Micchan, fijn dat de keuken is besteld! Jammer dat het nog zo lang duurt voordat ie komt. Wat ontzettend vervelend voor je broertje Kim, grappig dat jullie dezelfde kinderwagen hebben besteld! Wij hebben 'm in het grijs besteld Box gaat denk ik van marktplaats komen. A.s. donderdag voor een kamertje kijken. CupCake, aahhh wat vind ik dat kut voor je Hoop zo dat een hogere dosis Clomid wel aanslaat!
Jij ook bedankt Lies. Ja, wachten is inderdaad nog eventjes doorbijten.. Denk dat we een twaalf-gangen menu eten zodra alles er is haha..
Micchan je hebt je post inmiddels weggehaald dus kan inhoudelijk niet reageren, maar wil je in elk geval sterkte wensen want wat ik begrijp een vervelende situatie.. Cupcake wat ontzettend balen zeg! Ik snap je helemaal dat je weet dat het een paar maanden kan duren maar dat je wel wat kansen wil hebben! Maar je zal echt niet de eerste zijn waarbij 100 clomid niet aanslaat en 150 gewoon prima z'n werk doet! Dus houd moed! Hopelijk zet je ongi door en kan je verder! Hier inmiddels op dag 63
Dankje Pommepom. Vond het toch ietsje te voorbarig nog, goed is het sowieso niet, maar het hoeft ook niet enorm serieus te zijn nog.. Dus ik wacht eerst even af wanneer het ziekenhuisbezoek is en wat ze daar te horen krijgen.. En wat onwijs k/lote van je cyclus meis Dankje Kim, doe m'n best haha
Ja, dat vooral.. Zou het liefst nu gelijk op de trein stappen om terug te gaan, maarja, dat gaat helaas niet zomaar.. Schiet je ook niets mee op eigenlijk, ik heb helaas ook geen wonderhanden.. Maar hopen dat de komende 42 dagen heel snel voorbij gaan, dan gaan we weer..
Hey meiden. Ik leef nog hihi, voel me eindelijk beter na die laparoscopie Had verw8 dat het allemaal maar mee zou vallen pfoeeeh heb ik me echt zwaar in vergist kon de eerste dagen na de operatie helemaal niks en veel hoofdpijn gehad. Veel gebloed na de operatie beneden en dat is sinds gisteren ook weer helemaal over GELUKKIG vanaf vandaag weer rustig aan proberen te klussen haha. MICCH STERKTE MEID! POMMEPOM jeetje flink balen meid. Niet leuk Kom vanavond weer actief reageren liefs
Gelukkig voel je je alweer beter...... Wist ook niet dat het zo heftig kon zijn....doe maar lekker rustig aan!
Ja kan me voorstellen Micchan! Tja en nu? Ik heb maandag een afspraak bij de HA, krijg ik uitslagen van bloed en echo (al heb ik informeel al de uitslag van de echo), ben benieuwd wat ze ervan zal zeggen en hoe we verder gaan!
KNVS, had jouw post gemist.. Gelukkig voel je je wel al wat beter.. Ja er is natuurlijk flink gerommeld in je buik, gun jezelf ook goed rust om te herstellen hè!
Iedereen zit te wachten! Haha hoe gaat het met iedereen? Hier verwacht ik binnen 2 weken een eisprong dus dat word weer in spanning afwachten... Gisteren een lachmomentje gehad! Hoorde via via dat een andere collega ook zwanger is.. Me baas vond het al leuk dat hij extra moest werken voor een zwangere! Heb maar vrolijk stil gehouden waar wij mee bezig zijn haha