Onzeker ben ik al sinds het begin....komt en gaat.... Stom ik weet het maar komt e beetje door de mk.
Wondertje, super dat het zo leuk was Wel balen dat je heel waarschijnlijk ongesteld gaat worden Kim, vooral gas terug nemen dan inderdaad! Ik had afgelopen donderdag toen het zo warm was een halve dag geverfd. Dat doe ik dus ook niet meer, te vermoeiend. Lov, herkenbaar die onzekerheid na een mk zoals je weet. Hoop dat de tijd voorbij vliegt voor je tot de 20 wekenecho en dat je ook snel duidelijke schopjes gaat voelen. Ik kon na beiden wel echt meer gaan genieten
Love dikke knuffel terug meid! Alles komt goed lieverd.. Lies.. Het geeft me wel rust ben er minder mee bezig.. kan toch nog iets doen wat ik graag al een hele tijd wilde en nog lekker weg rond de kerst! @Hier vanmiddag den haag in geweest.. Kon alleen bijna nergens slagen dus daarna door naar rijswijk gereden. Heb uiteindelijk een zwart kort jasje en zwart truitje gekocht.. Morgen maar naar Rotterdam even verder kijken voor wat leuks haha.. Bedenkt me nu ineens dat we helemaal zijn vergeten te bellen naar de HA Time flies when you have fun...Nja morgen dan maar!! Ik ga eten maken xxxx
Geloof dat je na je mk onzeker bent geworden lov.. Maar je bent al 18 weken! En een prachtig mannetje in je buik!! Is toch super!! Hopelijk is je 20 weken echo ook goed! En de kans dat het mis haat is nu wel erg klein toch.. Heb je al een klein bolletje??
nee dat is ook iets wat je weet allemaal kim.....het is gewoon moeilijk uit te leggen. Maar als je eenmaal weet dat een mk kan gebeuren is je naiviteit weg. Maar het komt wel goed hoor Bolletje? Buik zul je bedoelen hahahahaah
Lov zie ineens dat je een jongen krijgt hihi HAD ik toch gelijk! Zooooo leuk..... @hier De uitslag is binnen van de zwemmers van VL en het was niet zo goed, weinig tot geen bewegende cellen om uberhaupt met een uitslag te komen Nu donderdag op gesprek komen en sowieso moet het sperma opnieuw beoordeelt worden over 2/3 maanden. Vriendlief zit er wel mee maar ik ben blij dat we ietsje meer weten, ik laat alles wel op me afkomen
We hebben nu nog niet precies de aantallen dat horen we donderdag maar aan de hand daar van kunnen we idd kijken wat de opties zijn. Ze zeggen wel dat deze kwaliteit niks wil zeggen omdat het vaak erg kan verschillen na bijv koorts of een ontsteking. FINGERS CROSSEDD!