Balen dat de test negatief was Mandyx, is natuurlijk ook nog wel vroeg. Heb je ook internet op de camping? Succes met de verhuizing haha. Je neemt altijd te veel mee haha, hadden wij dit jaar ook.
Ik heb een mooi lijstje gemaakt, ml had al zo iets van hallo he! Vol is vol! Stuwen dus Haha nee denk geen internet dus laat jullie in spanning achter
Lov jij hebt deze maand weer echo's en de geslachtsbepaling zie ik zoo leuk Ben benieuwd wat het word ik doe een gok en ik denk.. Babyboy
Gaat snel de tijd lov! Ik heb juist het gevoel dat het nog een meid gaat worden bij jullie hihi. Hier weer een rustig dagje, ontzettend moe. Mijn moeder die dacht gister gelijk dat het weer met de schildklier te maken heeft. Nog een maand dan mag ik er weer naar toe.
Nou vindt het niet zo snel gaan eigenlijk hahahah Ik weet het niet zo goed...neig eerder naar een meisje idd
haha dat zeker! Wij gaan waarschijnlijk in september naar Parijs. Wat "moeten" we echt gezien hebben daar?? Ben druk bezig om dingen uit te zoeken etc voor als we er heen gaan. Het is de bedoeling dat we met een busreis gaan en voor 1 dag. We vertrekken rond 3.15 in de ochtend en hebben dan de hele dag in Parijs.
De eifeltoren staat op punt 1 haha. Die wil ik gewoon niet missen. Manlief vind het maar niks een dag naar de grote stad maar doet het voor mij. De hond laten we lekker thuis. Rondvaart op het water even kijken hoe lang die duurt natuurlijk, we willen zoveel mogelijk zien.
Knabbel en babbel in de kont knijpen nee disney moet je ook 1a 2 dagen vooruit trekken. Dr zit best veel maar is me te lang geleden om dat te omschrijven. Hier zit de auto volgestampt de hond heeft nog de meeste ruimte Haha! Nee we hebben een bus dus ruimte zat! Testen zijn ingeslagen! Waar zit jij micchan? Wij vlakbij salzburg. Begreep dat het erg 'heet' opt moment is!
Leuk, dat heb ik ook gedaan in Mei! Er is zoveel te zien wij zijn in plaats van op de Eiffeltoren op de Tour de Monpernasse geweest. Dis net zo hoog, een stuk minder duur en minder druk! Wij zijn daar sochtends gelijk heen gegaan en hoefden niet te wachten. Dan heb je ook een mooi uitzicht incl de Eiffel. Dan heb je nog de Sac're Coeur (graf v napoleon), des Invalides, Arc de Triomph, moulin Rouge en op de berg de MontMartre. Dat zijn allemaal leuke dingen om te zien. Ik raad aan om een Touristen Dagkaart voor de metro te kopen. 10 voor onbeperkt met de metro én korting op div bezienswaardigheden. Wij hebben savonds nog een rondvaart gedaan aan de voet van de Eiffel. Let wel op: er staat een uur voor, maar duurt langer! Wij waren dus bijna te laat bij de bus Leuk vooruitzicht hoor, succes met voorbereiden
Met wat voor busreis zijn jullie gegaan? Wat waren dan de kosten om op de eifeltoren te komen? Ik had op internet gezien dat het iets van 4 euro was als je met de trap ging Hoe laat ging jullie bus terug naar nl? Dit kan ik nog niet vinden. Was het allemaal wat te doen op 1 dag? Ik ga eens kijken naar de bezienswaardigheden die je hebt geschreven.