De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. We hebben inderdaad konijnen!! Misschien dat ze daar dan op afkomen...

2. yem

yem Niet meer actief

@Nimme, had jij nu vroege zwangerschapstesten in huis? 6 dagen voor nod of zoiets, dacht ik.. Heb jij nieuwe klachtjes?

Alle andere meiden die na ei zitten.. voelen jullie iets bijzonders..;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ik heb het juist wel altijd .... Helaas.....
    Maar als ik zwanger ben juist niet:D

Maar ja of het nu iets betekent .....;)

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Haha de wereld vergaat niet hoor dames;) Ik werk als verpleegkundige bij de GGD.

Lov, mooie ovutest! Nu graag zo'n streep op een zw test of een echte knaller op een ovutest, daar doe ik het ook voor:p

Wondertje, oh nee:( Echt niet leuk meis! Ik had op 11 dpo nog bruin bloedverlies, jij zit nu op 12 dpo? Hoop dat je menstruatie niet doorzet.

Yem, dank je:) Hoop voor jou ook op positief nieuws straks!

Bolkje, zou muizen in huis ook niet zo heel prettig vinden. Ben er totaal niet bang voor, maar het is niet erg hygiënisch. Ik zou wel gaan voor diervriendelijke muizenvallen!

5. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben eventjes druk geweest en dus weinig hier.. Ik ga vanavond de 20 gemiste blz doorlezen want moet zo werken..
    Maaaarrr... Na 43 dagen ben in eindelijk ongesteld geworden! Ik was wel ff blij hoor! Als ik dan toch niet zwanger ben dan wel graag ongesteld zodat we verder kunnen!
    Poeh wel gelijk hevig ook.. Zo voelde dat dus.. Ga op woensdagavond altijd zwemmen maar twijfel nu of een tampon dat allemaal wel tegen houdt.. Zo lang geleden dat ik niet meer weet hoe ik dat toen allemaal deed haha

Maargoed ik denk dat ik voor m'n NOD maar weer uit moet gaan van een cyclus van 43 dagen? Al hoop ik dat ie nu dan korter is natuurlijk.. Dat zou dan 8 mei pas zijn..

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Wat fijn dat je ongesteld bent geworden Pommepom! Natuurlijk hoop je meteen zwanger te zijn, maar ik was ook heel blij met mijn eerste echte menstruatie na 39 dagen;)
    Ik zou inderdaad voor je volgende NOD weer 43 dagen aanhouden. Mogelijk duurt je volgende ronde korter, maar je moet altijd van je langste cyclus uitgaan. Temperatuur je of gebruik je ovulatietesten? Temperaturen gaf mij wel inzicht in wanneer ik een eisprong had en wanneer ik mijn NOD kon verwachten.

Ik heb vanochtend nog een kruidvat testje gedaan en de tweede streep is duidelijk aanwezig, maar precies hetzelfde als de testjes van 2 weken geleden.
    Nu heb ik de test vannacht gedaan en het kan zijn dat mijn urine niet geconcentreerd genoeg was. Ook kan het zijn dat ik zoveel HCG heb dat de test het niet aan kan of het is toch een slecht teken:(
    Ik maak mezelf helemaal gek momenteel terwijl ik normaal gesproken altijd zo nuchter ben... Was het maar vast vrijdag! Dan weten we in ieder geval iets:)

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    ZWANGER WORDEN IN 2013

Proberen zwanger te raken:
    ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 28 maart
    ~ Yem (34 jaar) Derde ronde, derde kindje - NOD: 30 maart
    ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 3 april
    ~ Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: 3 april
    ~ Kim991 (22 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 4 April
    ~ Miesje (? jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April
    ~ Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 12 april
    ~ Cleopatra (22 jaar) zesde ronde, ? kindje - NOD: 13 april
    ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend
    ~ Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: Onbekend

Nog niet begonnen:
    ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013
    ~ Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Onbekend

Zwanger!
    ~ Puppy25 – (25 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - Uitgerekend op 29 september
    ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 oktober
    ~ Bolkje - (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 november
    ~ Lies1988 - (24 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 21 november

Afspraken:
    ~ Lies1988: 29 maart 1e echo i.v.m. bloedverlies
    ~ Juffie2: 4 april echo WKZ
    ~ Lies1988: 11 april intake
    ~ Bolkje: 19 april
    ~ Lies1988: 26 april eerste echo

Wondertje, ik heb even mijn 1e echo in de lijst gezet. Hierna laat ik de lijst weer aan jou over;)

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goede koude morgen brrrr !!!

Pompom goed dat je ongesteld bent geworden !

Lies ,ook in de zorgsector ,hier ook geweest !

Ivm.muizen ik ben er niet bang voor maar idd.ze horen niet waar ze meestal tevoorschijn komen ;)

Ben vandaag 8 dpo en heb getest aan jullie om te zien of er iets te zien valt (ik zeg nee)maakt niet uit ventje wilde het persè want hij was thuis en is leuker tesamen dan om te doen.

Bekijk bijlage 314910

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik heb idd.vroege testen maar ik test altijd vroeg en licht maak niet snel veel hcg aan wat jammer is want als je soms mensen ziet met 9 dpo en een knaller ;)

10. Op een gegeven moment wordt ie niet veel duidelijker meer, toch? Bij mij in elk geval ook niet!! :)

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Bolkje, nee maar het is gewoon geen knalpositieve test. Gewoon een zelfde streepje als ik al eerder had (zie foto-album in mijn profiel) Had dat ergens wel verwacht:( Ik had echt verwacht dat de teststreep even donker zou zijn als de controlestreep:p Ik moet gewoon niet meer testen!
    Had jij wel echt een knaltest?

Nimme, pfff moeilijk om te zien hoor. Ik kan niet zeggen dat ik iets zie, maar ik zit nu op mijn werk even snel te spieken en heb het scherm geminimaliseerd. Ik duim voor je!

12. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Yem echt erg minimaal allemaal af en toe wat steekjes in liezen, de witte afscheiding is minder geworden wel puistjes gekregen op mijn gezicht grrr! Dat was het.. Nog een week te gaan...

13. Ik heb wel een knaltest gehad, maar dat was wel eentje van de clear blue. Ik heb geen KV test gedaan, dus of die knal zou zijn, dat weet ik niet...

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:) Lies je moet niets zien hoor (ik zie het niet dus)
    is gewoon niet duidelijk genoeg en ik leg me erbij neer we testen vrijdag nogeens ;)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nimme ik zie misschien iets in de verte...

Mijn test van vanmorgen

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lies plaats eens je foto?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

18. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Ik snap niks van die testen die jullie hebben. Ik heb ovu testen van kruidvat en zwangerschaps testen van clearbleu

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat zijn die krengen moeilijk te fotograferen ;)

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Lov, zie je zelf iets? Ik lijk iets te zien, maar hetzelfde geldt bij Nimme, mijn scherm heb ik geminimaliseerd en ik kan het gewoon niet goed beoordelen.

Ik heb geen foto gemaakt van de test van vanochtend. De kleur van het tweede streepje is gewoon exact hetzelfde als die van mijn testen op 14 en 16 dpo die in mijn foto-album staan.
    Ik ga morgenochtend nogmaals een test doen, ik probeer wel mijn plas zo lang mogelijk op te houden want ik moet er 's nachts ook altijd wel een keer uit.
    Clearblue gaf op 17 dpo dus 2-3 aan, denk dat die wel 3+ zou aangeven nu, maar ik vind die test te duur om zomaar eventje te proberen terwijl ik toch vrijdag een echo krijg.

Deel Deze Pagina