Haha nee zou ik niet durven te schrijven hihi was ook niet eens in mij opgekomen. Soms moet ik ook 2 keer lezen ja voor door dringt wat er eigenlijk staat
Oh fijn lov!!! Knvs nog spannend blijf duimen Micchan nou gelukkig heb je nu wel water! Doe je veel koken??
Fijn lov! Van genoten? En bedankt meiden, fijn om t hier even kwijt te kunnen.. Vind het soms lastig dat ik er niet echt met anderen over kan praten
Lov, fijn dat je echo goed was! Lekker genieten nu! Met mij gaat het goed hoor.. Morgen de eerste follikelmeting op cd10, ben benieuwd of er al iets te zien is! Pommepom.. Lastig die lange cyclussen zou idd maar even de ha bellen.. Ik ben ook blij dat ik snel aan de bel getrokken heb, er gaan snel veel tijd overheen ook met onderzoeken enzo. Succes..
Ja dat is zeker waar.. FF heeft vandaag toch ook maar bedacht dat het niet waarschijnlijk is dat ik op 23 dpo zou zitten en heeft t kruis weggehaald Succes met je fm vandaag, hopelijk al mooi iets aan het groeien!
Pompom knuffel! Je mag hier alles kwijt, is niet niks zulke cyclussen. Cupcake succes vandaag meid. @hier alles goed en met jullie meiden?
Pommeopom en cupcakes ja was super nu voel ik me echt topzwanger Pommepom is ook fijn dat je het hier kwijt kan meis...... Ik zou ook eens een afspraak maken met de ha. Cupcakes hoop dat er iets te zien is!
Lov super dat het hartje klopt! Lekker van genieten nu. Hier druk bezig alles voor te bereiden voor de vakantie. Ben hier dan ook wat minder Kijk wel af en toe mee op de tel. Pff hier weer wachten op kpn. Internet is nog steeds niet zoals het moet zijn. Mijn temp is vanmorgen weer naar beneden gezakt, ben benieuwd wanneer hij gaat stijgen.