Ja echt, wat een geschenk is dat.. Zou degene die ventilators heeft uitgevonden nu best willen knuffelen. Wilde bijna een vreugdedansje doen toen ik 'm weer aan kreeg, maar dan gaat het effect ook weer verloren he..
hey pommepom! Stom eigenlijk dat die ff dat doet? Hier drink ik nu wel veel want dat gaat vanzelf als je zwanger bent Heb ook zo`n koelkast waar je ijs en water uit kan tappen...heerlijk!
Goedzo Lov! Oooh, de koelkast die wij krijgen heeft ook zo'n ijsblokjesding aan de buitenkant.. Is dat echt handig? Even nieuwsgierig hoor haha.
In m'n hoofd doe ik 'm, is dat ook acceptabel? Denk dat ik gelijk gevloerd lig als ik nu ga dansen, haha.
Klinkt inderdaad lekker zo'n ijsklontjesmaker... Hier gaat het drinken helaas helemaal niet automatisch... Was het maar zo! Ik vergeet regelmatig te drinken. In het begin had ik wel heel vaak trek in appelsap enzo, maar dat is nu (helaas) over en nu moet ik er weer zelf aan denken...
Ik ga me zo maar eens omkleden voor het etentje vanavond. Weet niet hoe laat ik weer terug ben. Daarna ook nog naar de bios met een lady's night.
veel plezier wim! Ja lov, ik weet ook niet waarom FF vol blijft houden. Je ziet wel dat ik voor het kruis meer onder de coverline zat dan erna.. maarja ik vind het allemaal zo minimaal. het is ook warmer geworden, daar kan de lichte stijging natuurlijk ook door komen.. Ik vind het geen ovulatie kaartje in elk geval. En dan zou ik ook al op 16dpo zitten (met negatieve test) In mn vorige cyclus is het kruis ook blijven staan met een lf van maar 4 dagen, ook daar geloof ik niet in. Heb overleg met HA gehad. Ik wacht deze cuclus even af en kan dan een afspraak maken om e.e.a. te bespreken.. ben benieuwd
Dikke knuf voor jou Pommepom. Je hebt zo niet meer duidelijkheid idd. Thanks meiden, denk dat ik me wel vermaak vanavond. Wacht nu alleen op een collega die me zou ophalen.
Ik mag de internist schrappen, Hij wilt toch even aankijken of er endometriose gesteld word want dat zou kunnen samenhangen met mn buikklachten. Vandaag ook gebeld door de apotheek en ben BOOS op die stomme dermatoloog. (hij wist van onze kinderwens en volgens hem kon ik het gewoon blijven slikken PFFFFF @%^!@$!) Hij was er zelf niet maar zijn collega heeft gezegd dat ik die medicatie totaal niet mag slikken omdat het een hoge dosis is en ik andere medicatie moet gaan krijgen, zoals de medewerker van de apotheek ook al zei! Wij hebben lekker eten besteld ben te lui om te koken vandaag Ik wil ook zo'n amerikaanse koelkast maar dat zit er pas in als we gaan verhuizen Dan wil ik alles nieuw.