Wat vervelend knvs, hoewel ik ook begrijp dat dit mogelijk weer een stukje meer duidelijkheid geeft. Hoop op een goede afloop!
We wachten verder af en we laten ons een beetje door deze ronde slepen met de onderzoeken etc. Zaad vrijdag in leveren. Morgen hoor ik of ik mijn baan kan houden. Dus dat is ook heel spannend, als ik niet kan blijven moet ik waarschijnlijk terug naar de thuiszorg. Dit zou ik absoluut niet willen. Dus even morgen afwachten en dan verder na denken. Hoe is het met jou? Heb je al een mooie buik foto gemaakt? Ben wel benieuwd hihi.
Ja we volgen de weg gewoon hihi. En maar zien wat eruit gaat komen. Ben op het moment eerst met morgen bezig en de rest komt later. Mooi buikje al! Idd niet meer te missen. Voel je hem al of niet?
Goede instellingen lijkt mij Nou misschien soms wel....maar wil m duidelijk voelen nu...duurt te lang hahaah
Lijkt mij ook haha. Kan me voorstellen dat je hem graag zou willen voelen, duidelijker dan. Maakt het allemaal wel wat echter.
Wondertje, wat spannend zeg! Heel veel succes en sterkte vandaag, ik hoop dat je je baan mag houden Gisteravond in bed heeft mijn man voor het eerst onze kleine meid gevoeld Zo speciaal!
Gefeliciteerd wondertje!! Hele opluchting lijkt me!! Ik ben nog steeds per 1jan m'n baan kwijt, maar vanwege zwangerschap krijg ik nog tot 1 sept salaris!! Dus extra vroeg met zw verlof, ik klaag niet! De tijd voor werk zoeken komt ooit wel weer een keer! Lies, wat gaaf dat je man het nu ook gevoeld heeft! Lijkt me zo speciaal!! Lov, hoop dat je snel van de onzekerheid af bent!! Herken het wel een beetje, ookal heb ik geen mk gehad, maar ik voel me gewoon bijna niet zwanger.. Maandag intake bij vk.. Weten jullie of ze dan ook naar het hartje (kunnen) luisteren bij 10wk? Of is dat te vroeg?
Wat fijn wonder!!! Leuk he lies!! Voel je haar vaak? Ons wondertje is nogal erg actief! Is ook gedraaid nu en zit lekker tegen m'n maag aan te schoppen dus krijg steeds meer last van brandend maagzuur.. Is je misselijkheid nog steeds weg? Cupcake lekker zeg vakantie !!! Zou t ook wel weer willen! Met 10 weken konden wij t hartje goed horen.. Erg leuk!
Zo hier vanmorgen het zaad ingeleverd. Volgende week de uitslag. Ben heel benieuwd. Cupcake geniet van de vakantie.