Uhm, dat zie je niet op de foto whahahahahahahaha......... Nee ben een beetje te dik hoor...helaas. Maar ach komt wel weer.
Zie je natuurlijk niet helemaal, maar wel een groot deel vind ik. En daartegen zeg ik fwietfwiew! Maar dat komt inderdaad wel weer, nu lekker genieten!
Gaat wel Manlief is morgen jarig, maar hij is nu ziek. Dus beetje vervelend. Daarnaast nogal wat irritaties over hoe dingen gaan met schoonfamilie... Houdt me weer lekker bezig :x
Hier ook alles goed. Alleen zo moe en duizelig. Ach ja alles liever dan de misselijkheid die ik bij mijn dochter had. Mooie buik lov!!
@Lov: Mooizo! @bolkje: Beterschap voor je vriend! Hopelijk issie morgen weer wat opgeknapt. En grrrr, schoonouders ook altijd.. @knvs: Gelukkig! @Brigit: Mooi, wel naar van je moeheid en duizeligheid! Hopelijk trekt het snel weer wat weg! Hier ook goed hoor Alleen plakplak, haha
Goedemorgen dames, Ik reageer niet veel hier, maar ben ook zo druk. En probeer er niet teveel mee bezig te zijn.. Mijn eerste menstruatie was afwachten na het stoppen met de pil op 19 mei.. 6 juni echo gehad en volgens mevrouw zou ik ongie gaan worden.. die dag ook heel erge pijn.. Gister na 44 dagen eindelijk ongesteld geworden.. waarschijnlijk die 6 juni dus eisprong geweest? Wel raar dat mevrouw dat dan niet kon zien met een gemiddelde van 36 dgn is mijn volgende NOD 25 juli..
Moet alles nog bijlezen. Net terug van het werk. Gister avond was onwijs gezellig! Was wel laat thuis maar dat moet kunnen Ga eerst eten en kom dan alles lezen. tot zo meiden.
Geeft niet hoor lievemama, neem je tijd! Fijn dat je ongesteld bent geworden. Ik duim dat je snel helemaal niet meer ongesteld hoeft te worden. Fijn dat je het gezellig hebt gehad, wim! Tot zo
Was na het eten erg moe heb dus lekker even geslapen Voel me weer iets beter. Moet nu dus nog lezen hihi.
@hier een beetje pissed off op mn zus. Gisteren probeerde ik een beetje te kletsen met der over het hele zwanger worden. Ze wist hier nog niet vanaf dus vond het wel leuk om te vertellen we waren altijd close alleen laatste tijd niet zo omdat we het allebei druk hebben en ze ver weg woont. Maar het enige wat ik terug op mn berichten heb gekregen is OK, OK, En nog is OK.. Pfff Probeerde even me frustratie van me af te praten maar hierdoor nog erger geworden.:x