Pompom balen zeg meid. Ik vind je kaartje ook niet echt heel super voor een EI (als ik dat mag zeggen) Maar mischien wel beter dat je hierna toch het een en ander gaat bespreken! Dikke knufff...
Ja vind het echt niet kunnen.. Stel je voor ik was nu al zwanger geweest en had ik die medicatie genomen omdat je toch een arts vertrouwd.. Maar heb ook gelukkig een hoop aan jullie reacties gehad, Bedankt meiden.
Pommepom.. Je kaartje is idd wat verwarrend.. Lijkt erop dat je weer geen ei hebt gehad, fijn dat je het gaat bespreken, zo maak je niet zo veel kans om zwanger te worden Wondertje.. Veel plezier vanavond! Welke film is er bij de ladiesnight? Knvs.. Nouja! Wat een onprofessionele man, die dermatoloog! Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen! Succes.. Ik heb ook een Amerikaanse koelkast... Zit toevallig net wat te drinken met flink wat ijsklontjes er in! Heerlijk! Ook dat gekoelde water wordt hier veel gebruikt.
ja precies Zie ook wel eens iemand kijken hahaha zal zo blij zijn als het grote nieuws er dan uit mag
Dank voor de knuffels meiden, doet altijd goed Lov inderdaad al een buikje, je baarmoeder kan t nog niet zijn, maar inderdaad darmen, gaat altijd sneller hè als je al meer kindjes hebt.. Ziet er mooi uit! KNVS inderdaad wel heel slecht van je dermatoloog aangezien hij dit uit de standaard medicatie gids kan halen. Vandaar dat ik ook zei dat het afhankelijk was van de dosering die je hebt gekregen. Gelukkig had je het nog niet gebruikt. Weet je al wat je nu zal krijgen?
Pompom nee geen idee, de dermatoloog is op vakantie maar moet over 4 weken sws weer terug dus dan wil ik het volgende bespreken Heb voor mezelf besloten dat ik pas aan de medicatie ga beginnen als ik zwanger ben geweest! Dat voelt toch het prettigst.