haha heel vaak nu het nog kan zijn dit jaar 2x op vakantie geweest. en een aantal weekendjes weg volgens mij 4. En hier en daar een dagje weg
heerlijk hoor! idd nu nog doen als het kan! hier kriebelt het weer voor de wintersport!! maarya..eerst nog even afwachten
Lekker hoor wondertje! Lov, succes met je echo! Ik mag dinsdag ook eindelijk op vakantie!! Heerlijk naar Griekenland.. laatste keer samen.. toch een gek idee
Oh lekker genieten cupcake Mooi vooruitzicht dan wonder! Vandaag een super leuke verrassings babyshower gehad echt erg leuk!! Gipsbuik cadeau gekregen en nog wat kleine dingetjes en erg leuke spelletjes gedaan! Helemaal happy van deze verrassing! Morgen 25 weken
Super leuk kim. Ja wij gaan er van genieten zolang het kan. Je weet nooit het het straks allemaal gaat lopen We hopen dat we snel iets meer moeten inleveren voor een kleintje.
Hier de uitslag van de huisarts gekregen, ben nog in shock.. Ze hebben 2 levende spermacellen gevonden van de 15miljoen Met deze uitslag moet manlief naar de uroloog voor een echo en nog een onderzoek van het sperma.. Wij zullen zowiezo in de MMM komen alleen met deze aantallen wordt dat ook weinig denk ik De huisarts zegt wel dat het de volgende keer niet zo slecht hoeft te zijn maar maakte ook duidelijk dat het zaad wel erg verminderd was dus dat we niet van een al te positieve uitslag uit moeten gaan ! het is een beetje dubbel.. 50% 50% kans dus.. Ik ga maar weer want word er erg verdrietig van
Wondertje, lekkere vooruitzichten en inderdaad ervan genieten nu het nog kan CupCake, heerlijk om nog een vakantie in het vooruitzicht te hebben Kim, wat ontzettend leuk zeg! Ik verwacht geen babyshower maar ik ben wel volgende maand jarig en ik heb allemaal babyspullen gevraagd. Lov, heel veel succes vandaag! Knvs, jeetje wat een kutnieuws Hoe is je vriend eronder? Lijkt me voor hem ook heel moeilijk dat er iets met hem 'mis' is Ik hoop dat de volgende keer de uitslag wat beter zal zijn, maar de vooruitzichten zijn dus niet zo positief... Wat ontzettend rot voor jullie zeg!
Lieverds ik kom van de week even verder praten, ben zelf ook ongie geworden en voel me totaal niet goed na dit stomme Klote **@&**@&#&^$&t nieuws.. SORRY
Lies oh das wel handig dat je jarig bent in je zwangerschap hihi! Lekker van profiteren! Ik las net ook dit stukje: . Rond deze week kan de baby's hartslag zelfs door middel van een lege wc-rol te horen zijn. Helaas kun je dit niet zelf doen, maar je partner of iemand anders wel. Zet de lege wc-rol zo'n 10 centimeter onder je navel, en verschuif het tot het hartje te horen is. Lijkt me wel het proberen waard!
Lieve knvs, geen sorry zeggen hoor! Heeeel begrijpelijk dat je je kut voelt na het nieuws over je vriend en nu zelf ook nog ongesteld te zijn. Ik wou dat ik iets voor je kon doen, vind het zo enorm rot voor je/jullie Veel sterkte en knuffel. Kim, toevallig gisteren geprobeerd met die wc-rol haha. Mijn man hoorde alleen maar het schuren van de wc-rol tegen zijn oor bij iedere ademhaling van mij en hij voelde zich een idioot met zo'n ding tegen zijn oor. Hij wilde het niet langer proberen, misschien over 2 weken nog eens
Jeetje knvs... Wat een rotnieuws zeg vind het zo vreselijk oneerlijk voor jullie!! Neem de tijd en hoop dat de volgende test wat beter zal zijn en jullie geholpen kunnen worden! Dikke knuffel!
Hier weer terug van de echo. Er is nu 1 eitje goed uitgegroeid. Morgen de samenlevingstest. Ben heel benieuwd!
Fijn van het eitje wondertje! Moet die eerst gesprongen zijn voor de samenlevingstest of niet? Wat testen ze dan precies?