Hier net de woonkamer op de kop gehad. Alles gezogen en schoongemaakt. Manlief had gister een vlo gezien bij onze kat. Dus nu alles goed schoongemaakt etc. Kan heeft een pipetje gehad en de hond ook. Nu hopen dat het zo weer weg is. Cakepops wat een ramp haha. Dit is de laatste keer dat ik ze maak Of ik deed het niet goed haha.
Hoi meiden Hier vandaag slecht nieuws gehad, hartje klopt niet meer van mijn beebje. Ik heb de vk laatste weken vaak gebeld en al aangegeven er geen goed gevoel bij te hebben maar ze hebben niet geluisterd. Met het gevolg dat ik al 2 weken een doodkindje in mijn buik heb en al die tijd gewoon kots en kots misselijk ben. Als ze hadden geluisterd had ik eerder een echo gekregen en was ik nu iig niet meer zo ziek geweest. Klinkt misschien heel ego, maar je houdt jezelf op de been omdat je het ergens voor doet. Nu voel ik mij nog steeds beroerd voor...niks
Dikke knuffel brigit! Wat oneerlijk dat ze je zo hebben behandelt. Je gevoel klopt toch altijd maar weer. Veel sterkte meid.
Oh wat verschrikkelijk Brigit, en wat erg dat ze niet naar je geluisterd hebben.. Heel veel sterkte..
Brigit, wat onwijs rot voor je Intuïtie van vrouwen klopt vaak wat dit betreft, ik had er de vorige keer ook geen goed gevoel over. Heel veel sterkte, hopelijk voel je je zelf snel wat beter. Moet de miskraam nog opgewekt worden?
Dank voor jullie lieve berichtjes.. Hihi ik was wel heel boos he toen ik het berichtje schreef. Maandag heb ik afspraak bij de gyn en hopelijk word ik snel gecuretteerd. Ze willen dat ik nog 2 weken de natuur zijn gang laat gaan maar daar voel ik mij toch echt te beroerd voor.
Ohh Brigit, wat vreselijk veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel. Het is nog niet 'los gebarsten'. Wel opgezette buik en zeurderig gevoel. Zal wel snel komen denk ik..
Ja gelukkig wel..maar in 1e instantie liet ze me denken dat het de enige optie was om 2 weken te wachten bladiebla...gelukkig was ik nog helder genoeg om te zeggen dat ik dat absoluut niet wil. En eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik bij jullie clubje blijf. Zoals ik er nu over denk ga ik het niet nog eens proberen en houden we het bij 1 kindje. Ik ben elke keer zo ziek als ik zwanger ben. Maar ja eerst het een dan het ander. Voorlopig blijf ik,nog bij jullie tot ik weet wat ik wil. Misschien denk ik er over paar maanden heel anders over...
Sorry dames, dit is echt onwijs slecht getimed, egoistisch en lullig, maar ik moet het gewoon even kwijt, sorrysorrysorry.. Haal 'm over een minuut of 30 weer weg:
Dankje Cupcake. Ja, en heb echt geen idee wat ik nu moet denken.. Was deze cyclus langer en heb ik niet lang genoeg veilig doorgeknuffeld, of is er iets mis gegaan met het condoom..