een mooi kamertje hebben jullie trouwens uitgezocht! hier ligt momenteel de zolder in puin 2 dakkapellen geplaatst.. wat een ruimte! maar ohh wat nog een weg te gaan
Ja, en als je zwanger bent, dan heb je over een week ook nog ruim zat tijd om ervan te genieten hoor Ik wist het zelf pas met 6 weken. Het enige waar ik achteraf echt enorm van baal is dat ik de eerste weken geen rekening heb gehouden met dingen als meeroken...
Lov spannend vandaag de echo. Hier wat steken in mijn rechterlies. Gister was mijn ovu bijna positief. Vandaag even afwachten. De hele dag aan het werk.
daar zit ik dus beetje mee idd.. binnenkort allemaal bruiloften en feesten laatste weken steeds of ziekjes, of de bob in ieder geval rede om geen alcohol te drinken. nu drink ik sowieso bijna niet en nu helemaal niet nu je weet waar je mee bezig bent, maar mensen krijgen gelijk argwaan als je al geen eens 1 wijntje drinkt.. soo dat word nog leuk roken doen wij allebei niet dus dat is wat makkelijker
Dat scheelt wel ja... Nou, weet je... ik vind dit achteraf echt heel erg, maar op dat moment dacht ik dat ik nog aan het ontpillen was.... Maargoed, ik ben dus rond 11 feb bevrucht en op 19 feb naar de huishoudbeurs geweest, waar ik dus allemaal van die kleine likeurtjes heb geprobeerd Voelde me daar achteraf echt schuldig over. En heb 2 dagen daarna ook nog eens een aleve feminax genomen, omdat ik dus dacht dat mijn eerste échte ongesteldheid na de pil eraan zat te komen... Extreme rugpijn had ik! Gelukkig is dat allemaal goed afgelopen. En ik had het op dat moment ook nog niet kunnen weten, want je test pas zo'n 2 weken na de bevruchting positief. Goed, nu even wegduiken voor eventuele terechtwijzende vingertjes
Hoezo heb je niet eerst even van te voren naar binnen gekeken of er iets groeit voor je een likeurtje nam hihi als dat had gekund had ik misschien wel met een vinger naar je gewezen, maar helaas kunnen we dat niet. Ik heb ook gewoon wijn gedronken en verpakte gerookte zalm gegeten. Maar gelukkig is het de 1e weken nog niet erg, dan krijgt het kindje nog niks via de navelstreng omdat die er dan nog niet is. Althans dat zei de vk. Dus dan kan het nog geen kwaad. Ik heb wijn gedronken omdat ik dacht dat net toch niet raak was
Nee, zou wel handig zijn inderdaad... Da's wel een hele geruststelling trouwens, ik wist niet dat de navelstreng er nog niet was... Pfiewww!!
Ik kan trouwens echt niet meer lezen hoor!! Lees elke keer dingen die er helemaal niet staan. Dacht net dat Birgit had geschreven ' waarom had je niet eerst even van tevoren een test gedaan voor je naar de huishoudbeurs ging?' Dus ik was al een heel relaas aan het schrijven.... Toen las ik het nog een keer over en bleek dat er helemaal niet te staan
Pommepom ah dat is echt niet leuk. Misschien toch maar beter deze week naar de dokter gaan.. Bolkje leuke baby kamer! Mandy hmm dat is afwachten of het doorzet.. Wel vreemd van die aders op je borst. Lov succes met de echo!! Spannend! Hier lekker ziek thuis.. Niet misselijk geweest vandaag dat is een meevaller! Erg verkouden, moe en beroerd dus tijd voor dagje helemaal niks en beetje uitzieken.. Heerlijk van die kookprogramma's kijken.. Water loopt uit m'n mond!
Kim beterschap! Wim veel klusplezier Hier tot nu toe geen ongie en geen buikpijn meer gehad.. Denk dat het achteraf mn darmen waren want kan bijna niet naar de wc..
Hahaha bolkje zo las ik het ook.. het lijkt als je snel leest en toen zag ik jou bericht en er staat idd heel wat anders haha
Vandaag gebeld, blijkt dat het wel al aangesloten is en dat we alleen ergens twee kraantjes moeten open draaien.. Grrrrr En wat balen dat het zo lang duurt meid, en een negatieve test.. Snap dat je verdrietig bent, dikke knuf! Hopelijk komt het nu snel..
Als er terechtwijzende vingertjes zouden komen, zou ik mijn vingertje even laten zwaaien. Had je nooit kunnen weten op dat moment, dus zulke reacties zouden helemaal nergens op slaan meis..
Beterschap meis! Gelukkig niet misselijk, maar de rest klinkt natuurlijk wel ontzettend naar.. Ooooh ik genoot ook altijd zo van kookprogramma's haha Maar hier hebben ze dat bijna niet