je kan idd groeipijn hebben! Ik had ook altijd ongi krampjes enz... Maar gebruik je geen ovu testen dan? Zou ik wel doen als je het echt wilt weten.
Zou ook ovu testen gaan gebruiken als ik het jou was. Dan weet je ong wanneer je ei is geweest. Nu is het alleen maar gokken.
Dat zou idd makkelijker zijn, maar door mijn 'pcos' heeft dat weinig zin... Mijn cyclussen zijn heel onregelmatig en dus kan ik blijven testen, kost me alleen heel veel geld ook is het nmaar de vraag of ik wel een ei heb, deze kan ik zo een maand overslaan (of langer) We hebben ons wel voorgenomen om om het moment dat de pijn weer verschijnt eens een testje er tegenaan te gooien.. maar bijv elke maand ovutesten gebruiken word beetje veel dan...
Ik zou ook gaan tempen. Zie je wel achteraf pas je eisprong, maar dan kun je het wel koppelen aan je symptomen. En misschien krijg je ondanks je PCOS toch wat duidelijkheid in je cycli
Allemaal bedankt. wim: Ze heeft alleen gezegd 'in de zevende week', dus geen idee of dat precies 7 weken is, 7 weken en 6 dagen of ertussenin zoals in m'n banner.. Ach, misschien kon ze dat nog niet zo goed zien.. Was sowieso niet zo'n erg fijn bezoekje.. Lov: Zondag komt m'n oma langs, aan haar wil ik het nog persoonlijk vertellen (omdat zij de enige is aan wie dat kan hahaha), en daarna komt het openbaar op Facebook..
Waarom was het niet zo fijn?? Fijn dat je het haar persoonlijk kan vertellen. Hier weinig nieuws haha. Alles gaat hier goed. Doen alles op onze tijd. zijn nu ook niet echt bezig met zwanger worden. Vrijdag hier nog even een taart maken voor mijn neefje die wordt 1. Zijn aankomend weekend ook weer weg. Heel veel leuke dingen die we de aankomende tijd gaan doen. Morgen ochtend nog even werken en dan weer 5 daagjes vrij.
- Ze wist niet waarvoor ik kwam, terwijl we dat wel gewoon aan de telefoon hebben aangegeven. Ze dacht dat ik voor een gewoon echoscopisch onderzoek kwam, dus uiteindelijk zijn er allemaal vragen gesteld die er niet toe doen (ik dacht, zal er wel bij horen), en daarna moest alles dus snel snel, omdat dat tijd 'verspild' had. - Moest opeens bloed prikken. Daar heb ik echt niemand over gehoord/gelezen, dus daar had ik echt niet op gerekend. En laat ik nou een enorme angst hebben voor naalden en niet goed tegen bloed kunnen.. Normaal plan ik een afspraak voor bloed prikken ook een tijdje later, zodat ik me erop kan 'voorbereiden'. Dus toen heb ik een traantje gelaten, geen HUUUUUHUHU, maar gewoon 'Oh nee waarom moet dit nu *traan*'. Reactie: 'Je moet nou sterk zijn hoor, je wordt moeder.' Als je nergens bang voor mag zijn en nooit meer mag huilen als je moeder wordt/bent, word ik een verschriiiiiikkelijke moeder.. - Ze heeft het echt maar heel kort laten zien, was in eerste instantie ook teleurgesteld dat ze niets liet horen, maar heb nu van meerderen gelezen dat dat nog niet kan zo vroeg. - Ik moest bijna smeken om een foto te krijgen.. - Alleen heel kortaf 'Ja, ziet ernaar uit dat je inderdaad in de zevende week zit' Schrok me in eerste instantie ook rot omdat ik een beetje bloedde, maar moeder en zus hebben me gerustgesteld dat dat heel goed kan met een inwendige echo, dus da's ook weer helemaal goed. Voelde allemaal gewoon een beetje onpersoonlijk, echt als routine.. Ga maar liggen, kijk daar is het, 1 2 3, okay klaar trek je kleren aan.
Nou wat een rare vrouw die de echo deed Hopelijk zijn je volgende bezoeken leuker! Wondertje, fijn dat je zoveel leuke dingen op de planning hebt staan Geeft weer wat afleiding. Hoe is het met de rest? Met mij wel goed, alleen enorm druk op mijn werk. Gelukkig vandaag een dagje vrij!
iemand aanwezig die even naar mn testje wil kijken Wanneer mn nod is weet ik niet precies ook niet bewust geklust deze maand.. vandaag cd29 en dat is mn gemiddelde cyclus! Nog geen bloed dus testje gedaan..