Stom dat ik die foto's er altijd schuin op krijg.. En ik weet ook niet hoe ik meer foto's kan plaatsen
Kim, mooi buikje! Je kunt geloof ik max. 2 foto's plaatsen door ze allebei te uploaden en dan de link in je bericht te zetten. Hoe je ze omdraait weet ik ook niet. Komt denk ik omdat je de foto met je mobiel op z'n kant maakt of doe je dat niet?
Samenlevingstest was op zich goed maar manlief heeft slechtzaad. Bij de samenlevingstest waren maar 2!! zaadjes te zien. Die beweegden overigens wel goed. Uitslag van de zaadtest daarom maar op gevraagd en dit was niet goed. 7okt krijgen we te horen wat de behandelplan is.
Ja gaat wel goed. Ik heb hem helaas alleen nog niet gezien hij was aan het werk tijdens de afspraak en ik ben nu aan het werk. Ik heb hem wel direct opgebeld. We hadden het al een klein beetje verwacht door een aantal dingen. Vertel morgen verder zit dus op het werk. Wil hier niet uitgebreid reageren. Ga straks lekker mijn man knuffelen!!
Bedankt meiden, ik ga nu echt naar 7 okt leven. Bij mij ljikt op het eerste gezicht wel alles goed. Dus ben heel benieuwd wat voor stappen ze willen gaan ondernemen.
Wonder denk wel dat dat idd belangrijk is dat hij bij ju wel in orde is...dan kun je nog wat. Kim hahahaah morgen goed
Wondertje, bij jullie ook al zo'n pech, wat ontzettend kut Sterkte en knuffel je man maar goed! Hopelijk is het snel 7 oktober voor jullie.
Wondertje en knvs jeetje wat een rot nieuws voor jullie!!! Goed dat jullie de stap naar de gyn hebben genomen en actie gaan ondernemen. Ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat komen en ook snel!! Dikke knuf voor jullie Hier het zwanger worden echt op heel laag pitje gezet, ik lees mee maar weet vaak niet wat te schrijven.