Haha gelukkig. Vind het soms moeilijk in te schatten wat nou wel te zeggen is, en wat beter niet.. Dus goed om te weten haha.
Lov kan me voor stellen hoe dat nu voelt meid. Het kan iedereen zomaar gebeuren. Blijf voor je duimen dat het bij jou goed gaat meid. Wat leuk dat je oudste een speeldate heeft! haha wie weet je a.s schoonzoon. Lief dat ze er zelf mee kwam. Hier onwijs warm. Hoeveel drinken jullie op een warme dag als vandaag?? Ik heb al 3 l water op en het is nog vroeg.
Ik vergeet eigenlijk altijd te drinken Maar toevallig had ik vandaag een vriendin op visite en zijn er al 3 potten thee doorheen gegaan.
Wow. haha dan drink ik wel onwijs veel!!! Misschien moet ik minderen haha. Heb standaard een flesje van een halve liter bij mij. Die vul ik zeer regelmatig.
Ik drink wel slecht hoor.. Om heel eerlijk te zijn, ben ik gewoon te lui om het te gaan pakken. Zit regelmatig met een droge mond/keel, of word met dit weer wat duizelig, maar he ik heb geen zin in een heel gesprek zodra ik de woonkamer binnenkom, of toen ik nog bij mam woonde, he, geen zin om twee trappen af te lopen.. Tsja.. *Gaat nu met schuldig gezicht toch maar even iets te drinken pakken*
Ha meiden, alles even bijgelezen zojuist. Wat een weer he, ik ben ook gene goede drinker, bedenk vaak aan het einde van de dag pas dat ik wel erg weinig op heb.. is niet goed, ga zo gelijk water halen! Cupcake, balen van je ongi, wle kort inderdaad die 9 dgn, zeker eens aangeven. Bolkje wat groei je buik al goed! leuk! Lov, dat is confronterend zeg.. kan me voorstellen dat dat veel met je doet. Sterkte meid! Mijn NOD mag trouwens naar 21 juni, weet niet hoe ik bij 2 juli kwam.. zeker verkeerd geteld.. FF geeft nog steeds een ei aan, maar ik geloof er weinig van, ben benieuwd wanneer ongi komt.
Hee Pommepom, fijn dat je er weer bent! Hoe is het allemaal met jou meis? We worden wel helemaal geinspireerd door dit topic om meer te drinken, oh yeah haha.
Proberen zwanger te raken: - Lievemama19 (23 Jaar) Eerste ronde, Tweede kindje - NOD: 6 Juni - Pommepom (27 jaar) Derde ronde, Eerste kindje - NOD: 21 Juni - KNVS90 (23 jaar) Zevende ronde, Eerste kindje - NOD: 3 Juli - LeiaCatootje (26 jaar) Tweede ronde, Eerste kindje - NOD: 8 Juli - WIM (24 jaar) Achtste ronde, Eerste kindje - NOD: 13 juli ( mijn verjaardag) - CupCake88 (24 jaar) Tweede ronde, Eerste kindje - NOD: ?? ZWANGER - Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen - Uitgerekend op 4 November - Kim991 (22 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 8 Januari - Nimme (33 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 9 Januari - Lies1988 (24 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 11 Januari - Lov23 (29 jaar) Derde kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 13 Februari - Brigit (36 jaar) Tweede kindje jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 14 Februari Afspraken: - Lies1988: 17 Juni termijnecho - Bolkje: 14 Juni vk - Lov23: 27 Juni echo - Nimme: 28 Juni 4e echo (nekplooimeting 12 weken) en 18 Juli pretecho - Brigit 12 juli 1e echo en intake vk Vlindertjes: - Lov - Nimme - Lies1988
Ahhhh knuffel meis! Pfffff, 39.4 graden hier.. Maar ik heb de ventilator weer aan gekregen, woehoeeee!