straks. Nog even wachten dus.
Bolkje fijn dat alles goed was! Michan sterkte meid....bij je schoonouders wonen is gewoon ellende hahah Wonder oei oei...als hey niet doorzet is het misschien wel innetselingsbloed ... Ga je morgen testen?
Haha Micchan, mijn schoonmoeder maakt soms ook opmerkingen dat ik denk..... tja laat maar zitten Wondertje, wat een enorm geduld heb jij zeg! Bolkje, helemaal super dat de echo goed was Fijn ook dat het geslacht nogmaals bevestigd is Die inwendige echo vind ik geen probleem, denk dat bevalleen 100 keer erger is haha. Hopelijk zit er geen placentaweefsel meer voor je baarmoedermond als je baarmoeder nog iets gegroeid is Oh ennuh, shop ze alvast!
Maar je had al eens getest toch wonder? Waarom zo vroeg testen en nu zo lang wachten? Is toch geen logica
Je hoeft het toch niet altijd hetzelfde te doen, Lov? Misschien is het WIM vorige keer niet bevallen om zo vroeg te testen... Het gekste dat ik met mijn schoonmoeder heb meegemaakt was dat wij daar voor het eerst gingen logeren, naar beneden kwamen en dat zijn moeder toen aan het zingen was ' de meisjes willen alleen maar vrijen en niet naar het stadhuis rijden'... Ehmz... En gelijk die middag vroeg ze al hoeveel kinderen ik wilde... want ze wilde wel graag oma worden Ehmz... Inmiddels ben ik wel aan haar gewend en kan ik die dingen wat beter hebben, maar de eerste kennismaking was ik echt een beetje geschrokken van de directheid. Nu kan ik dat juist zo waarderen aan haar... Je hoeft nooit bang te zijn dat ze achter je rug om dingen zegt, je krijgt het gewoon zelf te horen...
* grinnik * je houdt het allemaal goed bij iig Maar dan alsnog: misschien is het toen niet goed bevallen om voor de NOD te testen??
Omdat ik toen vrij was en daarna iedere ochtend moest werken. Ben nu ook aan het werk maar is onwijs rustig. Het weekend zijn we wel vrij maar waarschijnlijk vanavond toch naar vrienden toe en daar slapen. Dus dan is wachten nu beter.
Heb het gewoon even opgezocht niet zo moeilijk Moet wel zeker weten wat ik zeg he.... Nogmaals ik snap die logica niet zo ... Ze heeft toch al getest
Oh ja en als je moet werken kan je niet testen Meid je hoeft je niet te verantwoorden hoor....doe lekker wat je wilt je snapt me wel Niks meer gespot? Normaal begin je niet zo met je ongi of wel?
haha ik snap je zeker!! Meestal begint het met donkerbruine spotting, gewoon gelijk een halve dag en daarna begint het echt heel goed. Nu heb ik alleen een paar sliertjes rozeslijm ondekt tussen heel veel witslijm. Tot nu toe niets meer gespot. Voelt nu als een zwaar gevoel daaronder, niet pijnlijk oid. Wel wat steekjes aan 1 kant nog steeds en dezelfde plek ong.
Hahaha Lies en Bolkje, zal wel schoomoeder-eigen zijn. Hier zijn ze ook enorm open, m'n zus en moeder ook, ik juist helemaal niet.. Is af en toe wel vervelend/ongemakkelijk..