Ja het is zeker rustig hier. Gister is de cursus binnen gekomen. Dus kan gaan beginnen hihi. Vandaag lekker vrij, we gaan vanavond lekker uit eten. Morgen ochtend werken, verder nog geen plannen. Hoe is het met de anderen?
Hier even beetje afstand genomen van jullie. Ik lees niet meer zo vaak mee. En sorry lov kan jij niks aan doen maar je banner is even iets te confronterend voor mij. Zo lang zou ik ook zwanger zijn geweest. We scheelden maar 1 dag. Het gaat wel goed met mij hoor, herstel gaat goed en emotioneel ook. Alleen soms toch een beetje verdrietig als ik ermee geconfronteerd word. Zoals van de week was ik jarig en krijg ik een hele lieve verjaardagskaart met hele lieve tekst dat diegene zo blij is dat mijn dochter een broertje/ zusje krijgt. Tja.....
Dat komt dan wel even hart aan Brigit. Veel sterkte nog! Logisch dat je even wat afstand hebt genomen. Is begrijpelijk. Hier neem ik af en toe ook afstand. toch vind ik mijn weg weer terug naar hier
Knvs, om te horen dat het met jullie beter gaat! Heb je nog steeds wat bloedverlies? Hoe is het nu met je? Kim, fijn dat het beter met je nek gaat Succes morgen! Brigit, heel begrijpelijk hoor! Neem lekker je tijd. Wondertje, oh leuk zo'n cursus! Hoe is het met jou? Micchan en CupCake, hoe is het met jullie? Met mij gaat het wel goed, heb op aanraden van de verloskundige toch maar medicatie tegen de misselijkheid gehaald. Nog minder dan een week en dan zit ik alweer op de helft! Gaat best snel. 29 augustus de 20 wekenecho, zie er eerlijk gezegd als een berg tegenop
Hier gaat het prima! Nog steeds bijna geen kwaaltjes! Vrijdag onze ouders, broer en zus het nieuws verteld.. Super leuke reacties!! Aan het aftellen tot de echo..
Cupcake fijn dat je familie leuk reageerde! Lies ik had ook weer te hard geroepen donderdag want was vrijdag nog niet beneden en ik moest al gelijk overgeven.. Wordt er wel beetje moe van 20 weken en nog zo overgeven.. Brigit snap je heel goed. Is erg moeilijk. Gelukkig dat je herstel goed gaat.. Knuffel!
Hey meiden.... Birgit tuurlijk snap ik je....soms is het ook beter om hier weg te blijven Kim succes!! Dat is zo bijzonder wat ze allemaal nakijken! Hier vandaag 15 weekjes
Succes Kim!! Lov, ja het lijkt zeker een stuk echter! Kregen al leuke cadeau's dus dan is het helemaal 'echt'!
Kim, balen dat jij ook nog misselijk bent Hoe was je echo vandaag?? CupCake, wat leuk dat ze zo enthousiast waren en ook leuk dat je al cadeautjes hebt gekregen Lov, omdat ik ergens toch bang ben voor een lichamelijke afwijking... Gefeli met je 15 weken!
Hoi Dames, kom hier weer even binnenvallen met een vraagje.. Vandaag is mijn eerste dag ongie weer.. Mijn NOD was eigenlijk 14 augustus... Op donderdag 1 augustus(cd 16) had ik flinke steken van onder en wat krampen... dacht dus echt dat dat mijn ei geweest zou zijn, die dinsdag erna (cd20) weer dezelfde pijn, alleen steekjes iets erger en was na 5 minuten weer weg.. dacht dus aan een innesteling... Nu ben ik dus vandaag ongie geworden, 14 dagen na die laatste steken op cd 20... Zou dit nu dan mijn ei zijn geweest op cd 20? Maar wat veroorzaakt dan die eerste steken en krampen? Begint het eitje dan te groeien ofzo? Zo lastig met een onregelmatige cyclus