?? begrijp het niet helemaal.. Ik snap dat je soms kwaaltjes heb en niet zwanger ben en anders om kan het ook. Nimme vroeg of ik nog misselijk was maar daar heb ik op gereageerd dat ik nergens last van heb op dit moment.
Ja ik zeg alleen dat je ook last van je borsten kan hebben bv terwijl er niks aan de hand is... Gewoon je hormonen van ei...aankomende zwschap.
Borsten heb ik iedere ronde wel last van dus dat reken ik er al niet meer bij zeg maar. Dat is normaal in het laatst van mijn cyclus
Gek dromen is normaal tijdens zwangerschap.. hoop dat het hierdoor ook komt Ik heb eens je kaartje bekeken en denk dat je een innestellingsdip gehad zou kunnen hebben hoe voel je je?
Voel me best prima buiten dat dromen en overdag moe zijn maar heb dat wel vaker omdat ik geen schildklieren meer heb( op dat laatste dan). Hoe is het met u? Wim ik zou nog echt niet wanhopen x
Ikzelf heb geen klachtjes eigenlijk.. wel een hoge temp nog steeds maar dat kan op het laatste moment nog dalen.
Dankje meiden! We wachten gewoon verder af. Vanavond weer werken dus hopelijk een beetje druk dat ik mijn gedachten kan verzetten. Al denk ik eerder dat het niet zo is.
Nou Kim dan wachten we samen hahahaha... Jij al gekke dingetjes? Ik echt niks....ook geen afscheiding ofzo...
Hoi meiden, ik zal even reageren op de meeste mensen voordat ik mijn verhaal doe. CupCake, spannend meid! Hoop dat je snel kan beginnen aan je eerste echte ronde Micchan, wat een super nieuws! Ik ga nu ineens twijfelen of ik dit niet al eerder heb gezegd, vergeet de laatste tijd nogal wat dingen. Gevalletje van zwangerschapsdementie In ieder geval echt heel fijn dat je nu eerder naar je vriend toe gaat! Ik hoop dat jullie heel snel een woning gaan vinden, lijkt me behoorlijk lastig om bij je schoonfamilie in te trekken. Yem, je kaartje ziet er mooi uit! Lekkere hoge temperatuur, hoop dat dit zo blijft! Kim en Lov, succes met een week wachten tot jullie NOD! Nimme, jij natuurlijk ook succes met wachten op je NOD. Levendig dromen komt me helemaal bekend voor. Vannacht nog gedroomd dat ik 2 slangen in huis had en dat ik die moest vangen Wondertje, wat super jammer van je test Ik hoop van harte dat je een late innesteling hebt gehad en dat je straks wel positief test. Ik duim voor je! Ik hoop dat ik nu zo'n beetje op iedereen heb gereageerd Zo, nu dan mijn verhaal. Ik heb wegens omstandigheden helaas nu al mijn manager moeten inlichten dat ik pril zwanger ben. De kans is aanwezig dat ik binnenkort in contact moet komen met mensen die een erg besmettelijke ziekte hebben en waarbij de kans bestaat op een spontane abortus als ik ook geinfecteerd zou raken. De kans is allemaal heel klein, maar ik wil het risico niet lopen. Mijn manager had gelukkig begrip voor mijn situatie en hij regelt dat ik niet met die mensen in aanraking ga komen. Ik mag helaas hier niet teveel uitwijden over de infectieziekte etc. dus vraag niet teveel door Verder heb ik zojuist gebeld met de verloskundige. Ik heb verteld dat ik sinds vrijdag al bruin bloed verlies, af en toe met zwarte stolseltjes. Dat dit de hele dag door gebeurt en dat ik me een beetje ongerust maak. Ik heb ook gezegd dat ik weet dat dit meestal niets te betekenen heeft, maar toch. Ik had toevallig degene aan de telefoon die echo's kan maken van het team dat mij begeleidt. We hebben afgesproken dat ik aanstaande vrijdag (ik ben dan vrij i.v.m. Goede Vrijdag) om 9.00 uur haar bel. Zij gaat dan de planning voor die dag bekijken en zal mij dan ergens tussendoor inplannen voor een echo. De kans is aanwezig dat we het hartje dan net zien kloppen (als alles goed zit van binnen). Ik vind het behoorlijk spannend en ik hoop zo op positief nieuws! Mijn man is gelukkig ook vrij en kan mee. Ik hoop heel erg dat we onze ouders 2e Paasdag kunnen vertellen dat we een kloppend hartje gezien hebben. Mocht het fout zitten, dan ga ik ze dat denk ik wel vertellen. Helaas kan ik dan niet de cadeautjes geven die we gekocht hebben, maar dat is dan niet anders. Duimen jullie mee voor me? Sorry voor mijn lange verhaal
Lies ik zal zeker voor je mee duimen!! Spannend zeg! Lov niet echt, paar kleine dingen zoals de witte afscheiding en ik had zondag en gister paar keer wat steekjes richting mijn lies.. Verder nergens last van. Maar ik zag de veel meiden pas een paar dagen voor de nod symptomen krijgen of net erna.. Ben benieuwd!!
Moet wel zeggen dat ik soms een licht zeurend gevoel heb....sinds gisteravond. Niet erg aanwezig maar toch. En last van mijn liezen.....beetje trekkerig.
Lies hopelijk zien jullie een mooi kloppend hartje, wel fijn dat je zo snel naar haar toe mag gaan om te kijken of alles goed is. Hier weer aan het werken.