Wonder ik zou Indd ook wat lies zegt je gevoel volgen en wacht de eerste onderzoeken af anders alleen de ouders vertellen.. Cupcake leuk zeg dat iedereen het nou weet! Nou lekker genieten! Hoe voel je je? Micchan leuk he! Mini buikje! Al helemaal trots! Hihi Lies nog steeds misselijk? Mijn buik begint nu redelijk te groeien.. Zit nog net onder de 5 kg wat ik bij ben gekomen.. hoeveel ben jij bijgekomen? Lov alles goed met jou? Begint op te schieten zie ik ook al 17 weken! Ik heb erg last van mijn borsten die lekken.. Is met 17 weken begonnen maar toen was het klein beetje als er druk op stond of als ik er op leunde. Maar nu loopt het er gewoon in een keer uit.. M'n verloskundige zei dat het geen kwaad kan maar dat het niet vaak voor kwam zo vroeg al. Normaal gesproken is dat eind zwangerschap en na de bevalling. Kon er niks tegen doen als alleen zoog compres pads in mijn bh doen dat vangt veel op.
Nou Kim komt vaak genoeg voor hoor beetje gek dat je vk dat zegt. De kruidvat zoogcompressen zijn ook fijn Hier gaat het goed hoor....heb nesteldrang en dat is niet fijn als je middenin een verbouwing zit
Haha nee lov dan kun je aan de gang blijven! Ze zijn bijna op dan zal ik die van de kruidvat eens proberen. Jij ook last van dan?
Kim, ja helaas nog steeds misselijk. Iedere ochtend voor het ontbijt moet ik nu overgeven. Gelukkig dan alleen wat gal en meestal lukt het me om mijn ontbijt daarna binnen te houden. Hoe is het met jouw misselijkheid? Ik heb me een aantal dagen geleden gewogen en toen was ik 4 kilo aangekomen. Gemiddelde tot 20 weken is zo'n 4,5 kilo las ik ergens. Wat vervelend dat je zo'n last hebt van lekkende borsten! Ik heb er nog geen ervaring mee, lijkt me vooral onhandig.
Hoi meiden! Wat ben ik hier lang niet geweest, ik heb jullie verwaarloosd... Sorry! Ben ook niet zoveel op het forum geweest. Eigenlijk alleen dagelijks 1 bericht in het NOD topic, omdat ik de lijst bij houd. @Hier Nog geen ongi en ook nog niet getest. Volgens berekeningen (cyclus is nog nooit langer dan 30 geweest, dus heb mijn NOD standaard op dag 31 staan) ben ik twee dagen over tijd. Mijn ei was wel 1/2 dagen later, maar ik weet dan ook weer niet hoe lang mijn LF normaal is... Ik wacht morgen nog af (14DPO) en als ik dan niet ongi ben geworden, dan test ik donderdag op 15DPO. De spanning. Begin van de maand had ik een goed gevoel, maar sinds gisteren wat minder, waarschijnlijk omdat mijn temp wat omlaag ging. Ik snap er zelf nog niet het fijne van, misschien willen jullie meekijken? My Ovulation Chart
Onze ouders wisten van de wens af maar niet dat we bezig zijn. Wij willen het hun pas vertellen als we precies weten wat er "mis" is. Idd Lov zo denk ik er dus ook over, je wilt eingelijk niet dat het mis is maar nu het niet lukt eigenlijk wel. Het klinkt heel raar misschien maar daarbij zou ik me prettiger voelen. Dan kun je ook verder. Anders blijf je maar proberen en heb je totaal geen zekerheid. Balen van je lekkende borsten Kim. MRCD wordt wel spannend want hij blijft tot nu toe wel boven de lijn. Kan best zijn dat je nu zwanger bent meid. Ben benieuwd wat je test gaat zeggen. Lies balen dat je nog steeds zo misselijk bent en moet overgeven.
Lies jah ook nog steeds misselijk maar erg wisselvallig! Ene keer sta ik op en moet ik al overgeven en andere keer is het pas 12 uur tussen de middag.. Maar wel dagelijks helaas. Maar ook zelde eten wat eruit komt ook gal of wat ik gedronken heb..
Kim, lekker he Bij mij is het nu echt iedere ochtend raak met gal spugen. Als ik daarna mijn ontbijt binnen weet te houden heb ik verder een goede dag haha Vanochtend op de weegschaal: 4,1 kg aangekomen. Valt me alles mee gelukkig MRCD, heb je temperatuurkaartje bekeken en zag dat je temperatuur vanochtend weer gestegen is! Ik zeg morgen testen Ziet er heel goed uit dit, zeker als je temperatuur morgenochtend nog hoog is. Duim heel hard voor je, laat je het hier weten? Wondertje, snap wel dat je wilt dat er iets gevonden wordt en dat het iets is waar simpel iets aan gedaan kan worden (lekker cryptisch omschreven door mij). Hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt
Ja wel trots op m'n minibuikie. De rest kan me echt even gestolen worden, acht keer per dag spugen en ik word er gek van. Hoop echt dat dat na 12 weken drastisch minder wordt.
Dat ik me daar zo op verheugd heb, kan niet wachten tot hij/zij eruit is. (Grapje hoor, zo erg is het nou ook weer niet)
Dankje Kim Hoe gaat het bij jou daarmee? Ben blij dat je dat zegt, Lov Heb een beetje het idee dat je op ZP altijd alleen de leuke, geweldige, dromerige kant leest, en als je klaagt moet je niet zeuren, 'want jij bent in ieder geval zwanger'. Snap het ergens wel hoor, zulke reacties, maar is toch niet altijd even leuk om te lezen/horen.. Gelukkig heb ik een paar topics (o.a. deze) waar ik wel gewoon even fijn m'n ei kwijt kan, en er dan weer flink tegenaan
Balen dat je zo moet spugen Micchan heb ik nog geen 1 keer gedaan.. Kan ook niet zeggen dat ik heel misselijk ben, meer geen trek in eten maar mag echt niet klagen als ik jou hoor! De moeheid is ook al wat minder geworden.. Heb vandaag wel wat pijn, het lijkt op m'n bekken? Nog 1 weekje werken en dan ben ik heeerlijk 3 weken vrij! Ook nog lekker even 10 dagen naar Griekenland, echt zin in!
Oh dat klinkt erg goed cupcake !! Micchan ik nog altijd ziek overgeven. Voornamelijk s morgens.. Vk zei dat t ook niet meer weg gaat waarschijnlijk. En dat ben ik af en toe ook beu hoor iedere morgen me zo beroerd voelen.. En m'n borsten die maar blijven lekken.. Ben een beetje aan het twijfelen om de vk te bellen.. Gister m'n buik redelijk hard gestoten.. Zit er de hele tijd mee in m'n hoofd. Ook het idee dat t minder beweegt als normaal maar dat zal je dan natuurlijk altijd zien. Wil ook niet dat Vk denkt dat ik om iets zo kleins bel... Hmm.