De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kim altijd bellen als je je zorgen maakt meis....

2. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Micchan, he vervelend dat je zo moet overgeven:( Je mag natuurlijk lekker klagen hier hoor! Van te voren stel je je het toch anders voor.

CupCake, oh wat een heerlijk vooruitzicht:D Fijn ook dat je je zo goed voelt.

Kim, echt balen dat jij je zo slecht blijft voelen. Lukt het wel om te werken? Ik heb toevallig al 2 dagen niet overgegeven, hoop echt dat dat zo blijft!
    Ik zou ook bellen als je je zorgen maakt, maar de baby is natuurlijk heel goed beschermd in je buik en je buik stoten zou niets moeten uitmaken.

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Kim ik zou gewoon bellen meid.

Hier vandaag weer een afspraak om 15:00 uur.
    Ook weer wat spotting gezien vandaag dus denk dat ik zondag gewoon ongi wordt ook al is mijn temp omhoog gegaan. Voel verder niets. Dus we wachten gewoon verder af.
    Morgen naar Parijs :D:D:D:D

Vandaag ook te horen dat ik mijn baan misschien kwijt ben. Hoor het volgende week definitief. Hoop zo dat ik kan blijven. Het gaan om 3 personen en er kunnen maar 2 blijven.

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Wondertje, succes met je afspraak! Hoop toch dat je lekker niet ongesteld wordt:D
    Wat een heerlijk idee dat je morgen gewoon in Parijs loopt! Heel veel plezier alvast!

Oh wat rot van je baan:( Hoop dat je mag blijven. Hier ook bezuinigingen met mogelijk gedwongen ontslagen in de toekomst. Altijd k*t.

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zo hier helemaal klaar voor ons uitje :D

Vanaf volgende ronde wordt we in de gaten gehouden. Moet ik bloed laten prikken en echo's maken. En manlief moet zijn zaad inleveren. Rond de eisprong wordt er ook nog een test gedaan om te kijken hoe zijn zaadjes bij mij zijn zegmaar. Weet zo ff niet hoe dit werd genoemd.
    Ben blij dat we een stap verder zijn, het gaat wel snel allemaal maar vind dat wel top. Beter dan lang wachten.

Ik heb zelf het gevoel dat de ongi gewoon komt deze ronde. Voel helemaal niets. Heb voor de zekerheid wel wat tampons ingepakt in de tas voor morgen. Je weet het nooit hihi.

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Heeeeeel veel plezier in Parijs morgen meid! Geniet er lekker van en hoop NIET dat je ongi komt!!

Goed dat je cyclus in de gate wordt gehouden.. Ik denk dat je een samenlevingstest bedoeld, dan kijken ze hoe zn zaadjes in jou overleven.. Wel spannend allemaal! Maar geloof me.. Het is het allemaal waard! Ik ben die MMM al bijna weer vergeten :)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Veel,plezier in Parijs wonder!

8. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    wonder! je loopt nu lekker door de straten van parijs.. lekker genieten van elkaar! en hopelijk breekt de boel niet door bij je! hoop zo op roze voor je!

hier lekker gaar en moe! morgen weer lekker fris en fruitig aan de bak! aan komende week klusweek! we shall see:)

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hey meiden even wat van mezelf laten horen

@hier.
    Ik ben nog heel weinig op ZP.
    Wij hadden besloten om er niet meer zoveel mee bezig te zijn en als het zo is dan zijn we natuurlijk SUPERBLIJ!.
    Kom toch wel afentoe blijven spieken hoe het hier gaat...

Vandaag even bellen naar de HA voor de uitslag van VL zn zwemmers dus dat is wel spannend..

Verder even deze cyclus geen pogingen want ik ga volgende maand een neuscorrectie laten doen, wil ik al heel lang want heb zon bobbeltje op mijn neus waar ik me aan stoor.. ( Heb er erg veel zin in )
    We gaan toch nog even weg dit jaar we gaan met de kerst een weekje naar oosterrijk mijn beste vriendin woont daar.

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hoe is het met jullie meiden..

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Wondertje, wanneer zou je ook alweer thuis komen? Hoop dat je een super tijd in Parijs hebt (gehad)!

Knvs, ik kan me goed voorstellen dat je wat afstand neemt. Spannend, hoop dat het zaadonderzoek goed zal zijn!
    Oh ook heel spannend van de neuscorrectie. Het resultaat wordt vast erg mooi en ik hoop dat je er blij mee zult zijn:)
    Vind je het moeilijk om even niet veel met het zwanger worden bezig te zijn of geeft het juist rust?

Met mij gaat het steeds beter, nu al 5 dagen niet meer overgegeven:D Helaas voel ik me nu alsof ik griep krijg, maar dat gaat hopelijk nog over.

12. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier is de ongi nog niet goed door gebroken. Verlies heel veel bruinverlies en heb krampen. Gister af en toe een beetje rood verlies.
    We wachten gewoon nog even af.

KNVS lekker hoor even nog een weekje weg.

Hoe is het met de andere meiden.

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij hebben het echt super gehad in parijs. we hebben er echt even van genoten samen. Was een lange dag maar dat was het zeker waard.
    Manlief wou eigenlijk maar 1 dag maar had achteraf zoiets van waren we maar langer gebleven. Misschien dat we nog eens terug gaan hihi.

14. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Knvs nou hopelijk zijn de zaadjes goed!! Fijn voor je van neus correctie! Lekker met kerst even weg! Super mooi Oostenrijk! Hopelijk dat het als nog snel genoeg lukt bij jullie!!

Wonder fijn weekend gehad??

Heb vrijdag toch maar even gebeld naar verloskundige en echotje gemaakt.. Gelukkig alles goed met ons kleintje! Was druk bezig :D merk dat ik af en toe beetje aan me zelf moet denken laatste tijd beetje veel moe..

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kim gas terug meid ;)

Knvs knuffel ;)

Lies yes!

Wonder klinkt heerlijk Parijs :D

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lov dat was ook echt heerlijk!

Hoe gaat het met jou?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gaat wel goed.....soms wat onzeker...kan ik erg van balen. Wil mijn kindje graag eens goed voelen zodat ik gerustgesteld wordt.

Nu wachten tot de 20 weken echo....

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat geloof ik zeker. Voel je hem nu af en toe? Lijkt me lastig die tussen tijd geen echo maar ook niet de zekerheid dat je hem voelt.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies....ze bevestiging wil je graag...

Heb soms het idee gehad maar omdat het zo weinig is twijfel je weer...

20. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Waarom ben je onzeker lov??

Deel Deze Pagina