heb ze in het andere topic 2013 geplaatst.. maar sinds net beetje bruinverlies dus wacht het wel weer af..
Knvs: hoe is het? Hopelijk is het bruinverlies gestopt?!!! Ik zag op de laatste foto toch echt een streepje. Hoop het zoo voor je!!
Hihi ja eerst 2 meiden en dan nu een jongen!! Echt super. Heb je het je dochters al verteld? Hoe vinden zij het of wacht je er nog even mee?
Knvs, hoe is het met jou? Ik zag eerlijk gezegd niets op je test Lov, gefeliciteerd Echt leuk nu een jongen op komst!
Ja de oudste is helemaal happy jongste vindt alles best hahahaha... Net al losgeslagen in de prenatal ... Zo leuk Dalijk komt mijn broer en dan gaan we het vertellen...
Leuk nu kun je eens iets halen van het andere geslacht Lijkt me idd wel even wennen maar komt zeker goed. Leuk dat jullie het je broer zo gaan vertellen KNVS is helaas ongesteld geworden. Verder gaat het goed met haar.
Heeft iedereen het zo druk ?? Ik kon eerder geen dag missen of ik moest al heel veel bij lezen.. Als ik nu ieders keer kijk dan staat er nog steeds niks op. Hoe is het met iedereen??
succes bij de gyn WIM!! hoop dat jullie wat duidelijkheid krijgen!! hier alles goed.. morgenochtend eerste echo, dus best spannend!! daarna eindelijk iedereen vertellen!! jeej!!
Spannend cupcake morgen de eerste echo. ik hoop ook dat er vanmiddag wat duidelijkheid komt. Vind het vooral spannend omdat ik niet weet wat er te wachten staat.
Sodeju ik loop achter! Lov wat leuk een jongetje, dus toch! wim, hoe ging het? Jaaaaaa Cupcake morgen je eerste echo! Ben zooo benieuwd