Dat is ook wel zo. Heb nog 2 dagen om erover na te denken Bloedprikken is ook weer gebeurd. Was dit keer binnen 10 min klaar. Dat is ook wel eens fijn
Wim, ik had volgens mij een late innesteling op 9dpo, dus had pas op 12dpo een heel licht streepje. Zou nog tot zaterdag wachten als het lukt hoor.. Maar snap ook dat je het graag wilt weten als je een goed gevoel erbij hebt! En dat dipje op 7dpo zou wel je innesteling kunnen zijn.. Spannend meid! Hoop houden hoor!
Het weekend zijn we weg. Dus of donderdag of na het het weekend pas. Zijn met mijn moeder wen weekendje weg haha dis zie het niet zitten om dan een test te doen.
Oja dat is lastig... Dan zou ik inderdaad ook donderdag een testje wagen.. Je weet t nooit, al moet je je vergrootglas erbij pakken
Jullie hebben gelijk Voel me nu helemaal niet lekker vanmorgen ook moeten overgeven. Misschien griepje?
Ik duim ook voor je wondertje! Ik testte zelf licht positief op 12 dpo, maar ik had denk ik ook een late innesteling op 9 dpo en ik gebruikte een Action test die niet heel gevoelig is. Misschien had ik 10 dpo wel positief getest met een andere test. Echt heel spannend, hoop zo dat jij ook eens mazzel hebt! Edit: je kunt morgen ook nog even naar je temperatuur kijken. Als die hoog blijft zou ik een testje wagen, mocht die gedaald zijn dan zou ik het nog even laten zitten.
Hoi meiden, ik ben een bewust alleenstaande mama. Ook dit jaar ga ik voor een 2de kindje volgens de bekende ZI methode. Maar we gaan eerst wat kilo's kwijtraken voor een gezonde zwangerschap. Maar intussen lees ik graag met jullie mee en af en toe tussen het werk en leven door even reageren. KNOV wat is jong? tegenwoordig zie ik ze voorbij komen met mijn werk met 19/20 jaar gepland! Ongepland soms wat jonger nog.
Ik kijk morgen wel even naar mijn temp en beslis dan. Ik denk ook niet dat de kwaaltjes zo vroeg al zijn. We wachten gewoon verder af. Heb nu nergens last van.
Hoi meiden, Ik zit ook al in een andere club, maar deze lijkt me ook wel gezellig om mee te kletsen! Mag dat? Groetjes.
nee hoor ik niet ben ook nog jong! Vind juist mooi en goed dat meiden jong kids willen. Mits ze alles op rolletjes hebben