De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kim ik vindt het dus moeilijk...zie zo duidelijk iets soms maar kan natuurlijk ook de nevalstreng zijn

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Birgit mei hoe is het met je :(

Wondertje nog getest?

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Goeiemorgen dames

Gaat goed met mij. Ik ben erg blij dat het achter de rug is. Misselijkheid is nu eindelijk minder. Heerlijk. Ik heb zelfs gisteravond indisch gegeten.
    Dat het al zo snel kan wist ik niet, de gyn had het wel al verteld maar dacht alleen maar ja zal wel. Maar hcg is dus echt al duidelijk minder.
    De operatie is erg meegevallen, erg aardige verpleging en dokters.
    Nu beetje aansterken en dan weer langzaam mijn leven oppakken.
    Heb ik helemaal zin in. :D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

fijn birgit ;)

5. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Fijn Brigit.

Lov ik denk ook iets te zien tussen de beentjes. Maar wat je zegt kan ook net zo goed de navelstreng zijn idd.

Hier niet meer getest, spotting gezien vandaag. Dus ga er niet vanuit meer. Straks de verwijzing ophalen bij de internist. Als het goed is gaan we dan de mmm in.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah bah wondertje...zag echt wat op je test!

7. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Het is zeker balen, ik ga nu nergens vanuit.

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wonder, ik had ook de dag voor m'n posi test spotting, zegt echt niks meid! Hoop gewoon nog steeds dat het niet doorzet bij je!

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier mag ik 29 augustus naar de gyn toe!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dat is al snel wonder!

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat is zeker snel, dat had ik nog niet verwacht.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn meid ;)

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Aan de ene kant fijn en de andere eng hihi. Na het weekend maar even inlezen etc. Straks eerst een weekendje weg.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd eng maar je wilt ook weten waar je aan toe bent ;)

15. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Meiden!! Oh heerlijk weer vakantie gehad! Gisteren om 22.00 eindelijk thuis.. Was echt top heerlijk en ook weer heerlijk geslapen in eigen bedje!

Ben langzaam aan het terug lezen..
    Cupcake zwanger!!! Gefeliciteerd meid! Helemaal geweldig! En nu genieten!

Hier vorige week donderdag de duivels langsgeweest! Alleen was het zondag alweer weg?!? Was jullie menstruatie ook veel korter toen je gestopt was met de pil? Voorheen was het bijna een week haha! Vind het ook niet erg maar wel vreemd :)

Ik ga straks even teruglezen nu lekker hier het leven weer oppakken :)

16. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Een hoop nieuwe berichten hier. :)

@Birgit
    Fijn dat het goed met je gaat en je zin hebt je leven weer op te pakken. Goede instelling.

@wondertjeinmaak
    Dat is zeker snel. Spottimg zegt niet altijd wat he, veel zwangere vrouwen hebben last gehad van spotting. :)

@Mandyx
    Ik heb op je bericht gereageerd in het NOD topic. ;) Mooi dat je vakantie lekker was. Ik mag nog even wachten, wij gaan in september op vakantie. :D

Hier
    Temp is weer iets omlaag naar 36,9. Heb nog geen test gedaan, want ik denk dat het toch niet raak is en had al geplast voor ik er erg in had. ;) Misschien morgen, gewoon om even bevestigd te krijgen dat het echt niet zo is... ;)
    Verder hebben we vandaag een verjaardag van de dochter van vrienden van ons. Die is gisteren twee jaar geworden... En wat een monster. :p

Fijne dag iedereen! :D

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn dat je zo snel terecht kunt, wim..

18. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Brigit fijn dat het beter met je gaat!

Wim fijn weekend! En super dat je snel terecht kunt!

Mandy lekker weer thuis.. :)

Oke heel verhaal hier probeer het zo kort mogelijk te houden.. Gister auto ongeluk gehad.. Iemand met minstens 70 km achterop me geklapt. Op 80 weg stond lifter maf te zwaaien en te springen.. ja daar kijk je naar.. En stonden in een keer 2 auto's voor me stil omdat er 1 oprit op wou draaien bij een huis en die moest wachten op tegen ligger dus ik moest al vol remmen en haalde het net. En keek achter me en zag wel dat er een auto aan kwam maar dacht die ziet mij wel.. Maar die keek ook naar die lifter en die klapte vol op mij.. Mega klap in m'n nek gehad. Gordel in m'n nek gesneden die ik gelukkig aan had! Auto Total loss. Ik met m'n vriend naar ziekenhuis gereden voor de zekerheid daar hebben ze alles gecontroleerd gelukkig niks aan de hand en met de baby ook niet die was nog net zo springlevend :D alleen volgende nog extra controle voor m'n nek. Kan hem nu amper draaien zo stijf en veel hoofdpijn. Dus even op t gemakje.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje kim!!!!!! Ik schrik me rot meid....

Gelukkig alles goed pffffff.....

20. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Ja als ik geen gordel aan had had ik groter probleem gehad! Nu alleen een flinke snee.. Alleen m'n nek poh ben blij dat jet nagekeken is want die doet flink zeer! :(
    Ben allang blij dat ons kleintje niks heeft!

Deel Deze Pagina