De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Knvs: jeetje ben echt blij voor je dat thuis weer alles goed gaat!!! Super!

Wim: spannend bij de gyn maar wel heel fijn dat ze je serieus nemen en er ook vaart achter zetten! Ik kon elke keer weeeeken later pas terecht.

Cupcake: nog gefeliciteerd met je goede echo!! Hoe voel je je?

Micchan: hoe gaat het met jou? Helemaal in de wolken :D

Hier heel druk om huis verkoop klaar te maken. Heeft even paar weken stil gestaan dus nu even keihard er tegen aan. Vandaar dat ik af en toe mee lees maar niet schrijf. Verder gaat het wel redelijk. Even wat strubbelingen met ml, nu gaat het wel weer maar elke week is het hier even een paar dagen niet zo gezellig. We komen er samen niet uit dus we gaan hulp inroepen. Nu is het gelukkig even rustig, hopelijk blijft het even zo.

Fijne zondag allemaal!

2. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Brigit hier was het een beetje het zelfde tussen mij en ml! Wij zn er gelukkig uitgekomen door bepaalde dingen op te schrijven.. hoop dat jullie eruit komen met de juiste hulp meid dikke knuffel

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Brigit hopelijk gaat het straks weer beter tussen jullie.

Wij kunnen idd elke keer vrij snel terecht bij de gyn. Voel me er nu rustig onder. Ben veel dingen aan het uitzoeken voor zaterdag. Heb er onwijs veel zin in om een dag naar Parijs te gaan :D Nog een paar dagen en dan is het zover :D:D

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    leuk wondertje, naar parijs!!! veel plezier met de voorbereidingen!

Brigit, jammer dat het even iets minder gaat tussen jullie.. maar het is.ook niet niks wat.jullie hebben meegemaakt! hoop dat hulp zoeken helpt. sterkte!

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Deze week heb ik het lekker druk dus dat scheelt weer. Zondag ook mijn nod maar denk er nog weinig aan hihi. Met mijn hoofd zit ik nu lekker bij zaterdag :D
    Moet deze week 3 dagen werken en nog veel voorbereiden en dan vrijdag ook nog naar de gyn toe. Denken aan nod komt zondag pas hihi.

6. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik zie nu dat je 8 weken bent hoe voel je je en zie je al een buikje groeien? Veel dingetjes gekocht al?

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja ik voel me goed! Eigenlijk niet misselijk, wel minder trek in eten.. En m'n energie niveau is een stuk lager dan normaal :p maar ik mag echt niet klagen!

Heb nog niet zoveel gekocht, wilde eerst de echo afwachten. Wel twee rompertjes met i <3 papa & mama en voor ml een speen met Papa is the best ;) we hebben wat sokjes e.d. gekregen als cadeautjes.
    Mijn buik is vooral in de avond erg opgezet, maar dat had ik vanaf het begin eigenlijk al. Dus nog niet echt een zwanger buikje.. Meer alsof ik ben aangekomen hahaha! Maar dat maakt me nu niks uit.. Maar kan niet wachten tot ik een mooi bolletje heb ;)

Hoop dat het voor jullie ook snel zo ver is hoor! Daar duim ik hard voor, ik gun het iedereen!

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wondertje, fijn inderdaad dat je steeds zo snel terecht kunt! Veel plezier in Parijs:D

Brigit, hoop dat de sfeer tussen snel verbetert. Goed blijven praten samen:)

Knvs, echt fijn om te horen dat het weer goed gaat thuis! Hoe is het verder?

CupCake en Micchan, hoe is het met jullie?

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Mijn antwoord staat net boven je berichtje Lies1988 ;)

10. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    hee meiden!

das even lang geleden, was me wachtwoord kwijt, instellingen waren ineens foetsie en lukte niet om opnieuw in te loggen!
    wel af en toe meegelezen om bij te blijven!

hoe gaat het met iedereen?

hier weekend weer voorbij!duikel zo weer lekker me bedje in:)
    helaas afgelopen woensdag al ongesteld geworden op dag 26.. was bijna niets, niet eens tampon waardig! dat bleef 2 dagen zo dus had stille hoop voor innestelingsbloeding, maar vrijdag zette het door, dus hoppa na ronde 5! voordeel is wel dat het aantal dagen korter word, dus kunnen we snel weer door!
    vreemde vind ik wel dat me borsten normaal ineens pats boom weer ontspannen zijn, nu niet en ik blijf vaag misselijk.. ik wacht nog paar dagen, dan voor de zekerheid testje dr door jagen.. maar ga er vanuit dat het niets is. iemand ervaring met ongesteld worden en toch zwanger? ik ken wel een meisje die op punt van bevallen stond en er toen pas achter kwam.. het kan dus wel! (wel zwaar extreem verhaal;))

fijne avond allemaal!

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Mandyx ik ken dat helaas niet.

Cupcake leuk leuk. Hebben jullie het iedereen al verteld?

Ik hoop ook dat we dat mee mogen maken. Lekker pronken met een buik(je) hihi.

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja, dit weekend iedereen op de hoogte gesteld!! Heeele leuke reacties!

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat geloof ik zeker hihi.
    Lijkt me zo leuk om het anderen te kunnen vertellen.

Wij zitten er nu alleen over na te denken hoe we het moeten gaan vertellen om de mmm in te gaan. Willen nog wel even afwachten wat overal uit gaat komen enzo maar denken er wel vast over na.

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    CupCake, haha toen ik mijn berichtje typte zag ik jouw reactie nog niet. Fijn dat het goed met je gaat en super leuk dat jullie het iedereen verteld hebben! Ik heb lang moeten wachten op mijn buik al zeg ik het zelf, maar nu zie je het toch wel. Ik heb een vrij bescheiden buik omdat ons dochtertje zo laag ligt,

Wondertje, lijkt me wel lastig om te vertellen ja. Weten mensen wel van jullie kinderwens?

Mandy, ja een collega van mij bleek 10 of 11 weken zwanger te zijn terwijl ze steeds 'ongesteld' werd. Helaas is het echter meestal geen goed teken. Wel vreemd van je borsten en misselijkheid.

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ze weten wel van onze wens maar niet dat we bezig zijn. We hebben altijd gezegd dat we eerst mijn schildklier stabiel willen hebben voor we erover na gaan denken. Deze is pas de laatste paar maanden echt stabiel, wat we verteld hebben dan ;) Hij is gelukkig al vanaf december stabiel.
    Ik weet ook niet of ze al verwachten dat we bezig zijn.
    Eerst de onderzoeken maar verder afwachten.

16. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    ben gister gaan zoeken opt forum, en kwam best veel voor.. wacht het nog paar dagen af..
    ik beschouw het wel als klaar..moet er niet aan denken om jezelf helemaal gek te maken door te denken ohh ben ongesteld maar dr bestaat een kans dat het wel raak is. puur om uit te sluiten over paar dagen testen.

bij haar was het ook niet goed?

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier een miiiiiinibuikje.. Kan niet wachten tot het door kleding heen ook zichtbaar is.

Verder gaat het wel okay.

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Fijn Micchan:) En dat buikje komt vanzelf wel:p Ik dacht voorheen altijd dat een zwangerschap echt wel goed te zien zou zijn als je op de helft zou zitten. Nou ik vind het tegen vallen haha. Mensen zouden bij mij nog steeds wel kunnen denken dat ik gewoon te dik ben. Alleen in echt strakke kleding kun je er eigenlijk niet meer omheen.

Mandy, jawel alles was wel goed bij die collega. Ze zal nu wel bevallen zijn inmiddels (collega van een andere GGD vestiging dus die zie ik niet heel vaak). Hoop voor je dat het bij jou ook zo gaat, maar ik zou zelf niet al te veel hoop durven te hebben...

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wondertje ben eens benieuwd wat er allemaal uit gaat komen, maar het is idd wel zoals jij zegt, liever dat ze iets vinden dan dat ze zeggen....onverklaarbaar waarom er niks gebeurt.

Ikzelf zou voor nu nog mijn mond houden over de mmm....ten eerste gaat iedereen constant vragen hoe het zit, en als het lukt ontneem je jezelf die kans om iedereen te verassen.

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Had trouwens nog niet gereageerd op jou Wondertje;)
    Ik denk dat je vooral je gevoel moet volgen in het wel of niet vertellen van de mmm. Ik zou het zelf sowieso gedeeld hebben met mijn ouders en schoonouders, maar ik durf niet te zeggen of ik het ook aan andere mensen verteld zou hebben.
    Weten jullie ouders ook niet dat jullie echt al bezig met de kinderwens? Zou inderdaad even de onderzoeken afwachten eerst denk ik:)

Deel Deze Pagina