jeetje knvs, dat is balen zeg.. heb je je kinderwens met de dermatoloog besproken? De meningen zijn nog wat verdeeld over gebruik van die medicatie bij een zwangerschap, ligt ook een beetje aan de dosering. Dus wel belangrijk dat je dermatoloog op de hoogte is. Over het algemeen slik je deze medicijnen voor lange duur. Het is een middel wat inderdaad bij malaria wordt gebruikt, maar ook bij bepaalde auto-immuun ziekten. Effect ervan duurt vaak wel een tijdje.. Sterkte!
Hoe stuur je iemand een privé bericht?? Heb een bericht gekregen van iemand uit een ander forum en ik wil haar wat terug sturen alleen ik kom alleen maar bij die stomme krabbels waar je nog geen verhaal kan typen of je krabbel staat al vol...
Pompom de dermatoloog zag er geen kwaad in hij weet van onze kinderwens en het is geen hoge dosering.. Ik ga me bed opzoeken truste meiden... knuff
Kan niet slapen.. maar ik zie dat ik over je bericht heen gelezen had hihi Uhmm ik ging eruit van niet omdat ze weten van mijn kinderwens beetje slordig van mezelf nu jij het zegt. Ik zal morgen even informeren
Dat geldt niet voor alle malariatabletten hoor. Jouw medicate kan in niet te hoge doseringen gewoon gebruikt worden. Het is dus vooral van belang dat je dermatoloog op de hoogte was van jullie kinderwens
Als je naar haar profiel gaat, zie je de username, daaronder 'Member' of welke 'titel' ze heeft (ligt aan het aantal berichten natuurlijk ), daaronder zie je bericht versturen en daarnaast een wit pijltje, als je op het pijltje klikt, krijg je de opties krabbel versturen en prive-bericht versturen.
Ik had ff wat rust nodig van hier hihi Nieuwe ovu testen zijn vandaag binnen gekomen, nu van zwanger en kids. Die zijn goed toch? Vind het nog wel erg wennen om smorgens te gaan tempen. Maar alles ligt op het nachtkastje en de wekker gaat iedere morgen om dezelfde tijd. Over 2 weken gaan we met vakantie. Van te voren dus lekker druk bezig Hier is het onwijs warm nu, zit lekker binnen. Helaas vanavond weer werken.
Poeh, het is zeker heet! Normaal gesproken vind ik dat heerlijk, maar nu zit ik al bijna de hele dag binnen, waar het tenminste nog een beetje te doen is...
Zo, ik meld me hier ook weer eens Knvs, wat naar Sterkte met alles! Wondertje, logisch dat je soms even afstand neemt van hier. Hopelijk lukt het tempen Werk ze vanavond! Micchan, succes met klussen in het appertement Ik heb gisteren de termijnecho gehad, alles zag er goed uit De foto staat in mijn album. Kindje sliep eerst, maar werd wakker toen ik gehoest had. Echt zo schattig We zijn helemaal verliefd! Vandaag heb ik het nieuws ook op mijn werk verteld door middel van cakejes met roze en blauwe versieringen. Ik ga proberen weer vaker te reageren, heb het alleen enorm druk op mijn werk met de mazelenuitbraak!
Hey Girlzz. Ik was vandaag even langs de apotheek gelopen voor plaquenil (malariatablet) en die vrouw zei dat ik toch een vrij hoge dosis heb omdat ik 2maal daags een tablet moet slikken en ze had opgezocht voor me hoe het zat met een kinderwens de medicatie mag wel gebruikt worden ook tijdens een zwangerschap maar dan mag ik het maar een maal per week. Ze zouden kontakt opnemen met mijn Dermatoloog dus hoor uiterlijk morgen hoe of wat. Heb vanmorgen ook een longtest gehad en ze hebben gekeken naar mijn allergieeen, Graspollen en huisstofmijt is heel hoog boven de 4,0 en 0,35 is normaal dus zit er zeker ver boven. Mijn longtest kwam uit op 78% dus er is sprake van astma, krijg nu ook andere puffies die ik moet gaan gebruiken want als ik onder de 70% kom kan het COPD zijn als ik het zo goed uitleg. Vandaag is niet mijn dag heb al tot 2 keer mn sleutels in huis laten liggen dus ik kon fijn 2x overklimmen bij het balkon. Meiden die verstand hebben van tempen zouden jullie is even naar mn kaartje willen kijken? Heb ik nu wel al een ei gehad zo vroeg? Of is dat nog moeilijk te zeggen? Wim. zw&kids vind ik gewoon goed! KNUFFEL..
@Lies: grappig, ik lag net even op bed en het schoot opeens door mijn hoofd: hoe zou het met Lies gaan?! Zou toch niks aan de hand zijn, want we horen d'r zo weinig!! Maar gelukkig is alles goed! Mooie echo weer @KNVS: wat naar zeg, al die allergieën en nog eens astma er bovenop!!